quote:12:35 PM
The first match is scheduled for 2:00 PM ET at the earliest. Stay tuned for updates.
US Open Web Team, USA
Oke tnxquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:51 schreef Szura het volgende:
2 pm op z'n vroegst meldt de site van de US Open....
Dat is 20:00
Dan gaat de finale naar maandag lijkt me.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:54 schreef APK het volgende:
Als ze de partij vandaag niet af kunnen maken kun je Nadal en Gonzalez wel afschrijven.
Zei ze ook niet zoiets als 'I uploaded the films naar my website.'quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:08 schreef Szura het volgende:
Yeah it's fun you know, to put video's online for the fans, you know.
Fans can stay updated you know, amazing you know.
Is me niet opgevallenquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Zei ze ook niet zoiets als 'I uploaded the films naar my website.'
Net bij de leukste wedstrijdenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef remlof het volgende:
Bevin, ranzig plaatje, mail maar voor een unban als het weekend is afgelopen.
Wat een gast is het tochquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:15 schreef Szura het volgende:
Hmm Edje heeft het nu zelfs over 21:00
[..]
Is me niet opgevallen![]()
Maar ik begon me wel steeds meer te ergeren aan dat "you know"![]()
Eén nachtbraker minder![]()
[..]
Net bij de leukste wedstrijden![]()
Oh, ik hoor alleen het geluid vanaf hier eigenlijk. Nou goed, ik heb 't gisteren toch gemist, dus.quote:
Ja, je kon der op wachten. Ze zijn blijkbaar toch een beetje in paniek, dat ze toch maar alle singles tegelijk laten spelen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:44 schreef kevin_ het volgende:
13:27
Scheduling update! It's still raining at the Open, but there have been some court changes. The resumption of the men's quarterfinal between Fernando Gonzalez and Rafael Nadal will now take place on Louis Armstrong Stadium. The women's semifinal between Caroline Wozniacki and Yanina Wickmayer has been moved to Grandstand. Here's hoping that the sun comes out and we get three simultaneously compelling singles matches!
Ja en dan zul je zien dat Eurosport voor een damespartij kiest hequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:44 schreef kevin_ het volgende:
13:27
Scheduling update! It's still raining at the Open, but there have been some court changes. The resumption of the men's quarterfinal between Fernando Gonzalez and Rafael Nadal will now take place on Louis Armstrong Stadium. The women's semifinal between Caroline Wozniacki and Yanina Wickmayer has been moved to Grandstand. Here's hoping that the sun comes out and we get three simultaneously compelling singles matches!
Krijgen we vast weer een vrouwenpartij op Eurosport.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:45 schreef D.Pelizzon het volgende:
[..]
Ja, je kon der op wachten. Ze zijn blijkbaar toch een beetje in paniek, dat ze toch maar alle singles tegelijk laten spelen.
Carolinequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Krijgen we vast weer een vrouwenpartij op Eurosport.
Dan denk ik nog altijd Kim - Serena hoorquote:
Wishfull thinkingquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan denk ik nog altijd Kim - Serena hoor
Dat mag ik toch niet hopen zeg. Ik hoop echt dat Eurosport voor die wedstrijd kiest. Kim kunnen we wel op Sporza zien. Wickmayer zal nergens te zien zijn of die wedstrijd moet erg lang duren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Wel balen dat alles straks tegelijk is.
En Nadal-Gonzo is natuurlijk nergens te zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |