Amaiquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:26 schreef nightcowboy het volgende:
Om jullie wat blijer te maken:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat een dooddoenerquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:27 schreef qonmann het volgende:
Als alles volgens schema was gegaan was Caroline nu aan het spelen
nu beelden op ES. ziet er niet goed uit..quote:
3 uur 's nachtsquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
Nou ja, om 22.00 zullen ze zeker Rafa-Gonzo nog laten beginnen en ik denk gewoon allemaal. Dat duurt nog 5 uur.
Oke, die hebben dus ook zondag de finale.. Ervan uitgaande dat Rafa - Gonzo nog vandaag kan en de halve finales morgen.. Anders gaat de mannenfinale naar maandag.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:12 schreef TheArt het volgende:
Damespartijen verschoven naar morgen.
Daar hebben we alleen in 2009 niks meer aanquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:39 schreef qonmann het volgende:
als het morgen ook regent neemt de kans op een dakje weer toe..
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar hebben we alleen in 2009 niks meer aan.
Daar wacht ik dan nog maar op. Ik hoop wel dat ze dan zo snel mogelijk beginnen en niet pas om 02.00 NL time beginnen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:55 schreef Ambrosius het volgende:
Het schijnt dat ze rond 0.30 NL time een beslissing maken.
Dat weet niemand, laten we het gewoon afwachten..quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar wacht ik dan nog maar op. Ik hoop wel dat ze dan zo snel mogelijk beginnen en niet pas om 02.00 NL time beginnen.
Wanneer komen de halve finales bij de mannen als Gonzalez-Nadal vandaag niet kan worden afgemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |