quote:Nah maart of ergens in de herfst 2011.Op zondag 24 oktober 2010 18:07 schreef juxtaposition het volgende:
Iemand die nog denkt dat hij voor kerst uit zal komen?
quote:Did all characterbuilds = " No lifer".Op maandag 25 oktober 2010 13:20 schreef Jimbo het volgende:
diablo 3 krijgt ook achievements , vind ik persoonlijk altijd wel leuk.
Net als met warhammer, kreeg je een titel per achievement, altijd leuk.
quote:die ga ik zooo binnenhalenOp maandag 25 oktober 2010 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Did all characterbuilds = " No lifer".
quote:ja ik wil D2 eigenlijk nog wel eens spelen maar die graphics zijn zoooo irritant!Op maandag 25 oktober 2010 16:39 schreef lifeblind het volgende:
TVP'tje maar, heb Diablo II kapot gespeeld en zit eigenlijk stiekem toch al wel even te wachten op DIII
quote:true true
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:16 schreef Jimbo het volgende:
vandaag d2 weer geinstaleerd, toch leuk die ouwe chars. jammer dat mn eerste 6 weg zijnhad 4 lvl 95+'s
quote:snap niet wat dr stoer is aan iemand die teveel tijd heeft , ofnja hadOp woensdag 27 oktober 2010 19:00 schreef shadowflash het volgende:
[..]
verkaptekijk mij stoer zijn post
quote:vier maar. D2 werd een way of living voor me...sad I knowOp maandag 25 oktober 2010 20:16 schreef Jimbo het volgende:
vandaag d2 weer geinstaleerd, toch leuk die ouwe chars. jammer dat mn eerste 6 weg zijnhad 4 lvl 95+'s
quote:maar een heerlijke tijd.Op woensdag 27 oktober 2010 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
vier maar. D2 werd een way of living voor me...sad I know
Be the first zou ik zeggenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:51 schreef Lon3 het volgende:
Ik weet niet of het hier al bekend was maar er is weer een update op de site geweest
Dat gebeurt vaker.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:51 schreef Lon3 het volgende:
Ik weet niet of het hier al bekend was maar er is weer een update op de site geweest
Ook al oud nieuws.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:02 schreef 16meter het volgende:
Volgens een gelekt document zou D3 eind 2011 verschijnen.
http://tweakers.net/nieuw(...)euwe-game-titan.html
Het is ook doelloos grinden. Maar omdat mensen graag hamsteren om net dat kleine beetje betere loot te hebben dan de rest blijft men door gaan. Simpel hamsteren+competitie drang maakt de game zo verslavend voor velen. De game wordt echt niet gespeeld omdat de omgeving en tegenstanders en builds zo vet zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:13 schreef Dibble het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Diablo een grinding game noemen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pardon
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het doelloos was zou het anno 2009 niet meer gespeeld worden. Als het doelloos was dan was Blizzard ook doelloos. . Als het doelloos was dan zou het niet nog steeds de best gebalanceerde hack'n slash rpg zijn.
Als het doelloos was..................dan zou mijn leven ook doelloos zijn!
Daarom is het een hack 'n slash RPG. Diablo, titan quest en alle anderen zijn ook grindfests van begin tot eind.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:23 schreef .aeon het volgende:
Ik vond Torchlight leuk voor een dagje. Daarna werd het grindfest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:48 schreef Samael het volgende:
Two New Artisans
[ afbeelding ][ afbeelding ]Die van vorig jaar was ook wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook heel ver uitgewerkt, met skills enzo.
Mee eens.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:23 schreef .aeon het volgende:
Ik vond Torchlight leuk voor een dagje. Daarna werd het grindfest.
Monk of Witch Doctorquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:23 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Mee eens.
Door dit topic heb ik een diablo 2 assassin aangemaakt.
Die class heb ik nooit eerder gespeeld, het leek me niet zo een leuke class, maar ik verbaas me er echt over hoe goed ze is!
Btw,
Iedereen al uitgedacht welke class je gaat zijn in D3?
Aan geruchten heb je niets want die veranderen toch om de haverklap.quote:Op maandag 18 april 2011 18:50 schreef Lon3 het volgende:
zijn er nog geruchten of zo over een mogelijke datum? of is het echt pas in 2012 of zo?
fix'dquote:Op maandag 18 april 2011 19:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aan geruchten heb je niets want die veranderen toch om de haverklap.
(Kijk bijvoorbeeld eens bij het TRU subforum, waar het gerucht van 2012 strakjes ook weer verschoven is als het 20123 is)
One commonly-cited piece of "evidence" is the fact that no Blizzard games have (yet) been released much more than three years after they were first announced.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:12 schreef ImMaxa het volgende:
Wanneer was de release datum van StarCraft 2 bekend?
En de beta... Is bij Diablo III nog niet begonnen, dus ik vermoed dat ie in 2011 niet meer zal uitkomen.
Eind vorig jaar uitgelekt, dus het voorspellen van 2010 was niet zo heel lastigquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
ooit uitgelekt, klopt wel veel van
Dat gaat je een schrale leuter opleveren.... Even doorzetten tot de release heh!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:35 schreef Lon3 het volgende:
Lon3 Pakt piemel uit zijn broek en begint zenuwachtig er aan te sjorren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |