quote:Nah maart of ergens in de herfst 2011.Op zondag 24 oktober 2010 18:07 schreef juxtaposition het volgende:
Iemand die nog denkt dat hij voor kerst uit zal komen?
quote:Did all characterbuilds = " No lifer".Op maandag 25 oktober 2010 13:20 schreef Jimbo het volgende:
diablo 3 krijgt ook achievements , vind ik persoonlijk altijd wel leuk.
Net als met warhammer, kreeg je een titel per achievement, altijd leuk.
quote:die ga ik zooo binnenhalenOp maandag 25 oktober 2010 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Did all characterbuilds = " No lifer".
quote:ja ik wil D2 eigenlijk nog wel eens spelen maar die graphics zijn zoooo irritant!Op maandag 25 oktober 2010 16:39 schreef lifeblind het volgende:
TVP'tje maar, heb Diablo II kapot gespeeld en zit eigenlijk stiekem toch al wel even te wachten op DIII
quote:true true
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:16 schreef Jimbo het volgende:
vandaag d2 weer geinstaleerd, toch leuk die ouwe chars. jammer dat mn eerste 6 weg zijnhad 4 lvl 95+'s
quote:snap niet wat dr stoer is aan iemand die teveel tijd heeft , ofnja hadOp woensdag 27 oktober 2010 19:00 schreef shadowflash het volgende:
[..]
verkaptekijk mij stoer zijn post
quote:vier maar. D2 werd een way of living voor me...sad I knowOp maandag 25 oktober 2010 20:16 schreef Jimbo het volgende:
vandaag d2 weer geinstaleerd, toch leuk die ouwe chars. jammer dat mn eerste 6 weg zijnhad 4 lvl 95+'s
quote:maar een heerlijke tijd.Op woensdag 27 oktober 2010 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
vier maar. D2 werd een way of living voor me...sad I know
Be the first zou ik zeggenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:51 schreef Lon3 het volgende:
Ik weet niet of het hier al bekend was maar er is weer een update op de site geweest
Dat gebeurt vaker.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:51 schreef Lon3 het volgende:
Ik weet niet of het hier al bekend was maar er is weer een update op de site geweest
Ook al oud nieuws.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:02 schreef 16meter het volgende:
Volgens een gelekt document zou D3 eind 2011 verschijnen.
http://tweakers.net/nieuw(...)euwe-game-titan.html
Het is ook doelloos grinden. Maar omdat mensen graag hamsteren om net dat kleine beetje betere loot te hebben dan de rest blijft men door gaan. Simpel hamsteren+competitie drang maakt de game zo verslavend voor velen. De game wordt echt niet gespeeld omdat de omgeving en tegenstanders en builds zo vet zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:13 schreef Dibble het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Diablo een grinding game noemen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pardon
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het doelloos was zou het anno 2009 niet meer gespeeld worden. Als het doelloos was dan was Blizzard ook doelloos. . Als het doelloos was dan zou het niet nog steeds de best gebalanceerde hack'n slash rpg zijn.
Als het doelloos was..................dan zou mijn leven ook doelloos zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |