Daarom is het een hack 'n slash RPG. Diablo, titan quest en alle anderen zijn ook grindfests van begin tot eind.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:23 schreef .aeon het volgende:
Ik vond Torchlight leuk voor een dagje. Daarna werd het grindfest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:48 schreef Samael het volgende:
Two New Artisans
[ afbeelding ][ afbeelding ]Die van vorig jaar was ook wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook heel ver uitgewerkt, met skills enzo.
Mee eens.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:23 schreef .aeon het volgende:
Ik vond Torchlight leuk voor een dagje. Daarna werd het grindfest.
Monk of Witch Doctorquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:23 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Mee eens.
Door dit topic heb ik een diablo 2 assassin aangemaakt.
Die class heb ik nooit eerder gespeeld, het leek me niet zo een leuke class, maar ik verbaas me er echt over hoe goed ze is!
Btw,
Iedereen al uitgedacht welke class je gaat zijn in D3?
Aan geruchten heb je niets want die veranderen toch om de haverklap.quote:Op maandag 18 april 2011 18:50 schreef Lon3 het volgende:
zijn er nog geruchten of zo over een mogelijke datum? of is het echt pas in 2012 of zo?
fix'dquote:Op maandag 18 april 2011 19:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aan geruchten heb je niets want die veranderen toch om de haverklap.
(Kijk bijvoorbeeld eens bij het TRU subforum, waar het gerucht van 2012 strakjes ook weer verschoven is als het 20123 is)
One commonly-cited piece of "evidence" is the fact that no Blizzard games have (yet) been released much more than three years after they were first announced.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:12 schreef ImMaxa het volgende:
Wanneer was de release datum van StarCraft 2 bekend?
En de beta... Is bij Diablo III nog niet begonnen, dus ik vermoed dat ie in 2011 niet meer zal uitkomen.
Eind vorig jaar uitgelekt, dus het voorspellen van 2010 was niet zo heel lastigquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
ooit uitgelekt, klopt wel veel van
Dat gaat je een schrale leuter opleveren.... Even doorzetten tot de release heh!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:35 schreef Lon3 het volgende:
Lon3 Pakt piemel uit zijn broek en begint zenuwachtig er aan te sjorren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |