~quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens de helft van 50 plusRails was echt veel hipper
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
~
Word lid van de ANWB en ontvang "de Kampioen", helemaal ingericht op jouw leeftijdscategorie.
Een stadswandeling in...Lelystad?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
okee, die bonnen heb je geen kut aan idd50 % korting op een stadswandeling onder leiding van een kunsthistoricus
Nee, in Delft, dat dan nog wel. Maar met 50 % korting betaal je nog steeds 12,50 p.p.quote:
Zeg nooit "nooit".quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Deze foto is genomen op Almelo de Riet, wel apart dat Rotterdam Centraal eronder is gezet. Aangezien er nooit een trein zal rijden vanaf Almelo de riet naar Rotterdam Centraal![]()
[ afbeelding ]
Dit is de stoptrein naar Deventer - Apeldoorn, dus er mist nog Deventer Colmschate, Deventer, Twello, Apeldoorn Osseveld en Apeldoorn![]()
quote:350 kilometer kabelspaghetti ontward en vernieuwd
ProRail werkt de komende maanden aan de verbetering van de spoorlijn Arnhem-Winterswijk. Doel is om het aantal storingen en uitval van treinen te verminderen. Maandag 14 september beginnen we met het vervangen van 350 kilometer kabel.
Werkzaamheden
De kabels die door ouderdom en slijtage storing kunnen veroorzaken aan wissels en seinen worden vervangen. De graafwerkzaamheden voor deze nieuwe kabels duren tot het eind van het jaar.
Moderne techniek
Onder 68 wegen en overwegen worden buizen geperst waarin we kabelbundels schuiven. Ook vervangen we in een aantal gevallen koperkabels door glasvezel en komen alle nieuwe kabels in separate goten. Door de ouderdom van de kabels is niet eenduidig vast te stellen waar exact de kabels in de grond zitten. Om te zorgen dat bij het graven geen kabels beschadigd raken, zet ProRail o.a. grondradar in. Grondradar maakt het mogelijk om zonder te graven te zien waar kabels lopen. Dit verkleint de kans op beschadiging en dus treinvertraging.
Minder storingen en uitval
In april 2010 zijn alle maatregelen uitgevoerd. Vanaf dan moet het aantal storingen op het traject duidelijk afnemen. Het traject Arnhem-Winterswijk blijft ondanks de verbeteringen een kwetsbaar traject. Er rijden nu eenmaal veel treinen op een spoor met weinig passeermogelijkheden en keervoorzieningen. Storingen of incidenten hebben direct gevolgen voor de treindienst.
Onder meer jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:10 schreef Socios het volgende:
Die zijn bedoeld voor de Veendamexpress?
"Tot april 2010 blijft het nog huilen met de pet op, daarna wordt het misschien beter. Als het daarna niet beter wordt, hebben we in elk geval gedaan wat we konden, en bekijk het dan verder maarquote:
Foto's maken van treinen is voor oude mannetjes met dikke brillen en sandalen met geitewollen sokken en linnen tassen om hun nek. En een kladblokje en een potloodje voor de nummertjesquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:14 schreef Crientj het volgende:
Waarom kijken mensen je zo raar aan als je foto's maakt van treinen ;{
Ze liepen ook nog in de weg. Stommerts
Mensen met een hobby anders dan voetbal zijn nou eenmaal een beetje raar..quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:14 schreef Crientj het volgende:
Waarom kijken mensen je zo raar aan als je foto's maakt van treinen ;{
Ze liepen ook nog in de weg. Stommerts
lekker raar laten kijken denk ik altijd maarquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:14 schreef Crientj het volgende:
Waarom kijken mensen je zo raar aan als je foto's maakt van treinen ;{
Ze liepen ook nog in de weg. Stommerts
Mensen hebben nou eenmaal haast. Ze zijn bewust asociaal...quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:14 schreef Crientj het volgende:
Waarom kijken mensen je zo raar aan als je foto's maakt van treinen ;{
Ze liepen ook nog in de weg. Stommerts
Jammer, die regel gaat niet op voor mij. Ik ben namelijk geen oud mannetje, ik draag zelfs geen lenzen, sandalen en geitenwollensokken (wel altijd witte sokken). Linnen tassen heb ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Foto's maken van treinen is voor oude mannetjes met dikke brillen en sandalen met geitewollen sokken en linnen tassen om hun nek. En een kladblokje en een potloodje voor de nummertjes![]()
Niet voor meiden van 16![]()
Or well, dat denken mensen dus vaak
Dat je je alleen al aangesproken voelt maakt je schuldigquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Jammer, die regel gaat niet op voor mij. Ik ben namelijk geen oud mannetje, ik draag zelfs geen lenzen, sandalen en geitenwollensokken (wel altijd witte sokken). Linnen tassen heb ik ook niet.
Wel heb ik een kladblok, maar dat is voor algemeen gebruik. (Rug)nummers ken ik wel uit mijn hoofd.
Goed opgemerkt Fles. Zeeland begint zo langzamerhand een spookprovincie te worden: wie een VWO-diploma bezit vertrekt in 99% van de gevallen naar een universiteit (en dat heeft Zeeland niet).quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kantorenparkje op Rijnsweerd waarvan de helft leeg staat bedoel je? Laat me niet lachen zeg. Echt, volkomen vergelijkbaar met Brussel, Parijs, Keulen, Frankfurt, je hebt gelijk![]()
![]()
Maar goed, dat ge-natte-dagdroom om ieder fietspad maar te willen ombouwen naar een HSL om wat Zeeuwen te kunnen ontsluiten, leuk allemaal, maar niet realistisch. Ik ben er wel klaar mee iig.
Misschien heeft mijn moeder meer aan die bonnen, maar die is sinds 2003 forens af.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik citeer: 'voor de helft naar de 50 plusbeurs'
Ik ben nog niet eens de helft van 50 plusRails was echt veel hipper
Vanochtend nog de 9512 gespot, met oude software (displays gaven 'Amsterdam CS' aan in plaats van 'Amsterdam Centraal').quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat je je alleen al aangesproken voelt maakt je schuldig
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Durfde je niet op het containerterrein te komen?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:42 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Nouja stond bordje verboden toegang wetboek 461 van strafrecht en blabla, heb het maar niet geriskeerd, maar jij zou dat gewoon doen dus ?
Sorry Alex, ik moest er vanavond opeens aan denken...quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kom er als sinds 1997Toen stonden die bordjes er nog niet. En ik heb nog nooit klachten gehad.
Sterker nog, ik ben er eens met een vriend geweest, die vriend werd weggestuurd, ik mocht blijven
Wil ze mijn bon hebben? Mag hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Misschien heeft mijn moeder meer aan die bonnen, maar die is sinds 2003 forens af.
Ik voel me gevleid...quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wil ze mijn bon hebben? Mag hoor
quote:
kuch http://www.roac.nl/roac/quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goed opgemerkt Fles. Zeeland begint zo langzamerhand een spookprovincie te worden: wie een VWO-diploma bezit vertrekt in 99% van de gevallen naar een universiteit (en dat heeft Zeeland niet).
[..]
Misschien heeft mijn moeder meer aan die bonnen, maar die is sinds 2003 forens af.
Het 'Nederlandse' in de NS staat ook alleen voor 'Randstad' hè..quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:45 schreef lezut het volgende:
Zit er nou gewoon iemand bij de NS te denken; laat die tukkers maar in hun sop gaar koken, of wat?
Nou ik moet zeggen dat het de laatste weken gewoon perfect gaat. Wel een paar keer gehad dat ze 5 minuten te laat waren maar nooit meer dan dat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Tot april 2010 blijft het nog huilen met de pet op, daarna wordt het misschien beter. Als het daarna niet beter wordt, hebben we in elk geval gedaan wat we konden, en bekijk het dan verder maar"
Je zou het bijna zeggen. Maar 1x in het uur een stoptrein op een overstapstation (kuch Mariënberg)quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:02 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het 'Nederlandse' in de NS staat ook alleen voor 'Randstad' hè..
Nouja, het probleem is dat er maar 6 sprinters zijn hier in de buurt, die allemaal nodig zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:13 schreef lezut het volgende:
Maar das inderdaad de stopper uit Apeldoorn, sprintertje met 3 bakken. Daar kan er toch makkelijk nog één achter voor de spits?
Croissant voor 1 euroquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
okee, die bonnen heb je geen kut aan idd50 % korting op een stadswandeling onder leiding van een kunsthistoricus
Zou kunnen idd, die trein zit voor 90% vol met mensen die naar de UT of Saxion willen, dus dan heb je in die piek een extra trein.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:30 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nouja, het probleem is dat er maar 6 sprinters zijn hier in de buurt, die allemaal nodig zijn.
Wel staat er 's morgens wat DM'90 in Hengelo en Enschede, misschien zou het een idee zijn om daarmee een voortrein te gaan rijden (7.53u weg uit Almelo ofzo).
quote:
Het is een tijdje goed gegaan... nu niet meer dus.quote:Op zaterdag 12 september 2009 06:40 schreef zwahiel het volgende:
James, de Benelux heeft praktisch standaard een vertraging van tussen de +19 en de +26... Daar kijk ik niet eens van op. Wat wel altijd rottig is, is 't feit dat als je je erop instelt 't ding geen vertraging heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |