quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Durfde je niet op het containerterrein te komen?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:42 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Nouja stond bordje verboden toegang wetboek 461 van strafrecht en blabla, heb het maar niet geriskeerd, maar jij zou dat gewoon doen dus ?
Sorry Alex, ik moest er vanavond opeens aan denken...quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kom er als sinds 1997Toen stonden die bordjes er nog niet. En ik heb nog nooit klachten gehad.
Sterker nog, ik ben er eens met een vriend geweest, die vriend werd weggestuurd, ik mocht blijven
Wil ze mijn bon hebben? Mag hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Misschien heeft mijn moeder meer aan die bonnen, maar die is sinds 2003 forens af.
Ik voel me gevleid...quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wil ze mijn bon hebben? Mag hoor
quote:
kuch http://www.roac.nl/roac/quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goed opgemerkt Fles. Zeeland begint zo langzamerhand een spookprovincie te worden: wie een VWO-diploma bezit vertrekt in 99% van de gevallen naar een universiteit (en dat heeft Zeeland niet).
[..]
Misschien heeft mijn moeder meer aan die bonnen, maar die is sinds 2003 forens af.
Het 'Nederlandse' in de NS staat ook alleen voor 'Randstad' hè..quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:45 schreef lezut het volgende:
Zit er nou gewoon iemand bij de NS te denken; laat die tukkers maar in hun sop gaar koken, of wat?
Nou ik moet zeggen dat het de laatste weken gewoon perfect gaat. Wel een paar keer gehad dat ze 5 minuten te laat waren maar nooit meer dan dat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Tot april 2010 blijft het nog huilen met de pet op, daarna wordt het misschien beter. Als het daarna niet beter wordt, hebben we in elk geval gedaan wat we konden, en bekijk het dan verder maar"
Je zou het bijna zeggen. Maar 1x in het uur een stoptrein op een overstapstation (kuch Mariënberg)quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:02 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het 'Nederlandse' in de NS staat ook alleen voor 'Randstad' hè..
Nouja, het probleem is dat er maar 6 sprinters zijn hier in de buurt, die allemaal nodig zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:13 schreef lezut het volgende:
Maar das inderdaad de stopper uit Apeldoorn, sprintertje met 3 bakken. Daar kan er toch makkelijk nog één achter voor de spits?
Croissant voor 1 euroquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
okee, die bonnen heb je geen kut aan idd50 % korting op een stadswandeling onder leiding van een kunsthistoricus
Zou kunnen idd, die trein zit voor 90% vol met mensen die naar de UT of Saxion willen, dus dan heb je in die piek een extra trein.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:30 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nouja, het probleem is dat er maar 6 sprinters zijn hier in de buurt, die allemaal nodig zijn.
Wel staat er 's morgens wat DM'90 in Hengelo en Enschede, misschien zou het een idee zijn om daarmee een voortrein te gaan rijden (7.53u weg uit Almelo ofzo).
quote:
Het is een tijdje goed gegaan... nu niet meer dus.quote:Op zaterdag 12 september 2009 06:40 schreef zwahiel het volgende:
James, de Benelux heeft praktisch standaard een vertraging van tussen de +19 en de +26... Daar kijk ik niet eens van op. Wat wel altijd rottig is, is 't feit dat als je je erop instelt 't ding geen vertraging heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |