Murp!quote:
ik mag ze straks uit het ziekenhuis halenquote:Op woensdag 9 september 2009 07:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Murp!Hoe is het met mini-murp en mevrouw murp?
quote:Op woensdag 9 september 2009 07:39 schreef murp het volgende:
[..]
ik mag ze straks uit het ziekenhuis halen
Morge Marijkequote:Op woensdag 9 september 2009 07:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Wat is het toch weer vroeg
Morge Kuukelquote:Op woensdag 9 september 2009 07:51 schreef minkuukel het volgende:
Ladi![]()
![]()
![]()
Zwolle![]()
![]()
Ladi![]()
![]()
![]()
En alle nog slapende hapsnurkers
quote:Op woensdag 9 september 2009 07:51 schreef minkuukel het volgende:
Ladi![]()
![]()
![]()
Zwolle![]()
![]()
Ladi![]()
![]()
![]()
Kutjepoepandijviequote:Op woensdag 9 september 2009 08:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Ladi 2 x en mij gewoon vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op woensdag 9 september 2009 08:14 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Kutjepoepandijvie![]()
Mutsje![]()
![]()
Ik had al bijna je poster verscheurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nee.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 08:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had al bijna je poster verscheurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Op een klein katertje naquote:Op woensdag 9 september 2009 08:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik moest er ook nog eens vroeg uit om de schilders binnen te laten (voor de keuken)...
En met jou?
quote:Op woensdag 9 september 2009 08:17 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Maar nu is alles weer goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga mn eigen ff aankleden, zit nog steeds in mn paarse badjas en moet over een kwartier op mn werk zijn![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Succes en maak er een mooie dag vanquote:Op woensdag 9 september 2009 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar nu is alles weer goed![]()
Ik ga mn eigen ff aankleden, zit nog steeds in mn paarse badjas en moet over een kwartier op mn werk zijn![]()
Pic's en wij adviseren welquote:Op woensdag 9 september 2009 07:45 schreef MissSpooky het volgende:
Hmm, rokje of toch maar een broek
Goeiesmorgens
Trev kerelquote:
Google doet wonderen:quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 08:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Trev kerel![]()
Feli jongen!![]()
![]()
![]()
Laat de taart, drank en wilde damesch maar aanrukken!
Ik heb de fipoquote:Op woensdag 9 september 2009 09:03 schreef 8108139dpths het volgende:
Feliciteer hem hier!; Trevland verjaardagstopic *O*
Goed ideequote:Op woensdag 9 september 2009 09:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb de fipo![]()
PM hem anders ff een linkje naar zijn topic
Eze, medestrijderquote:Op woensdag 9 september 2009 08:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Trev kerel![]()
Feli jongen!![]()
![]()
![]()
Laat de taart, drank en wilde damesch maar aanrukken!
Kuukel, koene ridder op een stalen rosquote:
Hij is alweer gesloten.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:03 schreef 8108139dpths het volgende:
Remlof weerquote:
Over een maand gaan we het met mij proberenquote:Op woensdag 9 september 2009 09:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Klassenjustitie
Als je bekend bent mag je wel een verjaardagstopic anders niet
Eenschquote:Op woensdag 9 september 2009 09:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Klassenjustitie
Als je bekend bent mag je wel een verjaardagstopic anders niet
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kuukel, koene ridder op in een stalen ros![]()
Kuukquote:
Morgen met mij!quote:Op woensdag 9 september 2009 09:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Over een maand gaan we het met mij proberen
Oh, goed ideequote:Op woensdag 9 september 2009 10:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Morgen met mij!
Even kijken of ik bekend ben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
M'n eerste naam topicquote:Op woensdag 9 september 2009 09:03 schreef 8108139dpths het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
M'n eerste naam topicen nog wel op m'n verjaardag
Toch leuk op school, mag je de klassen rondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:39 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Toch leuk op school, mag je de klassen rond
Das al heel lang geleden dat ik dat gedaan heb, maar altijd een mooie reden om niks te doen tijdens de lesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
M'n eerste naam topicen nog wel op m'n verjaardag
Ik moet mijn eerste naamtopic nog krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ezechielk op 09-09-2009 10:48:50 ]There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
als ik er aan denk dan maak ik met je verjaardag een naam topic voor jouw aan(of iemand anders)quote:Op woensdag 9 september 2009 10:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet mijn eerste naamtopic nog krijgen
Iedereen kent hem als fanatieke ONZ-mod...quote:
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Juf Jojoortje![]()
Gelukkig jij wel
dank je welquote:Op woensdag 9 september 2009 11:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!![]()
Dank je welquote:Op woensdag 9 september 2009 11:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Erwin, Kuukel
,Jojoortje
, Ruler
Trev
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!
Oh en wie is Remlof?
Dank je wel en ben niks groter als gisteren hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
n trev gefeliciteerdJe wordt al een grote jongen, met je 23 jaar!
Kuukquote:
Oh. Nou dat maakt niet uit, ik ben sinds de 1e niet meer groter geworden. ;oquote:Op woensdag 9 september 2009 11:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je wel en ben niks groter als gisteren hoor
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Erwin, Kuukel
,Jojoortje
, Ruler
Trev
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!
Oh en wie is Remlof?
Erwinquote:
En dan drank, taart en wilde dameschquote:Op woensdag 9 september 2009 11:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bijna wel ja(bijna klaar met school voor vandaag
)
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan drank, taart en wilde damesch![]()
![]()
of meet.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
als deze opslot gaan we gewoon in de SC verder![]()
![]()
* Ezechielk meld zichquote:Op woensdag 9 september 2009 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Vandaag familie dus weet niet of de wilde damesch wel zoon goed idee is, doe ik wel bij de kamaradenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
Jep, maar die is op slot geflikkerd door Remlofquote:Op woensdag 9 september 2009 12:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
of meet.
Heb je nog ee nverjaardagstopic gekregen ? ;o
dat wel maar een of andere remlof heeft hem te snel op slot gedaanquote:Op woensdag 9 september 2009 12:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
of meet.
Heb je nog ee nverjaardagstopic gekregen ? ;o
Compositietekening van de dader:quote:Op woensdag 9 september 2009 12:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat wel maar een of andere remlof heeft hem te snel op slot gedaan
Link: Feliciteer hem hier!; Trevland verjaardagstopic *O*
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Compositietekening van de dader:
[ afbeelding ]
laten we naar de dader gaan zoekenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Compositietekening van de dader:
[ afbeelding ]
Remlof heeft mij een note gegeven.quote:

ow, mij ook wel eensquote:Op woensdag 9 september 2009 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Remlof heeft mij een note gegeven.
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een foto van een soa-piemel postte.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:11 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
alleen omdat je zei dat ie niet lief is?
WHY?! WHY GOD WHY?!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Was het niet remlof die in een Mulitbla rondreed?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
compositietekening in kleur
Bio volgens mij, of Termiequote:Op woensdag 9 september 2009 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Was het niet remlof die in een Mulitbla rondreed?
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een foto van een soa-piemel postte.Of een hele rare zieke piemel iig.
Serieus? Whehe hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:14 schreef Trevland het volgende:
Ik ben dus te braaf heb nog geen 1 note
Ik heb er 3. ;p Die van Remlof over de piemel en 2 van Alex over hoe geweldig ik ben.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
Ik weet niet eens wie mij mijn ene note heeft gegeven
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 september 2009 12:14 schreef Trevland het volgende:
Ik ben dus te braaf heb nog geen 1 note
Ben zeker hun moeite niet waard(kost ze zeker te veel tijd)quote:Op woensdag 9 september 2009 12:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Serieus? Whehe hoe krijg je dat voor elkaar?
Daar zou een award voor moeten zijn ofzo! Held
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Bouw maar een klein feestje voor 'm in ONZ SC.
Ik dacht dat ;t Remlof was. :\quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er 3. ;p Die van Remlof over de piemel en 2 van Alex over hoe geweldig ik ben.
Nee, te onbekendquote:Op woensdag 9 september 2009 12:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben zeker hun moeite niet waard(kost ze zeker te veel tijd)
Waar haal ik die gegevens vandaan?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
bij abonnementen kan je zien hoeveel notes je hebtquote:Op woensdag 9 september 2009 12:19 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Waar haal ik die gegevens vandaan?
ik wil ook niet beroemd zijn al die paparazzi om je heenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, te onbekend
Dat merkte je maar weer vandaag...
24 notes, en nuquote:Op woensdag 9 september 2009 12:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
bij abonnementen kan je zien hoeveel notes je hebt
Dirkh.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht dat ;t Remlof was. :\
quote:
quote:Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Als je je notes wilt inzien kun je hieronder direct via iDeal betalen. Je kunt je notes dan direct inzien.
Wil je liever op een andere wijze betalen, maak dan ¤ 4,50 over op girorekening 4810305 tnv Kajira te Rotterdam, onder vermelding van je gebruikersnummer (264940) en de melding 'notes'. Zodra je betaling is ontvangen zorgen we ervoor dat je je notes kunt inzien.
Bevriend zijn met mensen in de goede kringen.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:19 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Waar haal ik die gegevens vandaan?
HOAXquote:
Jeuj!! Dat is nog eens goed nieuws zo op de woensdag!quote:Op woensdag 9 september 2009 07:39 schreef murp het volgende:
[..]
ik mag ze straks uit het ziekenhuis halen
Serieus, over hoe goed ik kan masseren enzo.quote:
Kuukeltjequote:Op woensdag 9 september 2009 07:51 schreef minkuukel het volgende:
Ladi![]()
![]()
![]()
Zwolle![]()
![]()
Ladi![]()
![]()
![]()
Trevquote:
eerst voelen, dan gelovenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Serieus, over hoe goed ik kan masseren enzo.
Middag Felic!quote:Op woensdag 9 september 2009 08:03 schreef felic. het volgende:
*gaston; Goeeeeeeeeeeedemorgen! *
@Marijkezwolle: wat is er in godesnaam zo vroeg te doen in Zwolle. Als je iets weet, laat 't me even weten want ik verveel me nu alweer.
Middag Erwin!quote:
C0nd0r!quote:
Middag DW!quote:
Bartje!quote:Op woensdag 9 september 2009 08:43 schreef Ezechielk het volgende:
Goedemorgen Nederland!
Meet?quote:
Hapsnurkers is gewoon een uitdrukking van mijquote:Op woensdag 9 september 2009 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kuukeltje![]()
![]()
wat zijn hapsnurkers? ik vind het hoe dan ook een geweldig woord!
Betalen om te zien hoe mods over mij denken?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bevriend zijn met mensen in de goede kringen.
Of gewoon betalen.
Dan maak je er toch zelf eentje over je beessies in F&Fquote:Op woensdag 9 september 2009 10:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet mijn eerste naamtopic nog krijgen
Middag Ratel!quote:
Middagquote:Op woensdag 9 september 2009 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
C0nd0r!![]()
Heb je al een baantje voor me geregeld?![]()
En dankzij jou doet m'n toetsenbord niet meer gek!
Marijke!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Middag DW!![]()
Hoe is het met jou?
Is er een SC dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
ONZ SC #System of a Downquote:Op woensdag 9 september 2009 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is er een SC dan?waarwaarwaar?
Zie punt 1, bevriend zijn met mensen in de goede kringen. =Dquote:Op woensdag 9 september 2009 12:36 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Betalen om te zien hoe mods over mij denken?![]()
![]()
![]()
Dan kom ik daar ook voor in aanmerkingquote:Op woensdag 9 september 2009 12:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Serieus? Whehe hoe krijg je dat voor elkaar?
Daar zou een award voor moeten zijn ofzo! Held
Hahaha, ik hoop voor jou dat je dan een bazin hebtquote:Op woensdag 9 september 2009 12:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Middag![]()
Ik lig nu onder de baas zijn bureau voor je
Dan weet ik je te vindenquote:En houden zoAls je nog is wat hebt..
Fijn dat je keel weer wat meewerkt!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Marijke!
Ugh, met m;n keel gaat ;t beter, met de rest alleen maar slechter. Hoe gaat het met jou dan?
Dankquote:Op woensdag 9 september 2009 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trev![]()
Gefeli met je verjaardag!
![]()
Nog leuke cadeautjes gehad?
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maak je er toch zelf eentje over je beessies in F&F![]()
DWquote:Op woensdag 9 september 2009 12:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zie punt 1, bevriend zijn met mensen in de goede kringen. =D
Dankje!quote:
Had het gelezen! Dat was echt zooooo sip!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank
heb een naam topic gekregen die alleen door een of andere remlof te vroeg was dicht gegooid.
Link: Feliciteer hem hier!; Trevland verjaardagstopic *O*
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahaha, ik hoop voor jou dat je dan een bazin hebt![]()
[..]
Dan open ik em wel voor je, jouw beessies zijn zo GE-WEL-DIG!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn eigen naamtopic maken
Marijkequote:Op woensdag 9 september 2009 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bartje!![]()
![]()
Hoe is het met de beessies enzo?
en daar gaat het toch omquote:Op woensdag 9 september 2009 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had het gelezen! Dat was echt zooooo sip!
Maar gelukkig kennen wij je allemaal wel!
Kloptquote:Op woensdag 9 september 2009 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan open ik em wel voor je, jouw beessies zijn zo GE-WEL-DIG!![]()
Mooi beestjequote:Op woensdag 9 september 2009 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
Prima, ze leven nog steeds enzo.
Oh, en voor de liefhebbers, ik zou nog een foto van Harry posten, de kleine kameleon:
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ookquote:
Ja inderdaad, ik kan eindelijk weer eten, drinken en roken.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn dat je keel weer wat meewerkt!jammer van de rest..
Is er iets specifieks aan de hand?
Hier alles wel redelijk okee. Voel me wel weer wat beter. En heb vooral zin in de vakantie die a.s. vrijdag begint
Ik ben geen mod.quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben geen mod.
Maar ga vooral door met mij aanbidden enzo.
Jeuj!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik kan eindelijk weer eten, drinken en roken.
mja, iets met rode vlag enzo.en de ontsteking is ook nog niet helemaal weg.
Oeh, vakantie! Ga je ook nog weg enzo? (:
Da's mooi! En hoe is het met jouzelf?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
Oh, en voor de liefhebbers, ik zou nog een foto van Harry posten, de kleine kameleon:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben geen mod.
Maar ga vooral door met mij aanbidden enzo.
Marsupalami is awesome.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:50 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en mochten jullie denken, dat gele ken ik ergens van, inderdaad. Marsupalami.
Hehehe ook prima. Totaal geen klachten eigenlijkquote:Op woensdag 9 september 2009 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's mooi! En hoe is het met jouzelf?
Huisdieren lijken op de baasjes hèquote:
Klopt, alleen als knuffel wel schijtirritant met die lange staart van hemquote:
denk dat ik toch liever het huis dier heb dan de baasquote:Op woensdag 9 september 2009 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Huisdieren lijken op de baasjes hè
Ja, maar dan als knuffelquote:
Ja idd.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj!Da's echt fijn dat dat weer een beetje lukt!
Ah, ja, daar wordt ik ook altijd wat anders van enzo... en balen dat de ontsteking nog steeds niet weg is, hoe lang loop je daar nu al mee?
Jah, ik ga nog met Remco (dat ex-vriendje) op vakantie naar Duitsland, lekker rond toeren
Toe maar, ga maar door. ;pquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
denk dat ik toch liever het huis dier heb dan de baas
....Sinds wanneer ben jij een kameleon?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Huisdieren lijken op de baasjes hè
Blech.... wordt je wel een beetje vertroeteld dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja idd.Wel een voordeel van niet kunnen eten; ik ben 3 kg afgevallen.
![]()
Mja is min he. En mijn rug is dood op het moment.
Vorige week maandag is het eigenlijk begonnen, maar krijg ook geen antibiotica ofzo, moet vanzelf overgaan. ;o Mweh. Duurt te lang. ;p
Ohja, dat wist ik al5 dagen toch? ;p
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt, alleen als knuffel wel schijtirritant met die lange staart van hem
werk zequote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blech.... wordt je wel een beetje vertroeteld dan?
Bijna, van vrijdag tot vrijdag
Ik moet weer aan het werk mensen, spreek jullie later!
Ik hoef helemaal niks meer te doen in ;t huishoudenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
werk zequote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heeft die een lange...quote:Op woensdag 9 september 2009 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, maar dan als knuffel
Google heeft er een plaatje van:
[ afbeelding ]
Sinds ik ook een andere kleur krijg wanneer ik in de zon zitquote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
....Sinds wanneer ben jij een kameleon?
Diertje is kleurrijkerquote:
quote:
Mjah, da's waar...quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt, en daarom is hij ook zo irritant. Hij ligt op de bovenkant van de bank, en die staart ligt altijd in de weg
Maar als je uit de zon komt verander je niet gelijk weer van kleur.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sinds ik ook een andere kleur krijg wanneer ik in de zon zit
Dan heb ik ruzie hier thuisquote:
Kleurtjesquote:
True, true, dat duurt langer dan bij dat beest inderdaad...quote:Op woensdag 9 september 2009 13:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar als je uit de zon komt verander je niet gelijk weer van kleur.
Heb ik al eens gedaan, strop gemaakt van z'n staart, en opgehangen aan een lampquote:Op woensdag 9 september 2009 13:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
kan je niet aan z'n staart ophangen?
geen suc6?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan, strop gemaakt van z'n staart, en opgehangen aan een lamp
Nee, ik bedacht me later dat knuffels niet ademenquote:
bier laat ik achterwege want daar zit niet genoeg % in maar de rest gaat wel lukkenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
Jaja liever kinders, Ez gaat zichzelf weer eens nuttig maken, en gaat u allen verlaten.
Ik wens u nog een fijne middag, en trev een middag vol bier, taart en wilde damesch, en ik ziet u morgen weer
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik bedacht me later dat knuffels niet ademen
En sowieso, zo;n beest wordt donkerder als het koud is, en lichter als ;t warm is. Bij jou is ;t andersom. ;pquote:Op woensdag 9 september 2009 13:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
True, true, dat duurt langer dan bij dat beest inderdaad...
Jaja liever kinders, Ez gaat zichzelf weer eens nuttig maken, en gaat u allen verlaten.
Ik wens u nog een fijne middag, en trev een middag vol bier, taart en wilde damesch, en ik ziet u morgen weer
Succes.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
bier laat ik achterwege want daar zit niet genoeg % in maar de rest gaat wel lukken
[..]
Nee, ik bedacht me later dat knuffels niet ademen
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:17 schreef Trevland het volgende:
Nog een half uurtje en dan ga ik lkkr naar huis![]()
En dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:17 schreef Trevland het volgende:
Nog een half uurtje en dan ga ik lkkr naar huis![]()
En dan...Zometeen weer mijn bed in kruipen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Apfelkorn? Wijf!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik ben meer van de apfelkorn of jagermeister en soms gaat wodka er ook in
ik ben nog niet beroemd maar ik ben ook niet intresant dus laat maarquote:Op woensdag 9 september 2009 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[NIEUW!] FOK! op de KOF!fie
Bij wie mag FOK! op de koffie komen?
In het GMtopic zitten alleen maar leuke mensen dus...
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik ben nog niet beroemd maar ik ben ook niet intresant dus laat maar
hoezo en als ik nou niet wil?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
Dan moet je iemand nomineren. DW ofzo
Ik heb mezelf al opgegeven, maar ik ben toch te onbekend, dus ze komen toch niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
Dan moet je iemand nomineren. DW ofzo
Gelukkig ik ben nog niet opgegevenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[NIEUW!] FOK! op de KOF!fie
Bij wie mag FOK! op de koffie komen?
In het GMtopic zitten alleen maar leuke mensen dus...
Ik ben niet te onbekend, maar ik ben gewoon te saai.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al opgegeven, maar ik ben toch te onbekend, dus ze komen toch niet.
Ik heb je wel genomineerd anders.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben niet te onbekend, maar ik ben gewoon te saai.
Stelletje hoeren daar.
Ja hoe zit dat eigenlijk?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:31 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik zal me maar niet opgeven... dan gaan de vragen waarschijnlijk toch voornamelijk over mijn naam...
EINSquote:Op woensdag 9 september 2009 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb je wel genomineerd anders.
Waar den kje dat ik mee bezig ben?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:38 schreef Trevland het volgende:
zullen we het topic nog ff snel vol maken?
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar den kje dat ik mee bezig ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |