Sinds ik ook een andere kleur krijg wanneer ik in de zon zitquote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
....Sinds wanneer ben jij een kameleon?
Diertje is kleurrijkerquote:
quote:
Mjah, da's waar...quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt, en daarom is hij ook zo irritant. Hij ligt op de bovenkant van de bank, en die staart ligt altijd in de weg
Maar als je uit de zon komt verander je niet gelijk weer van kleur.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sinds ik ook een andere kleur krijg wanneer ik in de zon zit
Dan heb ik ruzie hier thuisquote:
Kleurtjesquote:
True, true, dat duurt langer dan bij dat beest inderdaad...quote:Op woensdag 9 september 2009 13:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar als je uit de zon komt verander je niet gelijk weer van kleur.
Heb ik al eens gedaan, strop gemaakt van z'n staart, en opgehangen aan een lampquote:Op woensdag 9 september 2009 13:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
kan je niet aan z'n staart ophangen?
geen suc6?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan, strop gemaakt van z'n staart, en opgehangen aan een lamp
Nee, ik bedacht me later dat knuffels niet ademenquote:
bier laat ik achterwege want daar zit niet genoeg % in maar de rest gaat wel lukkenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
Jaja liever kinders, Ez gaat zichzelf weer eens nuttig maken, en gaat u allen verlaten.
Ik wens u nog een fijne middag, en trev een middag vol bier, taart en wilde damesch, en ik ziet u morgen weer
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik bedacht me later dat knuffels niet ademen
En sowieso, zo;n beest wordt donkerder als het koud is, en lichter als ;t warm is. Bij jou is ;t andersom. ;pquote:Op woensdag 9 september 2009 13:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
True, true, dat duurt langer dan bij dat beest inderdaad...
Jaja liever kinders, Ez gaat zichzelf weer eens nuttig maken, en gaat u allen verlaten.
Ik wens u nog een fijne middag, en trev een middag vol bier, taart en wilde damesch, en ik ziet u morgen weer
Succes.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
bier laat ik achterwege want daar zit niet genoeg % in maar de rest gaat wel lukken
[..]
Nee, ik bedacht me later dat knuffels niet ademen
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:17 schreef Trevland het volgende:
Nog een half uurtje en dan ga ik lkkr naar huis![]()
En dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:17 schreef Trevland het volgende:
Nog een half uurtje en dan ga ik lkkr naar huis![]()
En dan...Zometeen weer mijn bed in kruipen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Apfelkorn? Wijf!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik ben meer van de apfelkorn of jagermeister en soms gaat wodka er ook in
ik ben nog niet beroemd maar ik ben ook niet intresant dus laat maarquote:Op woensdag 9 september 2009 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[NIEUW!] FOK! op de KOF!fie
Bij wie mag FOK! op de koffie komen?
In het GMtopic zitten alleen maar leuke mensen dus...
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik ben nog niet beroemd maar ik ben ook niet intresant dus laat maar
hoezo en als ik nou niet wil?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
Dan moet je iemand nomineren. DW ofzo
Ik heb mezelf al opgegeven, maar ik ben toch te onbekend, dus ze komen toch niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
Dan moet je iemand nomineren. DW ofzo
Gelukkig ik ben nog niet opgegevenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[NIEUW!] FOK! op de KOF!fie
Bij wie mag FOK! op de koffie komen?
In het GMtopic zitten alleen maar leuke mensen dus...
Ik ben niet te onbekend, maar ik ben gewoon te saai.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al opgegeven, maar ik ben toch te onbekend, dus ze komen toch niet.
Ik heb je wel genomineerd anders.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben niet te onbekend, maar ik ben gewoon te saai.
Stelletje hoeren daar.
Ja hoe zit dat eigenlijk?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:31 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik zal me maar niet opgeven... dan gaan de vragen waarschijnlijk toch voornamelijk over mijn naam...
EINSquote:Op woensdag 9 september 2009 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb je wel genomineerd anders.
Waar den kje dat ik mee bezig ben?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:38 schreef Trevland het volgende:
zullen we het topic nog ff snel vol maken?
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar den kje dat ik mee bezig ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |