Murp!quote:
ik mag ze straks uit het ziekenhuis halenquote:Op woensdag 9 september 2009 07:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Murp!Hoe is het met mini-murp en mevrouw murp?
quote:Op woensdag 9 september 2009 07:39 schreef murp het volgende:
[..]
ik mag ze straks uit het ziekenhuis halen
Morge Marijkequote:Op woensdag 9 september 2009 07:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Wat is het toch weer vroeg
Morge Kuukelquote:Op woensdag 9 september 2009 07:51 schreef minkuukel het volgende:
Ladi![]()
![]()
![]()
Zwolle![]()
![]()
Ladi![]()
![]()
![]()
En alle nog slapende hapsnurkers
quote:Op woensdag 9 september 2009 07:51 schreef minkuukel het volgende:
Ladi![]()
![]()
![]()
Zwolle![]()
![]()
Ladi![]()
![]()
![]()
En alle nog slapende hapsnurkers
Kutjepoepandijviequote:Op woensdag 9 september 2009 08:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Ladi 2 x en mij gewoon vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op woensdag 9 september 2009 08:14 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Kutjepoepandijvie![]()
Mutsje![]()
![]()
Ik had al bijna je poster verscheurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nee.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 08:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had al bijna je poster verscheurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Op een klein katertje naquote:Op woensdag 9 september 2009 08:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik moest er ook nog eens vroeg uit om de schilders binnen te laten (voor de keuken)...
En met jou?
quote:Op woensdag 9 september 2009 08:17 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Maar nu is alles weer goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga mn eigen ff aankleden, zit nog steeds in mn paarse badjas en moet over een kwartier op mn werk zijn![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Succes en maak er een mooie dag vanquote:Op woensdag 9 september 2009 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar nu is alles weer goed![]()
Ik ga mn eigen ff aankleden, zit nog steeds in mn paarse badjas en moet over een kwartier op mn werk zijn![]()
Pic's en wij adviseren welquote:Op woensdag 9 september 2009 07:45 schreef MissSpooky het volgende:
Hmm, rokje of toch maar een broek
Goeiesmorgens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |