quote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of honderdduizend gelezen. Posts als; Moslims, christenen, joden, atheïsten,je medeusers en mods die je mening niet delen zijn allemaal kut, zorgen niet echt voor een leuke discussie.
Posts waar je wat meer je best op doet zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwde tegenargumenten enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang, waar wil je naar toe met het topic? Dat kan je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker.
Ja, wanneer ik had geweten dat ik post 300 zou plaatsen had ik het mooi gelatenquote:Op woensdag 9 september 2009 09:55 schreef Frutsel het volgende:
Kutpaddy
doe je gewoon een uur over een nieuw FB topic?
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:15 schreef paddy het volgende:
Wilde er een plaatje bij plaatsen van het Labyrinth, maar door die kutrechten wist ik niet of het zou mogen
Bedoelde het plaatje van het labyrinth waar David Bowiequote:
Paddy jij bent toch een meisje of heb ik me al die jaren vergist? Meneer Bowie is een kasthomo; ik hoop dat ik je nu niet teleurstel?quote:Op woensdag 9 september 2009 10:23 schreef paddy het volgende:
[..]
Bedoelde het plaatje van het labyrinth waar David Bowiein speelde.
http://goodsky.homestead.com/files/Labyrinth800X600.jpg
Kun je zo één vinden zonder rechten?
Echt wel een lekker ding toen
Van DB is al heel lang bekend dat hij bi-sexueel is, ze heeft dus nog steeds een kansje.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Paddy jij bent toch een meisje of heb ik me al die jaren vergist? Meneer Bowie is een kasthomo; ik hoop dat ik je nu niet teleurstel?
Hij is al jaren getrouwd met dezelfde vrouw. Als jonge vent een relatie gehad met een Nederlandse jonge vrouw. En ook al zou het een kasthomo zijn...wat zou mij dat moeten boeien?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Paddy jij bent toch een meisje of heb ik me al die jaren vergist? Meneer Bowie is een kasthomo; ik hoop dat ik je nu niet teleurstel?
En wat moet het mij boeien dat het jou niet boeit? Waarom haalde je het dan eigenlijk aan?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef voyeur het volgende:
Oh, en als ik toch je meisjesgevoelens schendt: die WAM, BHAM, I don't give a DAMN jeugheld was eigenlijk ook al niet geinteresseerd in meisjes.
Donequote:Op woensdag 9 september 2009 18:53 schreef EchoAlpha het volgende:
Terreurverdachte eist schadevergoeding en excuses
Flikker dan gelijk het hele bericht weg.
dank u. Zonneslot eropquote:Op donderdag 10 september 2009 10:25 schreef Disana het volgende:
Solar roadways
Amerikaan ontwerpt baanbrekende zonnepanelen.
Dubbelaartje.
Overlap, maar verschillende oogpunten, ik hoop dat deze beiden open mogen blijven. Als er echt overlap is dan sterft een vanzelf wel af.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:34 schreef Disana het volgende:
Verhagen:geen kernwapens weghalen
PvdA: Amerikaanse kernwapens weg uit NL
Overlap?
Verhagen had prima in het al bestaande topic geplaatst kunnen worden naar mijn mening.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Overlap, maar verschillende oogpunten, ik hoop dat deze beiden open mogen blijven. Als er echt overlap is dan sterft een vanzelf wel af.
Gelukkig maar dat er meerdere meningen kunnen zijn dan.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Verhagen had prima in het al bestaande topic geplaatst kunnen worden naar mijn mening.
Waarom? De één is gewoon een reactie op de ander. Ik zou die over Verhagen gewoon sluiten ofzo. Wou ik hier net gaan aankaarten...quote:Op donderdag 10 september 2009 16:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Overlap, maar verschillende oogpunten, ik hoop dat deze beiden open mogen blijven. Als er echt overlap is dan sterft een vanzelf wel af.
Ik was het ook net van plan. Het tweede topic ( Verhagen:geen kernwapens weghalen ) is gewoon een voortzetting van het eerste. Mergen dus die handel. Het topic over Verhagen (nou ja, na de derde post in het topic wordt Verhagen niet meer genoemd) is mijns inziens inhoudelijk sterker, dus dat topic sluiten is zonde.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:37 schreef isogram het volgende:
[..]
Waarom? De één is gewoon een reactie op de ander. Ik zou die over Verhagen gewoon sluiten ofzo. Wou ik hier net gaan aankaarten...
Op je eerste punt heb je gelijk. Ik ben een man en wij denken statistich gezien iedere 58 seconde aan sex. Ik ben al wat oud, dus ik red dat niet, maar het is waar dat een ' lekker ding' voor ons die betekenis heeft.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij is al jaren getrouwd met dezelfde vrouw. Als jonge vent een relatie gehad met een Nederlandse jonge vrouw. En ook al zou het een kasthomo zijn...wat zou mij dat moeten boeien?
Jij reageert alsof je meteen aan een bedneukertje denkt wanneer je iemand een lekker ding vindt. Daarin verschillen wij dan.
[..]
En wat moet het mij boeien dat het jou niet boeit? Waarom haalde je het dan eigenlijk aan?
Een merge is aangevraagd.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:34 schreef Disana het volgende:
Verhagen:geen kernwapens weghalen
PvdA: Amerikaanse kernwapens weg uit NL
Overlap?
Uhm, dat was dus het tweede punt, maar zoals je zelf al zei.....quote:Op donderdag 10 september 2009 22:35 schreef voyeur het volgende:
[..]
Op je eerste punt heb je gelijk. Ik ben een man en wij denken statistich gezien iedere 58 seconde aan sex. Ik ben al wat oud, dus ik red dat niet, maar het is waar dat een ' lekker ding' voor ons die betekenis heeft.
Je kent me niet blijkbaar. Ik had het over David Bowie als zanger.(het hartje)..en in de laatste zin (als in 'een lekker ding') had ik het over het personage in die filmquote:Dat van George Michael was gewoon een gokje. Je zou ze de kost niet willen geven hoeveel meisjes zijn achterwerk in die strakke spijkerbroek adoreerden, terwijl dat toch man only access was.
Heeft een mod hier je advies zitten weg te modereren?quote:Maar verder mag ik je wel hoor Paddy; anders zou ik je niet zulke vriendelijke adviezen geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |