Ja!quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:32 schreef o.us het volgende:
Serieuze vraag: Zit je op het MBO Theaterschool bij JT Hofplein?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:29 schreef Electro-Worm het volgende:
ps. Ik wil geen stomme reacties die het topic verpesten. Ik ben for once serieus.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:33 schreef wendytje het volgende:
rotterdam - apeldoorn.... ja, net zover als maastricht groningen
Deze tekst boezemt mij angst in...quote:Op woensdag 9 september 2009 07:18 schreef Electro-Worm het volgende:
Ja maar jullie zijn: Ouder, werken, en jullie liefde hebben waarschijnlijk ook geen vader die het vertikt om je te laten logeren.
Daarnaast vertelde mijn vriendin me dat ze het "rustig aan wilt doen" . Fine, dat vind ik best, desnoods slaap ik in een logeerkamer. Zolang ik haar dan maar lang kan zien. Denk dat ik 'r dit ga vertellen.
Waar woont ze dan als ik vragen mag?quote:
Zo raar eigenlijk, dat je bijna nog sneller naar Londen kan dan naar Nederland.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:51 schreef SpecialK het volgende:
Mijn vriendin woont in Londen. 4 tot 5 uur van deur tot deur. 35 easyjet retourtjes per jaar. Nu al weer 1,5 jaar lang totally worth it
Ja, wel. Mijn moeder vind het prima. Moet het nog ff regelen allemaal maar ik vertrouw erop dat het goed komt.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:17 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Zo raar eigenlijk, dat je bijna nog sneller naar Londen kan dan naar Nederland.Mijn vriend woont in Friesland, en dat is ook minstens 4 uur reizen. Maar dat gaat ook al bijna 2 jaar helemaal goed.
En ja, het slapen was ook lastig, toen hebben onze moeders elkaar maar opgebeld en afgesproken dat we op aparte kamers zouden slapen en toen mocht het wel.
Is zoiets geen idee?
Noord-Oost-Frankrijk. Surrogaat-Duitsland.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:49 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Waar woont ze dan als ik vragen mag?
Als ik jouw was, zal ik gewoon even Apeldoorn bellenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:29 schreef Electro-Worm het volgende:
Hey, ik ben E-W![]()
.
En ik moet mijn hart even luchten, R&P is wat te volwassen. Ik heb op een jongerenkamp achtig iets een super lief meisje ontmoet, in juli was dat. En ik ben niet vaak verliefd maar ik ben echt he-le-maal dol op 'r. Alleen ik woon in Rotterdam, en ben druk bezig met mijn theateropleiding. Zij woont richting Apeldoorn. Echt een takke eind dus. Nadat dat kamp is afgelopen, hebben we besloten het toch te proberen, ondanks die afstand. Nu gaat dit op zich goed. Al zie ik haar niet vaak, eens in de 2 weken en als het tegen zit meer. Hartstikke kut dus. En die shit is duur, ik ben zestien en heb nog geen OV of iets. Kortingskaart moet ik nog regelen en ik moet dus altijd een retourtje kopen van 35¤. Dat is niet niks, vooral niet als je op het moment geen werk hebt ( Ben wel druk bezig met solliciteren, krijg nog wat reacties. Denk ik ) .
Maar ik wil het niet opgeven, dit, ze is echt tering lief en het is niet zomaar een vriendinnetje. Ik kan gewoon echt met haar lachen en naast dat het mijn vriendin is, is het ook gewoon m'n maatje. En ik ben echt té erg verliefd op haar. En ik weet niet zo goed wat ik met deze situatie moet doen want ik wil haar meer zien dan eens in de twee weken. En gewoon, is kut dit. Ik denk dat ik dit nog even aankijk. Ik wil het niet uitmaken, zou ik echt heel kut vinden. Maarja, ik weet het niet man.
What would you do?
E-W
ps. Ik wil geen stomme reacties die het topic verpesten. Ik ben for once serieus.
Jawel.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:25 schreef spanker het volgende:
komt ze niet een keer naar jou toe lieve sgat(A)?
xx
Maakt geen kut uit, dan is het nog net zo duur! (al dan niet duurder als je verzekerking, wegenbelasting en onderhoud erbij rekent)quote:Op donderdag 10 september 2009 06:59 schreef Hyman het volgende:
Zie, als je nou 18 was, en een baantje had, kan je je rijbewijs halen
Sommige jongens willen net iets te veel de eerste keer dat je bij haar logeert inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:29 schreef dreamzk het volgende:
Als je echt verliefd bent maakt de afstand vrij weinig uit. Mn ex en ik hebben 8 maanden elke week getreind naar elkaar (150km). Het vergt planning en andere dingen opgeven omdat je of bij haar bent of zij bij jou, maar het werkte allemaal perfect. Opzich vond ik het eigenlijk wel relaxt dat er zo een afstand tussen ons zat, heb jij je eigenlijk leven en zij haar eigen leven, en een gecombineerd leven. Klinkt bizar, voor mij was het heel relaxed.
Voor het slapen kan ik weinig suggesties geven, want de eerste keer dat ik daar kwam mocht ik al direct bij haar op de kamer in haar bed liggen![]()
Succes ermee, en ik zou goed afspreken wat zij voor ogen heeft en wat jij voor ogen hebt en dat op elkaar afstemmen
Valt mee in mijn geval, we hadden daarvoor al sex gehad dus dat verwachtten we die avond ook. Maar idd, ga niks proberen te forceren want daar krijg je uiteindelijk alleen maar problemen mee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:48 schreef The_Saxon het volgende:
[..]
Sommige jongens willen net iets te veel de eerste keer dat je bij haar logeert inderdaad.
Tip voor hem is niks doen wat ze niet wil.
dan heb je ook nog OVquote:Op donderdag 10 september 2009 07:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Maakt geen kut uit, dan is het nog net zo duur! (al dan niet duurder als je verzekerking, wegenbelasting en onderhoud erbij rekent)
Zij heeft het uitgemaakt?quote:Op maandag 21 september 2009 20:47 schreef Electro-Worm het volgende:
't Is al uit.
TS is een weakling..
quote:Op maandag 21 september 2009 20:47 schreef Electro-Worm het volgende:
't Is al uit.
TS is een weakling..
Het is je vergeven. Denk je nog wel aan ons als je nieuwe minderjarige punani ragt?quote:Op maandag 21 september 2009 23:29 schreef Electro-Worm het volgende:
Ze voelde zich genaaid, ze vond het duidelijk niet leuk en ze vindt me een enorme klootzak!
Wat ik wel snap hoor! Maar beter eerlijk zijn dan 'r aan het lijntje houden.
Paar uur later smste ze me nog of ik haar vest even op wilde sturen, die was ze de vorige keer vergeten.
Dat je het moeilijk vindt omdat ze zover weg woont kan ik begrijpen.quote:
Was ze ook.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:32 schreef Bee. het volgende:
[..]
Dat je het moeilijk vindt omdat ze zover weg woont kan ik begrijpen.
Maar aan het begin van dit topic was het nog helemaal: ik ben zo verliefd, ik ben dol op dr, ze is niet alleen mn vriendin maar ook mn maatjeDat snap ik dan niet
Het kan best werken, alleen jij bent te lui om eraan te werken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:53 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Was ze ook.
Maar het werkte niet, klaar.
Naja, ik vind het wel een beetje stom klinken. Zo leuk vond je d'r dan ook niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:53 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Was ze ook.
Maar het werkte niet, klaar.
quote:
TS is kankerhard gedumpt maar schaamt zich ervoorquote:Op maandag 21 september 2009 22:17 schreef Electro-Worm het volgende:
Omdat ik zelf de motivatie er niet voor heb eerlijk gezegd.
Ja manquote:Op donderdag 24 september 2009 15:48 schreef Captain_Cock het volgende:
[..]
[..]
TS is kankerhard gedumpt maar schaamt zich ervoor![]()
Ik was 16, mn vriendin 15, en we sliepen vanaf dag 1 al bij elkaarquote:Op woensdag 9 september 2009 07:18 schreef Electro-Worm het volgende:
Ja maar jullie zijn: Ouder, werken, en jullie liefde hebben waarschijnlijk ook geen vader die het vertikt om je te laten logeren.
Daarnaast vertelde mijn vriendin me dat ze het "rustig aan wilt doen" . Fine, dat vind ik best, desnoods slaap ik in een logeerkamer. Zolang ik haar dan maar lang kan zien. Denk dat ik 'r dit ga vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |