Hey, ik ben E-W

.
En ik moet mijn hart even luchten, R&P is wat te volwassen. Ik heb op een jongerenkamp achtig iets een super lief meisje ontmoet, in juli was dat. En ik ben niet vaak verliefd maar ik ben echt he-le-maal dol op 'r. Alleen ik woon in Rotterdam, en ben druk bezig met mijn theateropleiding. Zij woont richting Apeldoorn. Echt een takke eind dus. Nadat dat kamp is afgelopen, hebben we besloten het toch te proberen, ondanks die afstand. Nu gaat dit op zich goed. Al zie ik haar niet vaak, eens in de 2 weken en als het tegen zit meer. Hartstikke kut dus. En die shit is duur, ik ben zestien en heb nog geen OV of iets. Kortingskaart moet ik nog regelen en ik moet dus altijd een retourtje kopen van 35€. Dat is niet niks, vooral niet als je op het moment geen werk hebt ( Ben wel druk bezig met solliciteren, krijg nog wat reacties. Denk ik ) .
Maar ik wil het niet opgeven, dit, ze is echt tering lief en het is niet zomaar een vriendinnetje. Ik kan gewoon echt met haar lachen en naast dat het mijn vriendin is, is het ook gewoon m'n maatje. En ik ben echt té erg verliefd op haar. En ik weet niet zo goed wat ik met deze situatie moet doen want ik wil haar meer zien dan eens in de twee weken. En gewoon, is kut dit. Ik denk dat ik dit nog even aankijk. Ik wil het niet uitmaken, zou ik echt heel kut vinden. Maarja, ik weet het niet man.
What would you do?
E-W
ps. Ik wil geen stomme reacties die het topic verpesten. Ik ben for once serieus.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!