abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:29:48 #1
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_72569214
Hey, ik ben E-W .

En ik moet mijn hart even luchten, R&P is wat te volwassen. Ik heb op een jongerenkamp achtig iets een super lief meisje ontmoet, in juli was dat. En ik ben niet vaak verliefd maar ik ben echt he-le-maal dol op 'r. Alleen ik woon in Rotterdam, en ben druk bezig met mijn theateropleiding. Zij woont richting Apeldoorn. Echt een takke eind dus. Nadat dat kamp is afgelopen, hebben we besloten het toch te proberen, ondanks die afstand. Nu gaat dit op zich goed. Al zie ik haar niet vaak, eens in de 2 weken en als het tegen zit meer. Hartstikke kut dus. En die shit is duur, ik ben zestien en heb nog geen OV of iets. Kortingskaart moet ik nog regelen en ik moet dus altijd een retourtje kopen van 35¤. Dat is niet niks, vooral niet als je op het moment geen werk hebt ( Ben wel druk bezig met solliciteren, krijg nog wat reacties. Denk ik ) .

Maar ik wil het niet opgeven, dit, ze is echt tering lief en het is niet zomaar een vriendinnetje. Ik kan gewoon echt met haar lachen en naast dat het mijn vriendin is, is het ook gewoon m'n maatje. En ik ben echt té erg verliefd op haar. En ik weet niet zo goed wat ik met deze situatie moet doen want ik wil haar meer zien dan eens in de twee weken. En gewoon, is kut dit. Ik denk dat ik dit nog even aankijk. Ik wil het niet uitmaken, zou ik echt heel kut vinden. Maarja, ik weet het niet man.

What would you do?

E-W

ps. Ik wil geen stomme reacties die het topic verpesten. Ik ben for once serieus.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_72569311
Serieuze vraag: Zit je op het MBO Theaterschool bij JT Hofplein?

[ Bericht 3% gewijzigd door o.us op 08-09-2009 23:32:56 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_72569356
rotterdam - apeldoorn.... ja, net zover als maastricht groningen
uit een aspergernest
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:34:13 #4
126737 Electro-Worm
pi_72569377
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:32 schreef o.us het volgende:
Serieuze vraag: Zit je op het MBO Theaterschool bij JT Hofplein?
Ja!
pi_72569381
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:29 schreef Electro-Worm het volgende:

ps. Ik wil geen stomme reacties die het topic verpesten. Ik ben for once serieus.
uit een aspergernest
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:35:12 #6
126737 Electro-Worm
pi_72569415
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:33 schreef wendytje het volgende:
rotterdam - apeldoorn.... ja, net zover als maastricht groningen
Zeker niet he.

TS is slapen, ik lees het morgen allemaal wel.
pi_72569835
Ga samenwonen dan!!! Geniaal plan toch? Kunnen jullie lekker elke nacht samen slapen en samen wakker worden!!

Leeftijd maakt niet uit, dit is echte liefde: Dat kan ik gewoon voelen!!!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_72570327
vind je dat al een grote afstand??

mijn ex kwam uit belgie (320 km)
heeft 2 jaar geduurd, toen hebben we het maar uit gemaakt.
Het is zeker niet onmogelijk, en echte liefde overwint alles.
Maar afstand is een groot obstakel om uit de weg te ruimen...
als het echt goed voelt, dan zou ik gaan kijken of je dichter bij elkaar kunt komen (studie/werk/samenwonen/kamers)
Misschien samen de kosten delen ?

Geen ouders die mee willen helpen in deze strijd?
some rules can be bend, some rules can be broken
pi_72570404
Echte liefde overwint alles

Ik haakte vroeger na een week af bij een meisje als duidelijk werd dat er niet binnen een week geneukt zou worden.. Mijn vrouw waar ik morgen 5 jaar mee getrouwd ben heeft me 8 maanden laten wachten.. Ze had nog een vriend en wist niet of ze naar een andere stad wilde etc... Dus als je echt gek op dr bent is het je alle moeite waard
Help Geert Wilders de vrijheid van het debat te behouden steun hem door een klein bedrag te storten op Bankrekeningnr: 67.04.72.344 t.n.v. Stichting Vrienden van de PVV te Den Haag
  woensdag 9 september 2009 @ 00:51:49 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_72571467
Mijn vriendin woont in Londen. 4 tot 5 uur van deur tot deur. 35 easyjet retourtjes per jaar. Nu al weer 1,5 jaar lang totally worth it
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 9 september 2009 @ 07:18:42 #11
126737 Electro-Worm
pi_72572958
Ja maar jullie zijn: Ouder, werken, en jullie liefde hebben waarschijnlijk ook geen vader die het vertikt om je te laten logeren.

Daarnaast vertelde mijn vriendin me dat ze het "rustig aan wilt doen" . Fine, dat vind ik best, desnoods slaap ik in een logeerkamer. Zolang ik haar dan maar lang kan zien. Denk dat ik 'r dit ga vertellen.
pi_72573685
Voordeelurenkaart toch hosselen, want dat scheelt je enorm. Verder jammer dat je echt niet mag logeren (waarom zou dat eigenlijk niet mogen als je op verschillende kamers slaapt?), want dan kun je steeds een weekendretourtje kopen en dat is goedkoper dan een gewoon retourtje.

Ik ben btw 16, momenteel geen werk, maar nog wel geld van vakantiebaantje. Deventer - Eindhoven is geloof ik net iets verder nog dan Rotterdam - Apeldoorn.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2009 08:51:08 ]
pi_72573904
quote:
Op woensdag 9 september 2009 07:18 schreef Electro-Worm het volgende:
Ja maar jullie zijn: Ouder, werken, en jullie liefde hebben waarschijnlijk ook geen vader die het vertikt om je te laten logeren.

Daarnaast vertelde mijn vriendin me dat ze het "rustig aan wilt doen" . Fine, dat vind ik best, desnoods slaap ik in een logeerkamer. Zolang ik haar dan maar lang kan zien. Denk dat ik 'r dit ga vertellen.
Deze tekst boezemt mij angst in...
Ja ik ben idd ouder, maar heb niet een vader die me helpt..
Ik woon op mezelf (Alleen) dus erg ruim had ik het ook niet...
als je iets wilt dan zal het lukken!

Waar ik me zorgen om maak is het feit, dat zij rustig aan wil doen..
zij voelt dus (onbewust) dat jij dus sneller als haar wilt..(ander tempo)
Denk maar eens rustig na over die zin, en intrepeteer em eens op diverse manieren.
Heb die ook regelmatig gehoord toen ik van jou leeftijd was!
some rules can be bend, some rules can be broken
pi_72574204
Heb je d'r nou al gewipt ?
U MAD?
pi_72574315
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
Heb je d'r nou al gewipt ?
Nee zijn vriendin wil rustig aan doen.
pi_72574427
Apeldoorn, gast, valt hartstikke mee

Sucks. Ik denk dat het maar zo moet. Het is wel leuker, als je elkaar niet iedere dag ziet, imho, dan is het altijd leuker om elkaar weer te zien
pi_72574806
Ik had ook een vriendin op 1.5 uur afstand (valt nog wel mee maar toch) heeft een hoop geld gekost en was het allemaal waard. En het is leuker dat je elkaar niet zo vaak ziet (denk ik) zodat als je langs komt dat het nog specialer is. Maarja het nadeel is wel dat je niet even 's avonds na het eten langs kan wippen en der kan instoppen oid alles moet afgesproken worden van te voren. Want als je zomaar langs komt en ze is er niet, kan je weer helemaal terug

Zit nu een beetje te kutten met een meisje uit Hardenberg (tegen de Duitse grens aan) en ik woon zelf in tegen de kust aan. Dus dat is 3 uur met de trein. Dus dat doe je ook niet voor de lol. Denk niet dat ik daar mee doorga, is me teveel van het goede!
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_72575035
Rotterdam!!
Laat haar hierheen komen en verstop der in je kamer.
  woensdag 9 september 2009 @ 10:28:10 #19
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_72575543
Ik heb het ook een keer geprobeerd, het is precies wat RenRen- zegt, het is op deze manier altijd leuker om elkaar te zien als dat het 'een gewoonte' is! Maar wat unox1983 zegt zit ook wel weer wat in. Al zou ik me er geen zorgen om maken!
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_72576312
Ik ben dan wel geen puber meer, maar heb contact met een meisje uit Tilburg. Zelf woon ik in Alkmaar. Het is natuurlijk afwachten. Al zijn de afstanden tegenwoordig makkelijker te overbruggen.
pi_72577076
koop een vliegtuig
  woensdag 9 september 2009 @ 13:02:57 #22
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72579641
Je kan sowieso met 40% korting reizen, aangezien er altijd wel een student in de trein Rotterdam-Apeldoorn zit, dat scheelt alweer een hoop geld
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_72579947
Kan prima werken. Ookal zie je elkaar maar eens in de 2 weken, of minder. Ik heb 10 maanden lang iets gehad met iemand in Flevoland, en ik woon in t zuiden van Limburg. En dat is geeneens uitgegaan vanwege t afstandsverschil. Gewoon blijven proberen dus. Als je elkaar genoeg spreekt is t heus wel te doen.
I'm not a sinner.
pi_72581089
Kerel, andere kant van het land? Hahahahah.
Mijn huidige vriend en ik doen er ruim 1,5 uur over om bij elkaar te komen en met mijn ex deed ik er 2 tot 2,5 uur over.. afstand moet nooit een probleem zijn en geld ook niet. Toen ik iets met mijn ex had, zat ik niet op school en werkte ik, en dus had ik ook geen OV en kon niet gratis reizen. Wel had ik toen geld natuurlijk. Ook heb ik nooit problemen gehad met slapen, daar zijn mijn ouders altijd heel lief mee geweest, maar goed. Je bent een baantje aan het zoeken en je wordt echt wel een keer aangenomen, dus dat geld komt er nog wel.

Dat slapen komt ook nog wel, laat die ouders je eerst eens leren kennen joh. En je bent net 16! Verder: als het echte liefde is, overwint het alles, ook al zie je elkaar maar een keer in de twee weken.
pi_72581110
Ja zoiets had ik ook, alleen dan woont ze in Belgrado .

Rotterdam - Apeldoorn doe je in anderhalf uur, lijkt me geen heel groot probleem.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 september 2009 @ 14:08:15 #26
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_72581493
Kan prima
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 9 september 2009 @ 15:02:51 #27
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_72583261
Dat kan volgens mij nooit werken op jouw leeftijd. Maar dat wil je niet horen, dus; GA ERVOOR, en laat je niet tegenhouden!
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  woensdag 9 september 2009 @ 15:21:38 #28
165512 MASD
Music is dead.
pi_72583860
Ik moet zelf 500 kilometer afleggen. In het begin was het echt klote. Vooral omdat je bij het afscheid nemen al wist dat je elkaar 2 maanden niet zou zien. Maar langzamerhand wen je eraan. Je leert van de momenten die je samen hebt extra te genieten en tussendoor kun je bellen etc.

Soms kan het dus moeilijk zijn, maar je moet je idee van relaties aanpassen. Ook is het handig om elkaar te vertrouwen, anders gaat het je echt slopen. Zo werkt het bij mij al bijna zo'n 4 jaar. Uiteraard met pauze's en momenten waar je elkaar niet uit kan staan, want hey, je blijft een puber die om de meest onzinnige dingen ruzie kan maken. Maar goed, als je echt om iemand geeft blijf je terugkomen. Mijn morfine, om het zo maar te zeggen.
Long live music.
  woensdag 9 september 2009 @ 15:29:58 #29
165512 MASD
Music is dead.
pi_72584105
Over dat logeren. Meestal is het handig om eerlijk te zijn met de moeder van je vriendin en haar vader in de waan te laten dat je écht niet met haar slaapt. Ze kunnen weleens koppig zijn. Verder moet je laten zien dat ze je kunnen vertrouwen en je van plan bent lang bij haar te blijven. Ze zien je nu immers als "dat ventje van haar kamp die haar maagdelijkheid wil nemen". Dus bouw een band op met de ouders, zeker handig aangezien je er nog vaak zal komen.
Long live music.
  woensdag 9 september 2009 @ 16:19:26 #30
126737 Electro-Worm
pi_72585646
Bedankt voor al deze eerlijke maar ook fijne reacties.
pi_72586834
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:21 schreef MASD het volgende:
Ik moet zelf 500 kilometer afleggen
Waar woont ze dan als ik vragen mag?
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_72594233
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:51 schreef SpecialK het volgende:
Mijn vriendin woont in Londen. 4 tot 5 uur van deur tot deur. 35 easyjet retourtjes per jaar. Nu al weer 1,5 jaar lang totally worth it
Zo raar eigenlijk, dat je bijna nog sneller naar Londen kan dan naar Nederland. Mijn vriend woont in Friesland, en dat is ook minstens 4 uur reizen. Maar dat gaat ook al bijna 2 jaar helemaal goed. En ja, het slapen was ook lastig, toen hebben onze moeders elkaar maar opgebeld en afgesproken dat we op aparte kamers zouden slapen en toen mocht het wel. Is zoiets geen idee?
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
  woensdag 9 september 2009 @ 20:24:39 #33
126737 Electro-Worm
pi_72594505
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:17 schreef Lotteh het volgende:

[..]

Zo raar eigenlijk, dat je bijna nog sneller naar Londen kan dan naar Nederland. Mijn vriend woont in Friesland, en dat is ook minstens 4 uur reizen. Maar dat gaat ook al bijna 2 jaar helemaal goed. En ja, het slapen was ook lastig, toen hebben onze moeders elkaar maar opgebeld en afgesproken dat we op aparte kamers zouden slapen en toen mocht het wel. Is zoiets geen idee?
Ja, wel. Mijn moeder vind het prima. Moet het nog ff regelen allemaal maar ik vertrouw erop dat het goed komt.

Heb mijn vriendin verteld dit sowieso niet op te geven, en ondanks dat we elkaar er dan soms een tijdje niet zien, we des te gelukkiger zijn als we elkaar weer zien na die lange tijd.

Bedankt mensen Die posts van mensen die nog langer moeten reizen doen me wel goed, ik moet me niet zo aanstellen. Best te doen dit
  woensdag 9 september 2009 @ 20:28:43 #34
165512 MASD
Music is dead.
pi_72594695
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:49 schreef Oldenzaal het volgende:

[..]

Waar woont ze dan als ik vragen mag?
Noord-Oost-Frankrijk. Surrogaat-Duitsland.
Long live music.
pi_72596719
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:29 schreef Electro-Worm het volgende:
Hey, ik ben E-W .

En ik moet mijn hart even luchten, R&P is wat te volwassen. Ik heb op een jongerenkamp achtig iets een super lief meisje ontmoet, in juli was dat. En ik ben niet vaak verliefd maar ik ben echt he-le-maal dol op 'r. Alleen ik woon in Rotterdam, en ben druk bezig met mijn theateropleiding. Zij woont richting Apeldoorn. Echt een takke eind dus. Nadat dat kamp is afgelopen, hebben we besloten het toch te proberen, ondanks die afstand. Nu gaat dit op zich goed. Al zie ik haar niet vaak, eens in de 2 weken en als het tegen zit meer. Hartstikke kut dus. En die shit is duur, ik ben zestien en heb nog geen OV of iets. Kortingskaart moet ik nog regelen en ik moet dus altijd een retourtje kopen van 35¤. Dat is niet niks, vooral niet als je op het moment geen werk hebt ( Ben wel druk bezig met solliciteren, krijg nog wat reacties. Denk ik ) .

Maar ik wil het niet opgeven, dit, ze is echt tering lief en het is niet zomaar een vriendinnetje. Ik kan gewoon echt met haar lachen en naast dat het mijn vriendin is, is het ook gewoon m'n maatje. En ik ben echt té erg verliefd op haar. En ik weet niet zo goed wat ik met deze situatie moet doen want ik wil haar meer zien dan eens in de twee weken. En gewoon, is kut dit. Ik denk dat ik dit nog even aankijk. Ik wil het niet uitmaken, zou ik echt heel kut vinden. Maarja, ik weet het niet man.

What would you do?

E-W

Als ik jouw was, zal ik gewoon even Apeldoorn bellen Ooh nee, die mag niet meer hé
  woensdag 9 september 2009 @ 21:25:12 #36
269602 spanker
nieuw hier :$
pi_72596745
komt ze niet een keer naar jou toe lieve sgat(A)?

xx
single.... te lang... kan niemand egt goed vertrouwen :$
  woensdag 9 september 2009 @ 21:34:43 #37
126737 Electro-Worm
pi_72597098
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:25 schreef spanker het volgende:
komt ze niet een keer naar jou toe lieve sgat(A)?

xx
Jawel.
  donderdag 10 september 2009 @ 06:59:01 #38
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_72605134
Hmm 16.
Dat gaat niet werken
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  donderdag 10 september 2009 @ 06:59:44 #39
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_72605140
Zie, als je nou 18 was, en een baantje had, kan je je rijbewijs halen
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_72605328
quote:
Op donderdag 10 september 2009 06:59 schreef Hyman het volgende:
Zie, als je nou 18 was, en een baantje had, kan je je rijbewijs halen
Maakt geen kut uit, dan is het nog net zo duur! (al dan niet duurder als je verzekerking, wegenbelasting en onderhoud erbij rekent)
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_72611166
Iig voor de trein;

Koop een voordeelurenabbo, het is echt het geld waard en dat haal je er zo snel uit.
En tegenwoordig heb je ook vaak die dagkaarten van Kruidvat / Blokker etc. Als dat goedkoper is dan jou reis (waarvan ik wel denk dat het goedkoper is) dan moet je die gewoon halen.

Heb ik in het begin ook gedaan toen ik mocht reizen van Bilthoven / Nijverdal. =]
pi_72614069
Als je echt verliefd bent maakt de afstand vrij weinig uit. Mn ex en ik hebben 8 maanden elke week getreind naar elkaar (150km). Het vergt planning en andere dingen opgeven omdat je of bij haar bent of zij bij jou, maar het werkte allemaal perfect. Opzich vond ik het eigenlijk wel relaxt dat er zo een afstand tussen ons zat, heb jij je eigenlijk leven en zij haar eigen leven, en een gecombineerd leven. Klinkt bizar, voor mij was het heel relaxed.

Voor het slapen kan ik weinig suggesties geven, want de eerste keer dat ik daar kwam mocht ik al direct bij haar op de kamer in haar bed liggen

Succes ermee, en ik zou goed afspreken wat zij voor ogen heeft en wat jij voor ogen hebt en dat op elkaar afstemmen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72617193
Ik woon zelf in Zutphen (half uur van Apeldoorn af) en had tot voor kort ook een vriend in Rotterdam. Had dan wel een kortingskaart en werkte wel, maar verdiende ook niet bijster veel. Het is op zich te doen, maar je moet je wel realiseren dat het spontane er op een gegeven moment af gaat (want je ziet elkaar alleen in het weekend enzulks, steeds afspreken wanneer het kan, nooit eens spontaan langskomen, helemaal niet als je niet werkt). Voor mij was het aan het begin prima, maar later (ik ben zelf ook 16) toen het blinde verliefd zijn weg was was het toch allemaal niet meer zo leuk en aardig als het eerst was.
Geniet er gewoon van zolang het duurt, misschien werkt het voor jullie wel.
  dinsdag 15 september 2009 @ 12:44:54 #44
270324 The_Saxon
Take It Heavy Or Dont Take It
pi_72762857
Mijn vriendin woont 250 km verderop dus niet zeuren!
I've got Rock to stay alive
  dinsdag 15 september 2009 @ 12:48:44 #45
270324 The_Saxon
Take It Heavy Or Dont Take It
pi_72762962
quote:
Op donderdag 10 september 2009 14:29 schreef dreamzk het volgende:
Als je echt verliefd bent maakt de afstand vrij weinig uit. Mn ex en ik hebben 8 maanden elke week getreind naar elkaar (150km). Het vergt planning en andere dingen opgeven omdat je of bij haar bent of zij bij jou, maar het werkte allemaal perfect. Opzich vond ik het eigenlijk wel relaxt dat er zo een afstand tussen ons zat, heb jij je eigenlijk leven en zij haar eigen leven, en een gecombineerd leven. Klinkt bizar, voor mij was het heel relaxed.

Voor het slapen kan ik weinig suggesties geven, want de eerste keer dat ik daar kwam mocht ik al direct bij haar op de kamer in haar bed liggen

Succes ermee, en ik zou goed afspreken wat zij voor ogen heeft en wat jij voor ogen hebt en dat op elkaar afstemmen
Sommige jongens willen net iets te veel de eerste keer dat je bij haar logeert inderdaad.

Tip voor hem is niks doen wat ze niet wil.
I've got Rock to stay alive
pi_72763035
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:48 schreef The_Saxon het volgende:

[..]

Sommige jongens willen net iets te veel de eerste keer dat je bij haar logeert inderdaad.

Tip voor hem is niks doen wat ze niet wil.
Valt mee in mijn geval, we hadden daarvoor al sex gehad dus dat verwachtten we die avond ook. Maar idd, ga niks proberen te forceren want daar krijg je uiteindelijk alleen maar problemen mee.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  dinsdag 15 september 2009 @ 12:56:53 #47
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_72763169
quote:
Op donderdag 10 september 2009 07:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Maakt geen kut uit, dan is het nog net zo duur! (al dan niet duurder als je verzekerking, wegenbelasting en onderhoud erbij rekent)
dan heb je ook nog OV
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_72763326
ach, geen probleem. Mijn vriend reist 1x in de 3 weken (2 als we geluk hebben) heen en weer, en dat is zo'n 3 uur per keer. Hij kreeg na een half jaar een ov maar toch, het was flink duur ja.
het is gewoon even doorbijten, we hebben nu al 8,5 maand en het gaat echt heel goed. Ik bedenk altijd maar: hoe minder je elkaar ziet, hoe blijer je bent als je elkaar wel kan zien.
En natuurlijk vakanties, die vallen als het goed is allemaal samen (noord en midden). Dus blijf gewoon een weekje bij elkaar ofzo.

Oh en dat slapen: stel de logeerkamer maareens voor ja. Dat scheelt een hoop.
pi_72979872
Valt opzich allemaal wel mee, ikzelf ben 16 woon in Den Haag en mijn vriendin woont in Brugge (belgië) en dat gaat nu ook nog allemaal top, als je het echt wilt overleef je die afstand ook wel
  maandag 21 september 2009 @ 20:47:14 #50
126737 Electro-Worm
pi_72980048
't Is al uit.

TS is een weakling..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')