Zij heeft het uitgemaakt?quote:Op maandag 21 september 2009 20:47 schreef Electro-Worm het volgende:
't Is al uit.
TS is een weakling..
quote:Op maandag 21 september 2009 20:47 schreef Electro-Worm het volgende:
't Is al uit.
TS is een weakling..
Het is je vergeven. Denk je nog wel aan ons als je nieuwe minderjarige punani ragt?quote:Op maandag 21 september 2009 23:29 schreef Electro-Worm het volgende:
Ze voelde zich genaaid, ze vond het duidelijk niet leuk en ze vindt me een enorme klootzak!
Wat ik wel snap hoor! Maar beter eerlijk zijn dan 'r aan het lijntje houden.
Paar uur later smste ze me nog of ik haar vest even op wilde sturen, die was ze de vorige keer vergeten.
Dat je het moeilijk vindt omdat ze zover weg woont kan ik begrijpen.quote:
Was ze ook.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:32 schreef Bee. het volgende:
[..]
Dat je het moeilijk vindt omdat ze zover weg woont kan ik begrijpen.
Maar aan het begin van dit topic was het nog helemaal: ik ben zo verliefd, ik ben dol op dr, ze is niet alleen mn vriendin maar ook mn maatjeDat snap ik dan niet
Het kan best werken, alleen jij bent te lui om eraan te werken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:53 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Was ze ook.
Maar het werkte niet, klaar.
Naja, ik vind het wel een beetje stom klinken. Zo leuk vond je d'r dan ook niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:53 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Was ze ook.
Maar het werkte niet, klaar.
quote:
TS is kankerhard gedumpt maar schaamt zich ervoorquote:Op maandag 21 september 2009 22:17 schreef Electro-Worm het volgende:
Omdat ik zelf de motivatie er niet voor heb eerlijk gezegd.
Ja manquote:Op donderdag 24 september 2009 15:48 schreef Captain_Cock het volgende:
[..]
[..]
TS is kankerhard gedumpt maar schaamt zich ervoor![]()
Ik was 16, mn vriendin 15, en we sliepen vanaf dag 1 al bij elkaarquote:Op woensdag 9 september 2009 07:18 schreef Electro-Worm het volgende:
Ja maar jullie zijn: Ouder, werken, en jullie liefde hebben waarschijnlijk ook geen vader die het vertikt om je te laten logeren.
Daarnaast vertelde mijn vriendin me dat ze het "rustig aan wilt doen" . Fine, dat vind ik best, desnoods slaap ik in een logeerkamer. Zolang ik haar dan maar lang kan zien. Denk dat ik 'r dit ga vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |