quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:57 schreef Hexagon het volgende:
Maar Jetske is wel een aanwinst voor het programma geweest
nou rekenwonder...het is afgelopen hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:57 schreef rekenwonder het volgende:
Tip voor ondertiteling: teletekst pagina 888.
Was vorig jaar op het eind van het seizoen wel bij een paar zakenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik wil wel een terugblik "de buren een maand later" ofzo...
er viel ook weinig 'uit te spreken'.quote:
Iddquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik wil wel een terugblik "de buren een maand later" ofzo...
uit te schreeuwen wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:58 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
er viel ook weinig 'uit te spreken'.
Ik wacht nog altijd op diegene die hier zei wel even te gaan kijken of het befaamde hekje er nog altijd staatquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:58 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Was vorig jaar op het eind van het seizoen wel bij een paar zaken.
Die met de hengel blijft voor mij op eenzame hoogte.quote:
Voor een keer vond ik dit zeker grappigquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:58 schreef Repeat het volgende:
Nogal een tegenvaller deze uitzending....
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Die met de hengel blijft voor mij op eenzame hoogte.
Kut, heb hem gemistquote:
Nee lang niet zo amusant als die,quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kut, heb hem gemist![]()
Beter dan die van het tuinhekje en aflevering van de vishengel?
Die kan ik me niet voor de geest halen sorry. Maar vermakelijk zeker.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kut, heb hem gemist![]()
Beter dan die van het tuinhekje en aflevering van de vishengel?
En die gratis massage dan die die man niet wilde verzilveren, dat was toch ook een hoogtepuntquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat klinkt ook leukquote:Op woensdag 9 september 2009 04:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk die over de zwakzinnige bejaarde buurvrouw en het gehate tuinhekje
Deze is geweldig inderdaad, bedankt.quote:Op woensdag 9 september 2009 03:28 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Niet genoeg van te krijgen. De oermens.
Deze is dan weer matig.quote:
Ik vind Jetske juist helemaal geen aanwinst voor het programma, die Mieke was veel beter. Mieke kon nog van die mooie zuigerige vragen stellen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:57 schreef Hexagon het volgende:
Maar Jetske is wel een aanwinst voor het programma geweest
Ik ben er nog altijd van overtuigd dat die malloot die zaak heeft aangestoken, dat kan niet anders..quote:Op woensdag 9 september 2009 11:21 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Deze is geweldig inderdaad, bedankt.
[..]
Deze is dan weer matig.
Wat een bullshit, heb hem bekeken maar er zijn veel betere afleveringenquote:
Absoluut. Wel een stuk beter dan vorige week, daar was niks aan...quote:Op woensdag 9 september 2009 17:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat een bullshit, heb hem bekeken maar er zijn veel betere afleveringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |