Ze maakt zich zo druk, heeft er gewoon een knalrode kop van!quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer irritant inderdaad. Die vindt zichzelf wel heel erg geweldig
Heb ik jammerlijk gemist danquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb afleveringen gezien tussen stellen waar zelfs het seksleven erbij wordt gehaald
Idd, 'Niet alle vogeltjes zingen zoals ze gebekt zijn' hebben we al gehad, dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Rucebo het volgende:
Ik zit al met smart te wachten op de woordspeling zo dadelijk...
Heel mooi om te zien inderdaadquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze maakt zich zo druk, heeft er gewoon een knalrode kop van!
Die zijn zo slecht altijdquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Rucebo het volgende:
Ik zit al met smart te wachten op de woordspeling zo dadelijk...
Vergeet vaak te kijkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al heel lang fan van dit prachtige programma
uitzending gemist? op de site van rijdende rechter staan ook oude...echt de moeite waard op een druilerige dagquote:
Doe mij die met dat seksleven dan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
uitzending gemist? op de site van rijdende rechter staan ook oude...echt de moeite waard op een druilerige dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |