Die vrouw ookquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:51 schreef djkoelkast het volgende:
Ja en een tang in je voorhoofd.
Meneer Kooiman mag van mij zo in Jiskefet, die stem en dat accent![]()
Zeer irritant inderdaad. Die vindt zichzelf wel heel erg geweldigquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een verschrikkelijk wijf is dat zeg!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer irritant inderdaad. Die vindt zichzelf wel heel erg geweldig
Zoals in die Buren sketch "ik leg zo een knuppel in de nek van dat zeehondje" zei ze heel mooi "ik steek zo een tang in je voorhoofd"quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zoals in die Buren sketch "ik leg zo een knuppel in de nek van dat zeehondje" zei ze heel mooi "ik steek zo een tang in je voorhoofd"
Ze maakt zich zo druk, heeft er gewoon een knalrode kop van!quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer irritant inderdaad. Die vindt zichzelf wel heel erg geweldig
Heb ik jammerlijk gemist danquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb afleveringen gezien tussen stellen waar zelfs het seksleven erbij wordt gehaald
Idd, 'Niet alle vogeltjes zingen zoals ze gebekt zijn' hebben we al gehad, dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Rucebo het volgende:
Ik zit al met smart te wachten op de woordspeling zo dadelijk...
Heel mooi om te zien inderdaadquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze maakt zich zo druk, heeft er gewoon een knalrode kop van!
Die zijn zo slecht altijdquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Rucebo het volgende:
Ik zit al met smart te wachten op de woordspeling zo dadelijk...
Vergeet vaak te kijkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al heel lang fan van dit prachtige programma
uitzending gemist? op de site van rijdende rechter staan ook oude...echt de moeite waard op een druilerige dagquote:
Doe mij die met dat seksleven dan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
uitzending gemist? op de site van rijdende rechter staan ook oude...echt de moeite waard op een druilerige dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |