Die vrouw ookquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:51 schreef djkoelkast het volgende:
Ja en een tang in je voorhoofd.
Meneer Kooiman mag van mij zo in Jiskefet, die stem en dat accent![]()
Zeer irritant inderdaad. Die vindt zichzelf wel heel erg geweldigquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een verschrikkelijk wijf is dat zeg!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer irritant inderdaad. Die vindt zichzelf wel heel erg geweldig
Zoals in die Buren sketch "ik leg zo een knuppel in de nek van dat zeehondje" zei ze heel mooi "ik steek zo een tang in je voorhoofd"quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zoals in die Buren sketch "ik leg zo een knuppel in de nek van dat zeehondje" zei ze heel mooi "ik steek zo een tang in je voorhoofd"
Ze maakt zich zo druk, heeft er gewoon een knalrode kop van!quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer irritant inderdaad. Die vindt zichzelf wel heel erg geweldig
Heb ik jammerlijk gemist danquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb afleveringen gezien tussen stellen waar zelfs het seksleven erbij wordt gehaald
Idd, 'Niet alle vogeltjes zingen zoals ze gebekt zijn' hebben we al gehad, dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Rucebo het volgende:
Ik zit al met smart te wachten op de woordspeling zo dadelijk...
Heel mooi om te zien inderdaadquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze maakt zich zo druk, heeft er gewoon een knalrode kop van!
Die zijn zo slecht altijdquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Rucebo het volgende:
Ik zit al met smart te wachten op de woordspeling zo dadelijk...
Vergeet vaak te kijkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al heel lang fan van dit prachtige programma
uitzending gemist? op de site van rijdende rechter staan ook oude...echt de moeite waard op een druilerige dagquote:
Doe mij die met dat seksleven dan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
uitzending gemist? op de site van rijdende rechter staan ook oude...echt de moeite waard op een druilerige dag
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:57 schreef Hexagon het volgende:
Maar Jetske is wel een aanwinst voor het programma geweest
nou rekenwonder...het is afgelopen hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:57 schreef rekenwonder het volgende:
Tip voor ondertiteling: teletekst pagina 888.
Was vorig jaar op het eind van het seizoen wel bij een paar zakenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik wil wel een terugblik "de buren een maand later" ofzo...
er viel ook weinig 'uit te spreken'.quote:
Iddquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik wil wel een terugblik "de buren een maand later" ofzo...
uit te schreeuwen wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:58 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
er viel ook weinig 'uit te spreken'.
Ik wacht nog altijd op diegene die hier zei wel even te gaan kijken of het befaamde hekje er nog altijd staatquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:58 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Was vorig jaar op het eind van het seizoen wel bij een paar zaken.
Die met de hengel blijft voor mij op eenzame hoogte.quote:
Voor een keer vond ik dit zeker grappigquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:58 schreef Repeat het volgende:
Nogal een tegenvaller deze uitzending....
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Die met de hengel blijft voor mij op eenzame hoogte.
Kut, heb hem gemistquote:
Nee lang niet zo amusant als die,quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kut, heb hem gemist![]()
Beter dan die van het tuinhekje en aflevering van de vishengel?
Die kan ik me niet voor de geest halen sorry. Maar vermakelijk zeker.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kut, heb hem gemist![]()
Beter dan die van het tuinhekje en aflevering van de vishengel?
En die gratis massage dan die die man niet wilde verzilveren, dat was toch ook een hoogtepuntquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat klinkt ook leukquote:Op woensdag 9 september 2009 04:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk die over de zwakzinnige bejaarde buurvrouw en het gehate tuinhekje
Deze is geweldig inderdaad, bedankt.quote:Op woensdag 9 september 2009 03:28 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Niet genoeg van te krijgen. De oermens.
Deze is dan weer matig.quote:
Ik vind Jetske juist helemaal geen aanwinst voor het programma, die Mieke was veel beter. Mieke kon nog van die mooie zuigerige vragen stellen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:57 schreef Hexagon het volgende:
Maar Jetske is wel een aanwinst voor het programma geweest
Ik ben er nog altijd van overtuigd dat die malloot die zaak heeft aangestoken, dat kan niet anders..quote:Op woensdag 9 september 2009 11:21 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Deze is geweldig inderdaad, bedankt.
[..]
Deze is dan weer matig.
Wat een bullshit, heb hem bekeken maar er zijn veel betere afleveringenquote:
Absoluut. Wel een stuk beter dan vorige week, daar was niks aan...quote:Op woensdag 9 september 2009 17:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat een bullshit, heb hem bekeken maar er zijn veel betere afleveringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |