OK, daar heb jij dan weer gelijk in.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:22 schreef Bastard het volgende:
Maar net als het topic rechtgetrokken word, ga jij weer commentaar leveren. Verkeerde topic, verkeerde timing. Ook al heb je een punt, het lokt weer reacties uit van andere gebruikers en gaat het weer mis.
Geen zin in.
Yup.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:20 schreef UncleScorp het volgende:
Wat heeft het nog voor zin om klachten te deponeren ?
Het is hier gewoon pure vriendjespolitiek
Ik heb diplomatieke onschendbaarheid..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Yup.
Ik heb een bloemetje voor Danny gekocht dus ik ben de rest van m'n leven beschermd, heust waar.
Ik wou hierbij graag Jogy en Bastard nog even bedanken
Serieus, jij hebt gewoonweg in elk topic de grootste moeite om nou precies te begrijpen wat iemand bedoelt. En dan ga je vervolgens ook nog eens de gebeten hond spelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sorry, ik zag nergens in de OP staan dat ik de zaken die nergens op slaan maar moest negeren.
Hij had het hele gedoe zelf makkelijk kunnen defusen door even aan te geven wat hij er dan mee bedoelt, of wat hij verstaat onder 'eigen realiteit'.
Maar hij blijft liever 8 posts doorbaggeren dan 1 post uitleg te geven, waar ik 8 posts voorbeelden geef en dan 1 post maak waarin ik zeg dat ie laf bezig is omdat ie weigert te antwoorden op een simpele vraag.
Nou ja, dan houden we er maar over op.
Mag ik dan wel vragen wat de kern van dit topic dan moet zijn ?
Er wordt nogal wat aangehaald in de OP en ik wil niet het risico lopen dat ik de TS weer in een hoekje druk met een simpele opmerking.
Exact.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Serieus, jij hebt gewoonweg in elk topic de grootste moeite om nou precies te begrijpen wat iemand bedoelt. En dan ga je vervolgens ook nog eens de gebeten hond spelen.
Wordt volwassen, en probeer echt eens normaal te doen.
Zo gaat het toch altijd, alleen mist hij momenteel de backup van zn vriendjes nog.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:20 schreef Ticker het volgende:
Serieus, jij hebt gewoonweg in elk topic de grootste moeite om nou precies te begrijpen wat iemand bedoelt. En dan ga je vervolgens ook nog eens de gebeten hond spelen.
Doe 's even normaalquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Poneer dan geen stellingen als je ze niet wilt uitleggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:23 schreef Trippii het volgende:
[..]
Exact.
_Led_, zoek je speeltuin op of leer volwassen worden, maar verpest mensen hun topic waar ze moeite voor gedaan hebben niet met je kinderachtige gedoe.
Toch nog effe aandacht zoeken. Typisch.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:29 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Poneer dan geen stellingen als je ze niet wilt uitleggen
Enneh, je maakt je eigen realiteit, je hebt dit dus 100% aan jezelf te danken.
Ik ben niet degene die het naar FB trok, attentionwhorequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:34 schreef Ticker het volgende:
[..]
Toch nog effe aandacht zoeken. Typisch.
Daar is dit voor.. ik ga niet in iemand zijn topic lopen kloten _Led_ want voor je het weet is het weer een discussie met 10 man.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die het naar FB trok, attentionwhore
Jij hebt uberhaupt niks bijgedragen behalve trollen he ?
PM me maar als je het ergens anders hebt geplaatst.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:36 schreef Trippii het volgende:
Misschien moeten we het eens op een andere manier gaan doen hier.
Er zijn besloten fora waar op een volwassen manier over bepaalde onderwerp gesproken kan worden en waar men ook op niveau wilt posten. Helaas is dat onmogelijk hier, hoeveel moeite er ook voor gedaan wordt, het komt er gewoon niet van. Een besloten forum voor TRU is zonde natuurlijk, maar elke topic verpest zien worden door hetzelfde groepje kleuters is ook uiterst vervelend. De leden die er wel tijd en moeite in willen steken en die op een volwassen manier onderwerpen willen bespreken zijn er de dupe van en blijven in het vervolg weg.
Helaas is het waarschijnlijk de enige manier om dit kinderachtige gedrag tegen te gaan, maar misschien moeten we op een bepaalde manier leden buiten kunnen sluiten totdat ze wat volwassener worden ofzo. Het liefst sluit ik helemaal niemand buiten, maar op deze manier is het ook geen doen. Simpelweg zonde.
Hoi ConclusieMonsterquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:38 schreef _Led_ het volgende:
Trippii,
je snapt dat met "volwassen" bedoeld wordt dat je niet direct gaat huilen als iemand in een discussie een moeilijke vraag stelt ?
En dat als je een stelling poneert, men van je kan vragen om 'm verder uit te leggen ?
Wat jij zoekt is niet een "volwassen" forum, wat jij zoekt is een forum met meelopers die elkaar enkel bevestigen.
Ik snap dat het pijn doet hoor, als je stelling doormidden wordt gezaagd en je hebt er geen antwoord op.quote:
Ik denk dat je struikelde over de eerste alinea van het topic?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:00 schreef Flammie het volgende:
Tsja ik denk dat ik vooral ben gestruikeld over die OP waarin Trippi zei:
"leren van elkaar blabla nadruk op leren"
en dat ie daarna zo een reacties gaf en alles maar bleef ontweken
Dat was eigenlijk waar ik dacht van : ...mwoah
Leren kun je toch van allerlei invalshoeken, niet alleen de invalshoek die het toevallig met je eens is toch?
Euh sorry maar je hebt gelijk ff een uitgebreide post van mij gedeletequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:03 schreef Bastard het volgende:
Laten we het gewoon nog eens proberen zonder gekaap, getroll en in de gedachtegoed van de TS.
No shit, sherlock.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef UncleScorp het volgende:
Het Universum, Evolutie & Bewustzijn!
[..]
Euh sorry maar je hebt gelijk ff een uitgebreide post van mij gedelete
Op verzoek van TS opgeruimd, dat betekende ook eens gesnoeid tot op het bot zodat er weer een mooi levendig topic uit kan groeien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef UncleScorp het volgende:
Het Universum, Evolutie & Bewustzijn!
[..]
Euh sorry maar je hebt gelijk ff een uitgebreide post van mij gedelete
Ach twas gewoon es een serieuse post tussendoor ... vraag het maar aan TS .quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:16 schreef Bastard het volgende:
Op verzoek van TS opgeruimd, dat betekende ook eens gesnoeid tot op het bot zodat er weer een mooi levendig topic uit kan groeien.
Zonder getroll dus US
Reacties met enkel een smiley (en dan al helemaal "quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach twas gewoon es een serieuse post tussendoor ... vraag het maar aan TS .![]()
En nou ben ik weer de troll vaneigens
Pff typeert maar weer wat ik hier onlangs gezegd heb.
Ik zag de meerwaarde niet van een "quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En nou ben ik weer de troll vaneigens
Pff typeert maar weer wat ik hier onlangs gezegd heb.
Ow nee , je kuist eerst het topic omdat het totaal de verkeerde kant opgaat, en Led begint gewoon direct opnieuw over hetzelfde ...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:25 schreef Bastard het volgende:
Ik zag de meerwaarde niet van een "" op Led zijn post nee, dat zal je zelf ook wel inzien
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow nee , je kuist eerst het topic omdat het totaal de verkeerde kant opgaat, en Led begint gewoon direct opnieuw over hetzelfde ...
Wss moet de TS nu maar op zijn tellen passen zeker ?
Led en de zijnen zullen dit gedrag toch niet stoppen, het gaat hun puur om eigengewin. Zij weten alles, jij weet niks, zij hoeven nooit informatie op te zoeken, jij zoekt je lens om hierna een volmondig onzin naar je toegesmeten te krijgen. Het maakt dan ook niet uit hoeveel tijd en energie je in een topic stopt, zij zorgen er wel voor dat het voor niets is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow nee , je kuist eerst het topic omdat het totaal de verkeerde kant opgaat, en Led begint gewoon direct opnieuw over hetzelfde ...
Wss moet de TS nu maar op zijn tellen passen zeker ?
Als IEMAND altijd zorgt dat ie z'n argumenten klaar heeft staan, en ze kan onderbouwen met links dan ben ik het wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Led en de zijnen zullen dit gedrag toch niet stoppen, het gaat hun puur om eigengewin. Zij weten alles, jij weet niks, zij hoeven nooit informatie op te zoeken, jij zoekt je lens om hierna een volmondig onzin naar je toegesmeten te krijgen.
Ik zit dan ook nogsteeds te wachten op een topic van jouw hand, waarin je jezelf kwetsbaar durft op te stellen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:07 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als IEMAND altijd zorgt dat ie z'n argumenten klaar heeft staan, en ze kan onderbouwen met links dan ben ik het wel.
Of ik me nou moet verdedigen tegen trolls als Ticker of tegen huilebalken die geen argumenten hebben als Trippiii, ik kom altijd over de brug met argumenten.
Als je mij vraagt iets nog meer uit te leggen doe ik dat ook gewoon.
Dit in tegenstelling tot mensen als jij / Trippii, Ticker etcetera.
Als je die om uitleg vraagt krijg je 'm nooit.
Wat jouw probleem is is dat mijn argumenten en links niet jouw sprookjesverhalen bevestigen, DAT vind jij vervelend
Kijk nou eens even naar het topic waar dit om ging : Het Universum, Evolutie & Bewustzijn!
Leg mij eens uit wat er mis is met de vraag wat TS onder 'eigen realiteit' verstaat ?
Een grote mond over leren en wijzer worden, maar als ik een doodnormale vraag stel gelijk ontploffen en weigeren iets uit te leggen.
Nee, dat is leuk volwassen gedrag
Iets over een splinter en balk in je oog enzo.
Waarom zou ik me kwetsbaar op moeten stellen ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:21 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik zit dan ook nogsteeds te wachten op een topic van jouw hand, waarin je jezelf kwetsbaar durft op te stellen.
Dat komt dan toch echt doordat je niet goed leest, mijn meningen over allerlei zaken zijn vrij bekend.quote:Jouw idee over het geheel ken ik na een geruime tijd posten nogsteeds niet namelijk.
Neuh, ik ben het niet oneens met alles en iedereen.quote:Het enige dat ik weet van jou, is dat je het oneens bent met alles en iedereen om je heen.
Tuuuuuuurlijk, je hebt altijd een excuus klaar waarom je zelf niet normaal kunt discussierenquote:Laten ik het dan zo zeggen. Op het moment dat jij wat meer aandacht aan je posts besteed, en je de mensen hier wat minder lastigvalt met je ego, oftewel mensen in hun waarde laat, dan zul je er zelf ook rustiger van worden. Misschien dat mensen dan eens op een normale manier met jou willen discussieren.
Oh, je nam die opmerking serieus ?quote:Een bloemetje voor Danny zal hier dan ook weinig aan toevoegen, die kijkt volgens mij toch al niet zo vaak in TRU.
Net zo serieus als jij hem nam.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik me kwetsbaar op moeten stellen ?
Als ik post post ik mijn eigen mening, meer niet. Vind je dat kwetsbaar ?
Daar kunnen mensen het mee eens zijn of niet, daar kunnen we lekker over discussieren - allemaal prima, mits op basis van argumenten.
[..]
Dat komt dan toch echt doordat je niet goed leest, mijn meningen over allerlei zaken zijn vrij bekend.
[..]
Neuh, ik ben het niet oneens met alles en iedereen.
Ik geef mijn mening, en vind het niet erg om met mensen te discussieren.
Het probleem met jou en een paar anderen hier is echter dat jullie niet goed kunnen discussieren (of gewoon de kennis ontberen ?).
Argumenten ? Daar moet ik altijd om vragen, het gebeurt zelden dat jullie spontaan eens zeggen "Nou, volgens mij klopt wat jij zegt niet, [b]want[/n] zus en zo".
En als ik dan eens om argumenten of uitleg vraag krijg je wat er vandaag gebeurde - dan roept iemand "Nou dat ga ik je niet vertellen !" en proberen ze het topic te slopen.
Ik weet niet wat jij daarvan vindt, maar dat staat niet in mijn top 10 van "Briljante discussietechnieken".
[..]
Tuuuuuuurlijk, je hebt altijd een excuus klaar waarom je zelf niet normaal kunt discussieren
[..]
Oh, je nam die opmerking serieus ?
Nee, ik zei niet 'iedereen'.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:36 schreef mediaconsument het volgende:
in deze post maak je overigens weer de fout. Je zegt dat iedereen waarmee jij moeite hebt, niet kan discussieren. Hun argumenten zijn niet goed. Dan discussieer je er toch niet mee? Of ben jij de discussiepolitie?
Oh nou beargumenteer ik ineens niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, ik zei niet 'iedereen'.
Ik zei 'jullie', en met 'jullie' bedoel ik het welkebende groepje.
Ticker, Jij, Trippiii, UncleScorp, Summers - dat zijn zo'n beetje de mensen die telkens weigeren hun mening te beargumenteren.
En ja hoor, daar kan ik een boel voorbeelden van geven als je me daarom vraagt.
Dat zijn dus precies de mensen die erg veel moeite hebben met jou. Weigeren om hun mening te beargumenteren valt mijns inziens dan ook onder laster.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, ik zei niet 'iedereen'.
Ik zei 'jullie', en met 'jullie' bedoel ik het welkebende groepje.
Ticker, Jij, Trippiii, UncleScorp, Summers - dat zijn zo'n beetje de mensen die telkens weigeren hun mening te beargumenteren.
En ja hoor, daar kan ik een boel voorbeelden van geven als je me daarom vraagt.
Ga dan in WT & FL posten ofzo? Val ons dan niet lastig?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:48 schreef Flammie het volgende:
Ik denk dat dit komt omdat mensen gewoon niet willen leren maar liever blijven fantaseren
De illusie is altijd mooier dan de werkelijkheid
En juist omdat het een fantasie is, een verzonnen stelling kan het niet beargumenteerd worden
Als jij al met deze debiele instelling op dit subforum komt, waarom verwacht je dan dat ik bijvoorbeeld wel iets van jou moet gaan opsteken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ga dan in WT & FL posten ofzo? Val ons dan niet lastig?
Ben jij hier om ons te redden van dat ongemak? Kom je ons dit leren?
Wij zitten hier omdat de onderwerpen binnen dit forum ons aanspreken. Niet omdat we wijze lessen willen horen van Flammie.
Het gaat om de reden waarom je hier post, als je niks anders hebt toe te voegen dan het afzeiken van meningen die je niet begrijpt. Dan kun je beter ergens gaan posten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:51 schreef Michielos het volgende:
hoe zat het met
"de hondjes worden dol"
en/of
"5vs 1"
dit mag dus gewoon als jullie het zelf doen? Even met zijn 3en/2en tegen een persoon op barbaarse wijze huishouden?
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |