abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73511804
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:22 schreef Bastard het volgende:
Maar net als het topic rechtgetrokken word, ga jij weer commentaar leveren. Verkeerde topic, verkeerde timing. Ook al heb je een punt, het lokt weer reacties uit van andere gebruikers en gaat het weer mis.
Geen zin in.
OK, daar heb jij dan weer gelijk in.
Maar is het niet erg dat je op voorhand al weet hoe het weer uit de hand zal lopen ?

Maar ok ... point taken ... I rest my case.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:37:25 #152
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73511958
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:20 schreef UncleScorp het volgende:
Wat heeft het nog voor zin om klachten te deponeren ?
Het is hier gewoon pure vriendjespolitiek
Yup.
Ik heb een bloemetje voor Danny gekocht dus ik ben de rest van m'n leven beschermd, heust waar.

Ik wou hierbij graag Jogy en Bastard nog even bedanken
zzz
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:16:56 #153
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73514286
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:37 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Yup.
Ik heb een bloemetje voor Danny gekocht dus ik ben de rest van m'n leven beschermd, heust waar.

Ik wou hierbij graag Jogy en Bastard nog even bedanken
Ik heb diplomatieke onschendbaarheid..
Ik ken Danny nog.. van vroeger
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_73514474
< laat maar >
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:24:59 #155
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73514535
* Bastard mompelt iets over SC naar SC topic.
The truth was in here.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:28:57 #156
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73514689
The truth was in here.
pi_73528451
Let good times come.

May you live in interesting times.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:20:41 #158
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73649060
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:14 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Sorry, ik zag nergens in de OP staan dat ik de zaken die nergens op slaan maar moest negeren.
Hij had het hele gedoe zelf makkelijk kunnen defusen door even aan te geven wat hij er dan mee bedoelt, of wat hij verstaat onder 'eigen realiteit'.
Maar hij blijft liever 8 posts doorbaggeren dan 1 post uitleg te geven, waar ik 8 posts voorbeelden geef en dan 1 post maak waarin ik zeg dat ie laf bezig is omdat ie weigert te antwoorden op een simpele vraag.
Nou ja, dan houden we er maar over op.

Mag ik dan wel vragen wat de kern van dit topic dan moet zijn ?
Er wordt nogal wat aangehaald in de OP en ik wil niet het risico lopen dat ik de TS weer in een hoekje druk met een simpele opmerking.
Serieus, jij hebt gewoonweg in elk topic de grootste moeite om nou precies te begrijpen wat iemand bedoelt. En dan ga je vervolgens ook nog eens de gebeten hond spelen.
Wordt volwassen, en probeer echt eens normaal te doen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73649186
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:20 schreef Ticker het volgende:

[..]

Serieus, jij hebt gewoonweg in elk topic de grootste moeite om nou precies te begrijpen wat iemand bedoelt. En dan ga je vervolgens ook nog eens de gebeten hond spelen.
Exact.

_Led_, zoek je speeltuin op of leer volwassen worden, maar verpest mensen hun topic waar ze moeite voor gedaan hebben niet met je kinderachtige gedoe.
pi_73649225
quote:
Zo gaat het toch altijd, alleen mist hij momenteel de backup van zn vriendjes nog.
Anders stond het topic weer al 7 pag vol met tegendraads gebrabbel.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:25:49 #161
31101 _Led_
pi_73649252
quote:

[..]

Doe 's even normaal

Hij poneert een stelling, ik ben het niet met die stelling eens.
Ik geef een voorbeeld waarin die stelling heel cru zou zijn, en vraag 'm om uitleg.
Die uitleg wil ie niet geven, hij blijft om de hete brij heendraaien en ontwijken.
In plaats van 8 posts baggeren had ie beter in 1 post even 2 regels uitleg kunnen geven, dan was er niks aan de hand.

Oh, en dan komt natuurlijk altijd Ticker nog even trollen

Maareh, als hij zijn eigen realiteit maakt, dan heeft ie dus ook mij daarin gemaakt.
En voor jou geldt hetzelfde.
Als je dus klachten hebt over mij kun je ze aan jezelf richten !
zzz
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:29:14 #162
31101 _Led_
pi_73649361
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:23 schreef Trippii het volgende:

[..]

Exact.

_Led_, zoek je speeltuin op of leer volwassen worden, maar verpest mensen hun topic waar ze moeite voor gedaan hebben niet met je kinderachtige gedoe.
Poneer dan geen stellingen als je ze niet wilt uitleggen
Enneh, je maakt je eigen realiteit, je hebt dit dus 100% aan jezelf te danken.
zzz
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:34:13 #163
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73649512
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:29 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Poneer dan geen stellingen als je ze niet wilt uitleggen
Enneh, je maakt je eigen realiteit, je hebt dit dus 100% aan jezelf te danken.
Toch nog effe aandacht zoeken. Typisch.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:35:41 #164
31101 _Led_
pi_73649558
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:34 schreef Ticker het volgende:

[..]

Toch nog effe aandacht zoeken. Typisch.
Ik ben niet degene die het naar FB trok, attentionwhore
Jij hebt uberhaupt niks bijgedragen behalve trollen he ?
zzz
pi_73649589
Misschien moeten we het eens op een andere manier gaan doen hier.

Er zijn besloten fora waar op een volwassen manier over bepaalde onderwerp gesproken kan worden en waar men ook op niveau wilt posten. Helaas is dat onmogelijk hier, hoeveel moeite er ook voor gedaan wordt, het komt er gewoon niet van. Een besloten forum voor TRU is zonde natuurlijk, maar elke topic verpest zien worden door hetzelfde groepje kleuters is ook uiterst vervelend. De leden die er wel tijd en moeite in willen steken en die op een volwassen manier onderwerpen willen bespreken zijn er de dupe van en blijven in het vervolg weg.

Helaas is het waarschijnlijk de enige manier om dit kinderachtige gedrag tegen te gaan, maar misschien moeten we op een bepaalde manier leden buiten kunnen sluiten totdat ze wat volwassener worden ofzo. Het liefst sluit ik helemaal niemand buiten, maar op deze manier is het ook geen doen. Simpelweg zonde.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:37:32 #166
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73649619
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:35 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik ben niet degene die het naar FB trok, attentionwhore
Jij hebt uberhaupt niks bijgedragen behalve trollen he ?
Daar is dit voor.. ik ga niet in iemand zijn topic lopen kloten _Led_ want voor je het weet is het weer een discussie met 10 man.
En attentionwhore? Hoeveel vrouwlijke kloons heb je ook alweer?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:38:11 #167
31101 _Led_
pi_73649645
Trippii,
je snapt dat met "volwassen" bedoeld wordt dat je niet direct gaat huilen als iemand in een discussie een moeilijke vraag stelt ?
En dat als je een stelling poneert, men van je kan vragen om 'm verder uit te leggen ?

Wat jij zoekt is niet een "volwassen" forum, wat jij zoekt is een forum met meelopers die elkaar enkel bevestigen.
zzz
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:38:18 #168
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73649650
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:36 schreef Trippii het volgende:
Misschien moeten we het eens op een andere manier gaan doen hier.

Er zijn besloten fora waar op een volwassen manier over bepaalde onderwerp gesproken kan worden en waar men ook op niveau wilt posten. Helaas is dat onmogelijk hier, hoeveel moeite er ook voor gedaan wordt, het komt er gewoon niet van. Een besloten forum voor TRU is zonde natuurlijk, maar elke topic verpest zien worden door hetzelfde groepje kleuters is ook uiterst vervelend. De leden die er wel tijd en moeite in willen steken en die op een volwassen manier onderwerpen willen bespreken zijn er de dupe van en blijven in het vervolg weg.

Helaas is het waarschijnlijk de enige manier om dit kinderachtige gedrag tegen te gaan, maar misschien moeten we op een bepaalde manier leden buiten kunnen sluiten totdat ze wat volwassener worden ofzo. Het liefst sluit ik helemaal niemand buiten, maar op deze manier is het ook geen doen. Simpelweg zonde.
PM me maar als je het ergens anders hebt geplaatst.
T'is zonder hoor, want door de obstructie kan er geen diepgang komen.
pi_73649671
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:38 schreef _Led_ het volgende:
Trippii,
je snapt dat met "volwassen" bedoeld wordt dat je niet direct gaat huilen als iemand in een discussie een moeilijke vraag stelt ?
En dat als je een stelling poneert, men van je kan vragen om 'm verder uit te leggen ?

Wat jij zoekt is niet een "volwassen" forum, wat jij zoekt is een forum met meelopers die elkaar enkel bevestigen.
Hoi ConclusieMonster .
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:40:58 #170
31101 _Led_
pi_73649703
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:38 schreef Trippii het volgende:

[..]

Hoi ConclusieMonster .
Ik snap dat het pijn doet hoor, als je stelling doormidden wordt gezaagd en je hebt er geen antwoord op.

Weet je wat een intellectueel een intellectueel maakt ?
Dat ie op basis van argumenten van mening kan veranderen.
Je hebt nog even te gaan dunkt me
zzz
pi_73650001
Waarom zit Mediaconsument op zijn kloon Trippi te trollen?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:58:05 #172
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73650286
Ok.. zonder de gemoederen weer hoog op te laten naaien.. euh laaien vind ik eigenlijk 2 dingen.
1. De OP is inderdaad wat uitgebreid, meerdere brainfarts komen naar voren. Dat schept onduidelijkheid of een goede leidraad voor de rest van het topic.
2. Het topic word meteen overgenomen door in te gaan op de sidenotes en niet zozeer de inhoud.
Ik zie best dat Led erg graag die dingen er uit pikt die die meestal wat ongrijpbaar of vaag zijn, ze opblaast om er daarna een willekeurig TS er mee om de oren te slaan totdat diegene draaierig word en de behoefte verliest om zijn eigen topic te blijven voeden. Vervolgens komen er nog wat jakhalzen erbij en voila een volgende topic is wederom succesvol gekilled.
Het is misschien niet eens altijd bewust, het is een honger naar een mens op zijn nummer zetten vermoed ik die niet te stillen is.
Hier moeten we tot op een bepaalde hoogte maar mee leren omgaan, en hopen dat Led wat meer zn eigen topics blijft aanmaken waar hem van harte de speeltuimte gegeven word opdat we dan de andere mensen die graag een ander gedachtegoed willen uitdragen ook de ruimte kunnen geven.
The truth was in here.
pi_73650379
Tsja ik denk dat ik vooral ben gestruikeld over die OP waarin Trippi zei:

"leren van elkaar blabla nadruk op leren"

en dat ie daarna zo een reacties gaf en alles maar bleef ontweken
Dat was eigenlijk waar ik dacht van : ...mwoah
Leren kun je toch van allerlei invalshoeken, niet alleen de invalshoek die het toevallig met je eens is toch?

dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:04:15 #174
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73650538
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:00 schreef Flammie het volgende:
Tsja ik denk dat ik vooral ben gestruikeld over die OP waarin Trippi zei:

"leren van elkaar blabla nadruk op leren"

en dat ie daarna zo een reacties gaf en alles maar bleef ontweken
Dat was eigenlijk waar ik dacht van : ...mwoah
Leren kun je toch van allerlei invalshoeken, niet alleen de invalshoek die het toevallig met je eens is toch?

Ik denk dat je struikelde over de eerste alinea van het topic?
The truth was in here.
pi_73650705
Neuh die vond ik wel aangenaam om te lezen
pi_73650945
Het Universum, Evolutie & Bewustzijn!
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:03 schreef Bastard het volgende:
Laten we het gewoon nog eens proberen zonder gekaap, getroll en in de gedachtegoed van de TS.
Euh sorry maar je hebt gelijk ff een uitgebreide post van mij gedelete
pi_73650989
En van meer mensen. Back on topic dus.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:16:16 #178
31101 _Led_
pi_73650992
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]

No shit, sherlock.
En je begint gelijk weer met trollen in dat topic, vreselijk figuur dat je bent
zzz
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:16:58 #179
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73651021
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]

Op verzoek van TS opgeruimd, dat betekende ook eens gesnoeid tot op het bot zodat er weer een mooi levendig topic uit kan groeien.
Zonder getroll dus US
The truth was in here.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:17:42 #180
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73651040
Echt.. af en toe he..
The truth was in here.
pi_73651156
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:16 schreef Bastard het volgende:
Op verzoek van TS opgeruimd, dat betekende ook eens gesnoeid tot op het bot zodat er weer een mooi levendig topic uit kan groeien.
Zonder getroll dus US
Ach twas gewoon es een serieuse post tussendoor ... vraag het maar aan TS .

En nou ben ik weer de troll vaneigens
Pff typeert maar weer wat ik hier onlangs gezegd heb.
pi_73651187
Euh.. dat ben je ook met de hele tijd
Reageer dan normaal man
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:23:28 #183
31101 _Led_
pi_73651229
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ach twas gewoon es een serieuse post tussendoor ... vraag het maar aan TS .

Reacties met enkel een smiley (en dan al helemaal " " ) worden nogal eens als getroll gezien ja.
En jij bent er erg goed in.

(En dan nog het lef hebben om te zeuren over iemand die de moeite neemt zijn standpunten te beargumenteren )
zzz
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:25:25 #184
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73651260
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik zag de meerwaarde niet van een " " op Led zijn post nee, dat zal je zelf ook wel inzien
The truth was in here.
pi_73651381
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:25 schreef Bastard het volgende:
Ik zag de meerwaarde niet van een " " op Led zijn post nee, dat zal je zelf ook wel inzien
Ow nee , je kuist eerst het topic omdat het totaal de verkeerde kant opgaat, en Led begint gewoon direct opnieuw over hetzelfde ...
Wss moet de TS nu maar op zijn tellen passen zeker ?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:42:10 #186
31101 _Led_
pi_73651696
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ow nee , je kuist eerst het topic omdat het totaal de verkeerde kant opgaat, en Led begint gewoon direct opnieuw over hetzelfde ...
Maar natuurlijk.
Ik heb immers een bloemetje voor Danny gekocht.
zzz
pi_73652154
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Led en de zijnen zullen dit gedrag toch niet stoppen, het gaat hun puur om eigengewin. Zij weten alles, jij weet niks, zij hoeven nooit informatie op te zoeken, jij zoekt je lens om hierna een volmondig onzin naar je toegesmeten te krijgen. Het maakt dan ook niet uit hoeveel tijd en energie je in een topic stopt, zij zorgen er wel voor dat het voor niets is.

TRU is op deze manier dan ook niet meer dan ONZ met een ander jasje. Op het moment dat je hier serieus wil discussieren, dan staan er 5 man paraat om deze poging af te branden. Het ergste is dan ook dat de reden voor alles wat ze niet begrijpen, bij TS ligt. En niet bij hunzelf, want ze weten en begrijpen alles.

Op het moment dat het er dan een keert duidelijk word dat ze er een dergelijk gedrag op nahouden, gaan ze lief doen tegen de mods. Want owjee ze zijn toch zo zielig dat iemand een emoticon of scheldwoord heeft gebruikt, in tussentijd gaan ze dan ook graag graven, om de persoon in kwestie uit te lokken om deze scheldwoorden te gebruiken.

Deze onzin mag van mij part best een keer ophouden! We zitten hier te posten in een forum met als doel het wijzer worden, het enige waar we binnen TRU wijzer van worden, is hoe om te gaan met dit soort kinderachtige gedrag.

Daarom stem ik ervoor om de naam van dit forum te gaan veranderen. Oftewel naar BASH, afkorting van BASH de andersdenkende.

Ik verwacht dan ook van 2/3 mensen een reactie hierop a la, maar jij hebt geen werk, of een foto die gepost word, of jij hebt een ban gehad. Mochten er nog meer mogelijkheden zijn, dan hoor ik dat vanzelf.

Owja een laatste punt, dat groupstalking topic mag van mijn part best gesloten worden, ik verwacht namelijk niet dat TS daar nog wil posten. Omdat het kennelijk belangrijker is om hem lastig te vallen met schizofrenie, dan het over het onderwerp zelf te hebben, TS zijn punt was dan ook dat deze psychosen zijn veroorzaakt door dit soort ongein. Om deze triestheid, zou ik daarom dat topic graag gesloten zien, elke keer als ik er in lees doet het me weer pijn om te zien hoe mensen binnen dit forum, zonder limieten belachelijk gemaakt mogen worden.

Mijn preek zit er weer op.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:07:41 #188
31101 _Led_
pi_73652610
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:54 schreef mediaconsument het volgende:

[..]
Led en de zijnen zullen dit gedrag toch niet stoppen, het gaat hun puur om eigengewin. Zij weten alles, jij weet niks, zij hoeven nooit informatie op te zoeken, jij zoekt je lens om hierna een volmondig onzin naar je toegesmeten te krijgen.
Als IEMAND altijd zorgt dat ie z'n argumenten klaar heeft staan, en ze kan onderbouwen met links dan ben ik het wel.

Of ik me nou moet verdedigen tegen trolls als Ticker of tegen huilebalken die geen argumenten hebben als Trippiii, ik kom altijd over de brug met argumenten.
Als je mij vraagt iets nog meer uit te leggen doe ik dat ook gewoon.

Dit in tegenstelling tot mensen als jij / Trippii, Ticker etcetera.
Als je die om uitleg vraagt krijg je 'm nooit.

Wat jouw probleem is is dat mijn argumenten en links niet jouw sprookjesverhalen bevestigen, DAT vind jij vervelend

Kijk nou eens even naar het topic waar dit om ging : Het Universum, Evolutie & Bewustzijn!
Leg mij eens uit wat er mis is met de vraag wat TS onder 'eigen realiteit' verstaat ?

Een grote mond over leren en wijzer worden, maar als ik een doodnormale vraag stel gelijk ontploffen en weigeren iets uit te leggen.
Nee, dat is leuk volwassen gedrag

Iets over een splinter en balk in je oog enzo.

[ Bericht 4% gewijzigd door _Led_ op 13-10-2009 17:13:21 ]
zzz
pi_73652989
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:07 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Als IEMAND altijd zorgt dat ie z'n argumenten klaar heeft staan, en ze kan onderbouwen met links dan ben ik het wel.

Of ik me nou moet verdedigen tegen trolls als Ticker of tegen huilebalken die geen argumenten hebben als Trippiii, ik kom altijd over de brug met argumenten.
Als je mij vraagt iets nog meer uit te leggen doe ik dat ook gewoon.

Dit in tegenstelling tot mensen als jij / Trippii, Ticker etcetera.
Als je die om uitleg vraagt krijg je 'm nooit.

Wat jouw probleem is is dat mijn argumenten en links niet jouw sprookjesverhalen bevestigen, DAT vind jij vervelend

Kijk nou eens even naar het topic waar dit om ging : Het Universum, Evolutie & Bewustzijn!
Leg mij eens uit wat er mis is met de vraag wat TS onder 'eigen realiteit' verstaat ?

Een grote mond over leren en wijzer worden, maar als ik een doodnormale vraag stel gelijk ontploffen en weigeren iets uit te leggen.
Nee, dat is leuk volwassen gedrag

Iets over een splinter en balk in je oog enzo.
Ik zit dan ook nogsteeds te wachten op een topic van jouw hand, waarin je jezelf kwetsbaar durft op te stellen.
Jouw idee over het geheel ken ik na een geruime tijd posten nogsteeds niet namelijk. Het enige dat ik weet van jou, is dat je het oneens bent met alles en iedereen om je heen. Dat komt dan ook door jouw manier van discussieren. Jij gaat namelijk een topic binnen om te kijken wat er allemaal niet klopt, en daar vestig jij je aandacht op. Je kunt ook het topic ingaan en de stukjes die volgens jouw idee wel kloppen aan te duiden, en daarna je eigen idee over deze situatie te geven. Nu zie ik telkens weer dat jij met een sarcastische/cynische opmerking het onderwerp kapot wil maken, op het moment dat er iemand iets over zegt, dan bestaan er voor jou dan ook geen limieten meer, en boeit het topic nog minder dan dat het rustig nadenken over wat je post je boeit.

Daarom is dit ook een verhaal van wat men zaait, zal men oogsten. Echter doe jij er alles aan om ervoor te zorgen dat jij niks hoeft te oogsten.

Laten ik het dan zo zeggen. Op het moment dat jij wat meer aandacht aan je posts besteed, en je de mensen hier wat minder lastigvalt met je ego, oftewel mensen in hun waarde laat, dan zul je er zelf ook rustiger van worden. Misschien dat mensen dan eens op een normale manier met jou willen discussieren. Een bloemetje voor Danny zal hier dan ook weinig aan toevoegen, die kijkt volgens mij toch al niet zo vaak in TRU.

Daarbij zijn ticker en trippii geen trolls, dat maak jij ervan, en dat probeer jij dan ook uit te lokken. Vergis je namelijk niet, deze 2 mensen proberen wel wat toe te voegen aan het forum, namelijk onderwerpen. Daarom wacht ik nogsteeds op dat baanbrekende onderwerp mbt zaken binnen dit forum dat jij hier binnenkort gaat posten.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73653123
Laatst had ik overigens 1x een goede discussie met led, zonder persoonlijk gemauw. Dat moet ik dan ook wel zeggen.
Levensbomen

Ik ga er dan ook niet vanuit dat led een slecht iemand is, eerder dat hij net zoals iedereen op de wereld, moeite heeft met communicatie. Daarom zou ik het ook mooi vinden om te zien dat hier wat meer naar gekeken werd.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:30:20 #191
31101 _Led_
pi_73653242
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:21 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik zit dan ook nogsteeds te wachten op een topic van jouw hand, waarin je jezelf kwetsbaar durft op te stellen.
Waarom zou ik me kwetsbaar op moeten stellen ?
Als ik post post ik mijn eigen mening, meer niet. Vind je dat kwetsbaar ?
Daar kunnen mensen het mee eens zijn of niet, daar kunnen we lekker over discussieren - allemaal prima, mits op basis van argumenten.
quote:
Jouw idee over het geheel ken ik na een geruime tijd posten nogsteeds niet namelijk.
Dat komt dan toch echt doordat je niet goed leest, mijn meningen over allerlei zaken zijn vrij bekend.
quote:
Het enige dat ik weet van jou, is dat je het oneens bent met alles en iedereen om je heen.
Neuh, ik ben het niet oneens met alles en iedereen.
Ik geef mijn mening, en vind het niet erg om met mensen te discussieren.
Het probleem met jou en een paar anderen hier is echter dat jullie niet goed kunnen discussieren.
Argumenten ? Daar moet ik altijd om vragen, het gebeurt zelden dat jullie spontaan eens zeggen "Nou, volgens mij klopt wat jij zegt niet, want zus en zo".
En als ik dan zelf maar eens om argumenten of uitleg vraag krijg je wat er vandaag gebeurde - dan roept iemand "Nou dat ga ik je niet vertellen !" en proberen ze het topic te slopen.

Ik weet niet wat jij daarvan vindt, maar dat staat niet in mijn top 10 van "Briljante discussietechnieken".

De enige reden die ik kan bedenken waarom iemand zo reageert is als ie geen argumenten heeft; anders zou er immers toch niks mooiers zijn dan de bal weer terug naar mij te spelen ?
Dat is toch ook de essentie van een discussie ?
Maar hier is ergens vragen bij stellen een vies iets, om argumenten vragen een doodzonde en iets logisch bekijken verfoeilijk.
quote:
Laten ik het dan zo zeggen. Op het moment dat jij wat meer aandacht aan je posts besteed, en je de mensen hier wat minder lastigvalt met je ego, oftewel mensen in hun waarde laat, dan zul je er zelf ook rustiger van worden. Misschien dat mensen dan eens op een normale manier met jou willen discussieren.
Tuuuuuuurlijk, je hebt altijd een excuus klaar waarom je zelf niet normaal kunt discussieren
quote:
Een bloemetje voor Danny zal hier dan ook weinig aan toevoegen, die kijkt volgens mij toch al niet zo vaak in TRU.
Oh, je nam die opmerking serieus ?
zzz
pi_73653416
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:30 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Waarom zou ik me kwetsbaar op moeten stellen ?
Als ik post post ik mijn eigen mening, meer niet. Vind je dat kwetsbaar ?
Daar kunnen mensen het mee eens zijn of niet, daar kunnen we lekker over discussieren - allemaal prima, mits op basis van argumenten.
[..]

Dat komt dan toch echt doordat je niet goed leest, mijn meningen over allerlei zaken zijn vrij bekend.
[..]

Neuh, ik ben het niet oneens met alles en iedereen.
Ik geef mijn mening, en vind het niet erg om met mensen te discussieren.
Het probleem met jou en een paar anderen hier is echter dat jullie niet goed kunnen discussieren (of gewoon de kennis ontberen ?).
Argumenten ? Daar moet ik altijd om vragen, het gebeurt zelden dat jullie spontaan eens zeggen "Nou, volgens mij klopt wat jij zegt niet, [b]want[/n] zus en zo".
En als ik dan eens om argumenten of uitleg vraag krijg je wat er vandaag gebeurde - dan roept iemand "Nou dat ga ik je niet vertellen !" en proberen ze het topic te slopen.

Ik weet niet wat jij daarvan vindt, maar dat staat niet in mijn top 10 van "Briljante discussietechnieken".
[..]

Tuuuuuuurlijk, je hebt altijd een excuus klaar waarom je zelf niet normaal kunt discussieren
[..]

Oh, je nam die opmerking serieus ?
Net zo serieus als jij hem nam.

Daarom is het naar mijn idee ook een kwestie van wat meer aandacht in je posts steken. Dan kun je er vaak die opruiende opmerkingen voorkomen. Ik vind het dan ook vaak erg indrukwekkend om te zien dat een post waarop ik 15-20 minuten geschreven heb, binnen een paar minuten volledig ontkracht word. Er word dan vanuit gegaan dat de hele post niet klopt, terwijl ik ook wel weet dat ik niet perfect ben en ik fouten maak. Ik heb echter wel vertrouwen in de logica die ik achter mijn posts verscholen heb zitten.

Elke post heeft zodoende zijn waarde. Mijns inziens is het dan het beste voor het forum om te concentreren op de delen waar een goede logica achter zit, en hierop voort te boorduren. Nu komt het namelijk vaak over alsof het onderwerp niet belangrijk is, maar dat wat TS ermee gedaan heeft belangrijk is.

Een TS zie ik dan ook als een starter, die snijd het onderwerp aan, en vaak hebben zij dan ook het doel om van dit onderwerp te leren. Waarom zou je een topic openen als je alles al weet over het onderwerp? Je wil er toch meer over te weten komen?

ps. in deze post maak je overigens weer de fout. Je zegt dat iedereen waarmee jij moeite hebt, niet kan discussieren. Hun argumenten zijn niet goed. Dan discussieer je er toch niet mee? Of ben jij de discussiepolitie?

[ Bericht 1% gewijzigd door mediaconsument op 13-10-2009 17:41:50 ]
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:41:49 #193
31101 _Led_
pi_73653570
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:36 schreef mediaconsument het volgende:
in deze post maak je overigens weer de fout. Je zegt dat iedereen waarmee jij moeite hebt, niet kan discussieren. Hun argumenten zijn niet goed. Dan discussieer je er toch niet mee? Of ben jij de discussiepolitie?
Nee, ik zei niet 'iedereen'.
Ik zei 'jullie', en met 'jullie' bedoel ik het welkebende groepje.
Ticker, Jij, Trippiii, UncleScorp, Summers - dat zijn zo'n beetje de mensen die telkens weigeren hun mening te beargumenteren.
En ja hoor, daar kan ik een boel voorbeelden van geven als je me daarom vraagt.
zzz
pi_73653744
Ik denk dat dit komt omdat mensen gewoon niet willen leren maar liever blijven fantaseren
De illusie is altijd mooier dan de werkelijkheid
En juist omdat het een fantasie is, een verzonnen stelling kan het niet beargumenteerd worden
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:48:59 #195
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73653756
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:41 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ticker, Jij, Trippiii, UncleScorp, Summers - dat zijn zo'n beetje de mensen die telkens weigeren hun mening te beargumenteren.
Oh nou beargumenteer ik ineens niet?
Wat ouwehoer je weer slap, en nee dat is geen troll, voordat ik dan straks ook weer een troll ben.

Ik open hele topics, dat jouw visie over die onderwerpen niet in hetzelfde straatje ligt als die van mij, is een wereld van verschil en heeft totaal niet met beargumenteren te maken.
Ik heb na zoveel jaar ook niet eens meer zin om nog serieus telkens hetzelfde te moeten doen _Led_

Je probeert me in deze situatie toch er weer bij te betrekken, maar inhoudelijk ben je niet en als ik globaal kijk naar je opmerkingen zeg je maar over iedereen hetzelfde.
Meestal ben je ook geneigd om terug te grijpen naar eerdere situatie om de overhand van mede forum gebruikers in een discussie te kunnen mengen. Ja hoor.. nu is ie op zijn plaats, komtie:

Ik ben er nog steeds niet uit of je nou een typetje speelt en _Led_ je kloon is, of dat je echt zoveel problemen hebt met de onderwerpen die hier voorbij komen.
pi_73653773
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:41 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dat zijn dus precies de mensen die erg veel moeite hebben met jou. Weigeren om hun mening te beargumenteren valt mijns inziens dan ook onder laster.

Het is eerder dat jij weigert het verhaal te begrijpen, en dat het erg makkelijk is om deze mensen uit te lokken. De meeste serieuze mensen hebben dan ook hun conclusie getrokken en posten hier niet meer.

Je weet tegenwoordig namelijk van tevoren, dat wanneer je hier een topic post. Je uit moet kijken dat je niet in een welles-nietes discussie verzeild raakt, omdat er een groep barbaren aan het huishouden zijn. Het enige dat je hiertegen kunt doen, is een abonnement aanschaffen, en deze mensen negeren.

Als voorbeeld vind ik het groupstalkingtopic dan ook erg goed. Jij hebt het de TS daar dan ook duidelijk gemaakt dat zijn schizofrenie de oorzaak is van het fenomeen dat hij bespreekt. Is het dan nodig, om TS om deze reden compleet af te branden, en weg te jagen met dit soort argumenten?
pi_73653813
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:48 schreef Flammie het volgende:
Ik denk dat dit komt omdat mensen gewoon niet willen leren maar liever blijven fantaseren
De illusie is altijd mooier dan de werkelijkheid
En juist omdat het een fantasie is, een verzonnen stelling kan het niet beargumenteerd worden
Ga dan in WT & FL posten ofzo? Val ons dan niet lastig?

Ben jij hier om ons te redden van dat ongemak? Kom je ons dit leren?

Wij zitten hier omdat de onderwerpen binnen dit forum ons aanspreken. Niet omdat we wijze lessen willen horen van Flammie.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:51:56 #198
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73653814
hoe zat het met

"de hondjes worden dol"

en/of

"5vs 1"

dit mag dus gewoon als jullie het zelf doen? Even met zijn 3en/2en tegen een persoon op barbaarse wijze huishouden?

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:53:55 #199
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73653867
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:51 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ga dan in WT & FL posten ofzo? Val ons dan niet lastig?

Ben jij hier om ons te redden van dat ongemak? Kom je ons dit leren?

Wij zitten hier omdat de onderwerpen binnen dit forum ons aanspreken. Niet omdat we wijze lessen willen horen van Flammie.
Als jij al met deze debiele instelling op dit subforum komt, waarom verwacht je dan dat ik bijvoorbeeld wel iets van jou moet gaan opsteken?
pi_73653869
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:51 schreef Michielos het volgende:
hoe zat het met

"de hondjes worden dol"

en/of

"5vs 1"

dit mag dus gewoon als jullie het zelf doen? Even met zijn 3en/2en tegen een persoon op barbaarse wijze huishouden?

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet
Het gaat om de reden waarom je hier post, als je niks anders hebt toe te voegen dan het afzeiken van meningen die je niet begrijpt. Dan kun je beter ergens gaan posten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')