Nee, mijn beste, we bestaan echtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:37 schreef Flammie het volgende:
Die lelijke draken heb ik inderdaad veel gezien op de Nederlandse stranden.
En ik maar hopen dat het slechts een mythe was!!!!
Hij staat op mn lijstje nu.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:40 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als ik TRU mod was wist ik het wel
Omdat zeepaardjes nou niet bepaald bekend staan om hun goede zwemcapaciteiten, ze laten zich nogal door de stroming meeslepen.quote:
Ze hebben zeker geen ruggengraat dan als ze met iedere stroming meegaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Omdat zeepaardjes nou niet bepaald bekend staan om hun goede zwemcapaciteiten, ze laten zich nogal door de stroming meeslepen.
Is je humeur al weer een beetje opgeklaard ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze hebben zeker geen ruggengraat dan als ze met iedere stroming meegaan![]()
ok.. flauw.. maar het is vrijdagmiddag.
Mwa het gaat.. ik reageer me straks wel af in het verkeer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:28 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Is je humeur al weer een beetje opgeklaard ?
vodka drinken en gamen .. dat zal het wel zo'n beetje zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:26 schreef Flammie het volgende:
Wat ga je doen in Groningen Dimitri?
Nee niet echt.. de oudste probeert het tegenwoordig wel, simpel arcade dingetje maar heeft het nog niet door. Oefening nodig nog .. ze gunt het wel om mij te laten gamenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:38 schreef Flammie het volgende:
Gamen je kinderen ook btw of nog niet ?
Die zullen vast wel niet mee gaan toch ?:P
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze hebben zeker geen ruggengraat dan als ze met iedere stroming meegaan![]()
ok.. flauw.. maar het is vrijdagmiddag.
quote:Dispatch: Reporting party says two suspicious men are knocking on her door. They ring her bell, get into a car, drive around the block slowly for a few minutes, and return.
Officer 1: That would be me, dispatch. Trying to serve a warrant.
Visualiseer die glimlach, bitch !quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:52 schreef Bastard het volgende:
Nog geen glimlach eigenlijk.. ik heb geen humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |