Het enige dat ik dan ook verwacht is dat er opgehouden word met die belachelijkmakerij. Dat in combinatie met generalisatie, zorgt voor zoveel ruis, dat de onderwerpen weinig lucht meer overhouden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd let ik er op tot ik een ons weeg maar sommige dingen mag ook verwachten van de users zelf.
Ik vind het nog vervelender dat in elk topic waar ik iets zeg, jij het er mee oneens bent, zonder argumenten. Nu ga je me weer belachelijk lopen maken, over een onderwerp dat je duidelijk niet hebt begrepen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bastard, het is gewoon heel vervelend om van iemand steeds aan te moeten horen dat je moet léren.
Maar degene die dat steeds zegt wil van een ander niets aannemen. Dat wekt irritatie.
Ik praat voor mezelf hoor, zoals ik het ervaar.
Inderdaad, ik hoop dan ook dat het respect van twee kanten komtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het enige dat ik dan ook verwacht is dat er opgehouden word met die belachelijkmakerij. Dat in combinatie met generalisatie, zorgt voor zoveel ruis, dat de onderwerpen weinig lucht meer overhouden.
Wat respect voor elkaars mening is dan ook het minste.
Dat komt dus naar voren door de manier waarmee de vraag gesteld is, en het doel van deze vraag. Combineer dit met de toon van je posts, en ik denk dat je een antwoord hebt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:14 schreef Flammie het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe een simpele vraag stellen over iemands OP in verhouding staat met het belachelijk maken van iemands post?
Ik ben ECHT de weg kwijt nuDat was het enige wat gebeurde namelijk, en daardoor kwam al die stress
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:12 schreef mediaconsument het volgende:
Als de oorzaak van dit verhaal niet word opgelost, zullen we de komende jaren, wekelijks dit soort discussies te zien krijgen. Ik neem namelijk aan dat dit forum meer waard is dan dat?
zuchtquote:
Dat is inderdaad het stukje respect dat je mag verwachten van je collega posters.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:15 schreef Trippii het volgende:
Nou heel simpel.
Bepaalde leden waaronder ik zelf hebben een bepaalde waarheid. Die waarheid staat voor ons als een paal boven water. Bepaalde ventjes proberen die waarheid omver te schoppen. Zij denken dat de discussie is of die waarheid wel of niet waar is. Ons gaat het erom dat we binnen die bepaalde waarheid kunnen discussieren zonder telkens opnieuw dat irritante welles nietes spelletje te hoeven spelen. Als dat nou eens begrepen wordt zijn we er toch?
Simpelweg: Staat die waarheid je niet aan, post daar dan niet. Maak een eigen topic. Dit is niet de discussie, hoe moeilijk is dat nou te begrijpen.
de toon en de manier van de vraag was HEEL normaal en vriendelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:16 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat komt dus naar voren door de manier waarmee de vraag gesteld is, en het doel van deze vraag. Combineer dit met de toon van je posts, en ik denk dat je een antwoord hebt.
Deze vraag stel je namelijk vaker, je valt in herhaling.
Liever zou ik het woord 'waarheid' vervangen door 'levensvisie' ...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:15 schreef Trippii het volgende:
Nou heel simpel.
Bepaalde leden waaronder ik zelf hebben een bepaalde waarheid. Die waarheid staat voor ons als een paal boven water. Bepaalde ventjes proberen die waarheid omver te schoppen. Zij denken dat de discussie is of die waarheid wel of niet waar is. Ons gaat het erom dat we binnen die bepaalde waarheid kunnen discussieren zonder telkens opnieuw dat irritante welles nietes spelletje te hoeven spelen. Als dat nou eens begrepen wordt zijn we er toch?
Simpelweg: Staat die waarheid je niet aan, post daar dan niet. Maak een eigen topic. Dit is niet de discussie, hoe moeilijk is dat nou te begrijpen.
Stiekem word er binnen TRU dan ook veel gefilosofeerd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Liever zou ik het woord 'waarheid' vervangen door 'levensvisie' ...
Ook goed, komt allemaal op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Liever zou ik het woord 'waarheid' vervangen door 'levensvisie' ...
Wat ik bedoel is dat je de hele tijd loopt te modden als er om argumentatie wordt gevraagd, als er een belediging geplaatst wordt enz, maar je eigenlijk nu ook zelf loopt te beledigen (en dus loopt te trollen).,quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Natuurlijk, reageer er maar op zoals jou goeddunkt, je vind duidelijk dat ik ongelijk heb, nou dat mag je best zeggen hoor.
Net als ik fijntjes kan aangeven dat het gewoon belachelijk is hoe hier word gegooid met modder.. en waarom nou helemaal? Iemand geeft een ander geen gelijk, en of het nou het ene kamp is, of het andere kamp iemand zal toch eens moeten gaan bedenken, "laat maar eens zitten" .
Hoe maak ik je belachelijk dan? Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:14 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik vind het nog vervelender dat in elk topic waar ik iets zeg, jij het er mee oneens bent, zonder argumenten. Nu ga je me weer belachelijk lopen maken, over een onderwerp dat je duidelijk niet hebt begrepen.
Daarom vraag ik me het doel van deze post af. Probeer je mij in een kwader daglicht te zetten, dmv een principe van mij te gebruiken zonder rekening te houden met de context?
Dit hele verhaal bedenk je dan ook mooi voor me, en word door een ander hip iemand ondersteunt. Je hebt toen het verhaal niet begrepen, en daaruit trek je de conclusie dat ik geen tegengeluid wil.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe maak ik je belachelijk dan? Hoe kom je daar bij?
Mag ik een voorbeeld geven?
Jij poneerde laatst een stelling waarin je zei dat als je maar zelfverzekerd bent je niet ziek wordt, of in ieder geval minder snel. Dan mag ik toch zeggen dat ik het daar niet mee eens ben?
Jij wilt dat mensen het met jou eens zijn, zonder een tegengeluid, tja, zo werken discussies niet.
Ik heb dit onderwerp niet bedacht, het is toch echt van jouw hand.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dit hele verhaal bedenk je dan ook mooi voor me, en word door een ander hip iemand ondersteunt. Je hebt toen het verhaal niet begrepen, en daaruit trek je de conclusie dat ik geen tegengeluid wil.
Flammie is dan ook erg hip bezig.![]()
![]()
Je kuist dus het hele topic op, op verzoek van de TS, maar je laat wel mooi de Auschwitz-post van Led staan waar gans de shit mee begonnen is ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:16 schreef Bastard het volgende:
Op verzoek van TS opgeruimd, dat betekende ook eens gesnoeid tot op het bot zodat er weer een mooi levendig topic uit kan groeien.
Zonder getroll dus US![]()
Het verhaal wel wat ik destijds beschreef wel, jouw interpretatie en dus jouw nieuwe verhaal niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb dit onderwerp niet bedacht, het is toch echt van jouw hand.
Socrates.quote:Ik ben de wijste man die er is, want ik weet één ding en dat is dat ik niets weet.
Sorry dat ik jullie discussie binnenstorm (waar het ook over moge gaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Owja een laatste punt, dat groupstalking topic mag van mijn part best gesloten worden, ik verwacht namelijk niet dat TS daar nog wil posten. Omdat het kennelijk belangrijker is om hem lastig te vallen met schizofrenie, dan het over het onderwerp zelf te hebben, TS zijn punt was dan ook dat deze psychosen zijn veroorzaakt door dit soort ongein. Om deze triestheid, zou ik daarom dat topic graag gesloten zien, elke keer als ik er in lees doet het me weer pijn om te zien hoe mensen binnen dit forum, zonder limieten belachelijk gemaakt mogen worden.
Het weer was goed, dat zeer zeker. Heb ook een kilometer of 50 gefietst om het mee te mogen maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:41 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Sorry dat ik jullie discussie binnenstorm (waar het ook over moge gaan)
Wrom denk jij dat het aan jou is om te besluiten wanneer een topic door iemand anders geopend dicht kan? Het valt mij op dat je af en toe (het kan ook iets vaker zijn) namens anderen meent te moeten/kunnen spreken. twee woorden... niet en doen.
Dat is niet handig...
Trouwens, het was best lekker weer vandaag vind je niet?
Ach ja, zo is het ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:45 schreef Exoteria het volgende:
FlammieTommy als nieuw liefdesduo... Lavender tegenover mediaconsument in plaats van ernaast...
![]()
![]()
![]()
Wie had dat 1 maand geleden kunnen denken?
Zo zie je maar mensen... stiekem houden we allemaal van elkaar.
![]()
Na de truc met de foto, en het topic van een half jaar oud mbt. mijn werkeloosheid destijds, gaan we maar echte namen gebruiken om het persoonlijk te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |