Mooi misschien dan ook een goed idee voor jou. Er zijn hier ook mensen die niet wijze lessen willen leren van Guru mediaconsumentquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ga dan in WT & FL posten ofzo? Val ons dan niet lastig?
Ben jij hier om ons te redden van dat ongemak? Kom je ons dit leren?
Wij zitten hier omdat de onderwerpen binnen dit forum ons aanspreken. Niet omdat we wijze lessen willen horen van Flammie.
Ik verwacht helemaal niets. Ik open zo nu en dan een topic met een onderwerp waar veel theorie achter zit, in die topics post jij dan niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als jij al met deze debiele instelling op dit subforum komt, waarom verwacht je dan dat ik bijvoorbeeld wel iets van jou moet gaan opsteken?
Zijn dat antwoorden op mijn vragen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:54 schreef Flammie het volgende:
[..]
Mooi misschien dan ook een goed idee voor jou. Er zijn hier ook mensen die niet wijze lessen willen leren van Guru mediaconsument![]()
Ik zit hier omdat ik de onderwerpen mooi vind en discussiewaardig
Jij begrijpt wat mediaconsument
gast, je bent continue bezig met je "je moet nog veel leren" en je "heb jij niks te leren" enz?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niets. Ik open zo nu en dan een topic met een onderwerp waar veel theorie achter zit, in die topics post jij dan niet.
Nee, jij post alleen op het moment dat ik in een stevige discussie verzeild ben geraakt, om dan nog eens duidelijk te maken hoe dom ik ben. Dit verteld dan ook meer over jou dan over mij.
Dat is ook mijn idee. Ik vraag me soms dan ook af wat belangrijker is. Het wel en wee van led en de zijnen, of het onderwerp.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:48 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oh nou beargumenteer ik ineens niet?
Wat ouwehoer je weer slap, en nee dat is geen troll, voordat ik dan straks ook weer een troll ben.
Ik open hele topics, dat jouw visie over die onderwerpen niet in hetzelfde straatje ligt als die van mij, is een wereld van verschil en heeft totaal niet met beargumenteren te maken.
Ik heb na zoveel jaar ook niet eens meer zin om nog serieus telkens hetzelfde te moeten doen _Led_
Je probeert me in deze situatie toch er weer bij te betrekken, maar inhoudelijk ben je niet en als ik globaal kijk naar je opmerkingen zeg je maar over iedereen hetzelfde.
Meestal ben je ook geneigd om terug te grijpen naar eerdere situatie om de overhand van mede forum gebruikers in een discussie te kunnen mengen. Ja hoor.. nu is ie op zijn plaats, komtie:
Ik ben er nog steeds niet uit of je nou een typetje speelt en _Led_ je kloon is, of dat je echt zoveel problemen hebt met de onderwerpen die hier voorbij komen.
Ik ben net zo dom als jou.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
gast, je bent continue bezig met je "je moet nog veel leren" en je "heb jij niks te leren" enz?
En ja, slim ben je echt niet, al denk je dat zelf wel.
\quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:58 schreef Flammie het volgende:
Toen alle aandacht naar Bassos ging had je er ineens minder problemen mee Tommy
Ik wil ook veel leren dus stel ik vragen. Dat mensen dat woest worden of niet willen antwoorden... tsjaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik ben net zo dom als jou.
Echter heb ik wel door dat ik nog veel moet leren, en neem ik daarom graag een positieve houding aan mbt. de onderwerpen die naar voren komen in de topics.
ik zit niet jaren lang op de bank te niksen en te doen "alsof ik aan het werk ben"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik ben net zo dom als jou.
Echter heb ik wel door dat ik nog veel moet leren, en neem ik daarom graag een positieve houding aan mbt. de onderwerpen die naar voren komen in de topics.
quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:00 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik wil ook veel leren dus stel ik vragen. Dat mensen dat woest worden of niet willen antwoorden... tsja
Ik ook niet, ik vind het dan ook fantastisch om te zien dat jij aan de hand van een feit dat ik een half jaar terug werkeloos was, er meteen een verhaal aan plakt, alsof ik al jaren niks doe.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik zit niet jaren lang op de bank te niksen en te doen "alsof ik aan het werk ben"
verder bepaal jij niet wat ik moet leren en wat niet. Ik leer mijn stuff en heb daar succes mee.
ga dan vooral door met het plaatsen van een belediging naar mij. Ik mag hier dus ook weer op reageren, neem ik aan>?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:04 schreef Bastard het volgende:
Ok.. kappen nu! Ik heb gewoon plaatsvervangende schaamte hier op de manier waarop jullie met elkaar als 'volwassenen' omgaan.
Er claimen hier wat kindtherapeuten tussen te zitten die vlgs mij teveel op niveau blijven praten ofzo want dit is allemaal niet steekhoudend of constructief dit is gewoon simpelweg gelul om het gelul met een grote letter G.
Echt, beide kampen gaan maar even lekker wat anders doen dan dit topic gebruiken voor hun eigen gerief!
Het zijn geen 2 kampen. Dit forum is 1 geheel!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:04 schreef Bastard het volgende:
Ok.. kappen nu! Ik heb gewoon plaatsvervangende schaamte hier op de manier waarop jullie met elkaar als 'volwassenen' omgaan.
Er claimen hier wat kindtherapeuten tussen te zitten die vlgs mij teveel op niveau blijven praten ofzo want dit is allemaal niet steekhoudend of constructief dit is gewoon simpelweg gelul om het gelul met een grote letter G.
Echt, beide kampen gaan maar even lekker wat anders doen dan dit topic gebruiken voor hun eigen gerief!
Natuurlijk, reageer er maar op zoals jou goeddunkt, je vind duidelijk dat ik ongelijk heb, nou dat mag je best zeggen hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
ga dan vooral door met het plaatsen van een belediging naar mij. Ik mag hier dus ook weer op reageren, neem ik aan>?
Nou eerlijk gezegd let ik er op tot ik een ons weeg maar sommige dingen mag ook verwachten van de users zelf.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het zijn geen 2 kampen. Dit forum is 1 geheel!
Dat er wat mensen tussen lopen die belachelijk maken als kunst willen verheffen, wil niet zeggen dat hier niet beter op gelet mag worden.
Ik vraag me af en toe dan ook af wat het doel is van dit forum.
Ik durf je haast uit te dagen om de discussie vanaf het begin goed te lezen. Dan snap je de kern van het verhaal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Natuurlijk, reageer er maar op zoals jou goeddunkt, je vind duidelijk dat ik ongelijk heb, nou dat mag je best zeggen hoor.
Net als ik fijntjes kan aangeven dat het gewoon belachelijk is hoe hier word gegooid met modder.. en waarom nou helemaal? Iemand geeft een ander geen gelijk, en of het nou het ene kamp is, of het andere kamp iemand zal toch eens moeten gaan bedenken, "laat maar eens zitten" .
Bastard, het is gewoon heel vervelend om van iemand steeds aan te moeten horen dat je moet léren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Natuurlijk, reageer er maar op zoals jou goeddunkt, je vind duidelijk dat ik ongelijk heb, nou dat mag je best zeggen hoor.
Net als ik fijntjes kan aangeven dat het gewoon belachelijk is hoe hier word gegooid met modder.. en waarom nou helemaal? Iemand geeft een ander geen gelijk, en of het nou het ene kamp is, of het andere kamp iemand zal toch eens moeten gaan bedenken, "laat maar eens zitten" .
Eindelijk iemand die het WEL begrijptquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bastard, het is gewoon heel vervelend om van iemand steeds aan te moeten horen dat je moet léren.
Maar degene die dat steeds zegt wil van een ander niets aannemen. Dat wekt irritatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |