abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73653871
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:51 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ga dan in WT & FL posten ofzo? Val ons dan niet lastig?

Ben jij hier om ons te redden van dat ongemak? Kom je ons dit leren?

Wij zitten hier omdat de onderwerpen binnen dit forum ons aanspreken. Niet omdat we wijze lessen willen horen van Flammie.
Mooi misschien dan ook een goed idee voor jou. Er zijn hier ook mensen die niet wijze lessen willen leren van Guru mediaconsument Ik zit hier omdat ik de onderwerpen mooi vind en discussiewaardig

Jij begrijpt wat mediaconsument
pi_73653926
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:53 schreef Michielos het volgende:

[..]

Als jij al met deze debiele instelling op dit subforum komt, waarom verwacht je dan dat ik bijvoorbeeld wel iets van jou moet gaan opsteken?
Ik verwacht helemaal niets. Ik open zo nu en dan een topic met een onderwerp waar veel theorie achter zit, in die topics post jij dan niet.

Nee, jij post alleen op het moment dat ik in een stevige discussie verzeild ben geraakt, om dan nog eens duidelijk te maken hoe dom ik ben. Dit verteld dan ook meer over jou dan over mij.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73653942
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:54 schreef Flammie het volgende:

[..]

Mooi misschien dan ook een goed idee voor jou. Er zijn hier ook mensen die niet wijze lessen willen leren van Guru mediaconsument Ik zit hier omdat ik de onderwerpen mooi vind en discussiewaardig

Jij begrijpt wat mediaconsument
Zijn dat antwoorden op mijn vragen?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73653947
Hey Tommy

Je vergeet een ding. Er kwam een topic met veel theorie waar ik en vele andere wel in gepost hebben
dat trippii dan ineens over de rooie gaat omdat het niet strookt met zijn theorie doet er niks aan af.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:57:31 #205
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73653971
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:55 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik verwacht helemaal niets. Ik open zo nu en dan een topic met een onderwerp waar veel theorie achter zit, in die topics post jij dan niet.

Nee, jij post alleen op het moment dat ik in een stevige discussie verzeild ben geraakt, om dan nog eens duidelijk te maken hoe dom ik ben. Dit verteld dan ook meer over jou dan over mij.
gast, je bent continue bezig met je "je moet nog veel leren" en je "heb jij niks te leren" enz?
En ja, slim ben je echt niet, al denk je dat zelf wel.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_73653979
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:48 schreef Ticker het volgende:

[..]

Oh nou beargumenteer ik ineens niet?
Wat ouwehoer je weer slap, en nee dat is geen troll, voordat ik dan straks ook weer een troll ben.

Ik open hele topics, dat jouw visie over die onderwerpen niet in hetzelfde straatje ligt als die van mij, is een wereld van verschil en heeft totaal niet met beargumenteren te maken.
Ik heb na zoveel jaar ook niet eens meer zin om nog serieus telkens hetzelfde te moeten doen _Led_

Je probeert me in deze situatie toch er weer bij te betrekken, maar inhoudelijk ben je niet en als ik globaal kijk naar je opmerkingen zeg je maar over iedereen hetzelfde.
Meestal ben je ook geneigd om terug te grijpen naar eerdere situatie om de overhand van mede forum gebruikers in een discussie te kunnen mengen. Ja hoor.. nu is ie op zijn plaats, komtie:

Ik ben er nog steeds niet uit of je nou een typetje speelt en _Led_ je kloon is, of dat je echt zoveel problemen hebt met de onderwerpen die hier voorbij komen.
Dat is ook mijn idee. Ik vraag me soms dan ook af wat belangrijker is. Het wel en wee van led en de zijnen, of het onderwerp.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:58:34 #207
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73654005
Tjongejongejonge..
The truth was in here.
pi_73654008
Toen alle aandacht naar Bassos ging had je er ineens minder problemen mee Tommy
pi_73654025
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:57 schreef Michielos het volgende:

[..]

gast, je bent continue bezig met je "je moet nog veel leren" en je "heb jij niks te leren" enz?
En ja, slim ben je echt niet, al denk je dat zelf wel.
Ik ben net zo dom als jou.

Echter heb ik wel door dat ik nog veel moet leren, en neem ik daarom graag een positieve houding aan mbt. de onderwerpen die naar voren komen in de topics.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:59:09 #210
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73654026
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:58 schreef Flammie het volgende:
Toen alle aandacht naar Bassos ging had je er ineens minder problemen mee Tommy
\

Want dan strookt het met zijn visie, natuurlijk. Zeer voorspelbaar
pi_73654049
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:59 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Echter heb ik wel door dat ik nog veel moet leren, en neem ik daarom graag een positieve houding aan mbt. de onderwerpen die naar voren komen in de topics.
Ik wil ook veel leren dus stel ik vragen. Dat mensen dat woest worden of niet willen antwoorden... tsja
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:00:09 #212
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73654051
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:59 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

ik zit niet jaren lang op de bank te niksen en te doen "alsof ik aan het werk ben"
verder bepaal jij niet wat ik moet leren en wat niet. Ik leer mijn stuff en heb daar succes mee.
pi_73654089
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:58 schreef Bastard het volgende:
Tjongejongejonge..

Dat beledigen en uitlokken mag wel eens afgelopen zijn!

Wat is voor jou belangrijk? Goed lopende topics, met degelijke onderwerpen. Of een groepje mensen die gezellig doen en in tussentijd iedereen belachelijk maken?
pi_73654105
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:00 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ik wil ook veel leren dus stel ik vragen. Dat mensen dat woest worden of niet willen antwoorden... tsja
pi_73654141
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:00 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik zit niet jaren lang op de bank te niksen en te doen "alsof ik aan het werk ben"
verder bepaal jij niet wat ik moet leren en wat niet. Ik leer mijn stuff en heb daar succes mee.
Ik ook niet, ik vind het dan ook fantastisch om te zien dat jij aan de hand van een feit dat ik een half jaar terug werkeloos was, er meteen een verhaal aan plakt, alsof ik al jaren niks doe.

Jij kent me nieteens.

Daarom is dit ook precies, waar jij telkens de fout ingaat. Demoniseren noemen ze dat. Dit mag volgens mij niet volgens de regels van FOK.

Ik bepaal overigens ook niet wat jij moet leren. Ik vind het alleen mooi om te zien dat jij me wederom niet begrijpt.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:04:04 #216
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73654179
Ok.. kappen nu! Ik heb gewoon plaatsvervangende schaamte hier op de manier waarop jullie met elkaar als 'volwassenen' omgaan.
Er claimen hier wat kindtherapeuten tussen te zitten die vlgs mij teveel op niveau blijven praten ofzo want dit is allemaal niet steekhoudend of constructief dit is gewoon simpelweg gelul om het gelul met een grote letter G.
Echt, beide kampen gaan maar even lekker wat anders doen dan dit topic gebruiken voor hun eigen gerief!
The truth was in here.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:04:55 #217
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73654204
edit..
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:05:50 #218
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73654234
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:04 schreef Bastard het volgende:
Ok.. kappen nu! Ik heb gewoon plaatsvervangende schaamte hier op de manier waarop jullie met elkaar als 'volwassenen' omgaan.
Er claimen hier wat kindtherapeuten tussen te zitten die vlgs mij teveel op niveau blijven praten ofzo want dit is allemaal niet steekhoudend of constructief dit is gewoon simpelweg gelul om het gelul met een grote letter G.
Echt, beide kampen gaan maar even lekker wat anders doen dan dit topic gebruiken voor hun eigen gerief!
ga dan vooral door met het plaatsen van een belediging naar mij. Ik mag hier dus ook weer op reageren, neem ik aan>?
pi_73654268
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:04 schreef Bastard het volgende:
Het zijn geen 2 kampen. Dit forum is 1 geheel!

Dat er wat mensen tussen lopen die belachelijk maken als kunst willen verheffen, wil niet zeggen dat hier niet beter op gelet mag worden.

Ik vraag me af en toe dan ook af wat het doel is van dit forum.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:09:04 #220
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73654329
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:05 schreef Michielos het volgende:

[..]

ga dan vooral door met het plaatsen van een belediging naar mij. Ik mag hier dus ook weer op reageren, neem ik aan>?
Natuurlijk, reageer er maar op zoals jou goeddunkt, je vind duidelijk dat ik ongelijk heb, nou dat mag je best zeggen hoor.
Net als ik fijntjes kan aangeven dat het gewoon belachelijk is hoe hier word gegooid met modder.. en waarom nou helemaal? Iemand geeft een ander geen gelijk, en of het nou het ene kamp is, of het andere kamp iemand zal toch eens moeten gaan bedenken, "laat maar eens zitten" .
The truth was in here.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:10:31 #221
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73654373
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:07 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het zijn geen 2 kampen. Dit forum is 1 geheel!

Dat er wat mensen tussen lopen die belachelijk maken als kunst willen verheffen, wil niet zeggen dat hier niet beter op gelet mag worden.

Ik vraag me af en toe dan ook af wat het doel is van dit forum.
Nou eerlijk gezegd let ik er op tot ik een ons weeg maar sommige dingen mag ook verwachten van de users zelf.
The truth was in here.
pi_73654429
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:09 schreef Bastard het volgende:

[..]

Natuurlijk, reageer er maar op zoals jou goeddunkt, je vind duidelijk dat ik ongelijk heb, nou dat mag je best zeggen hoor.
Net als ik fijntjes kan aangeven dat het gewoon belachelijk is hoe hier word gegooid met modder.. en waarom nou helemaal? Iemand geeft een ander geen gelijk, en of het nou het ene kamp is, of het andere kamp iemand zal toch eens moeten gaan bedenken, "laat maar eens zitten" .
Ik durf je haast uit te dagen om de discussie vanaf het begin goed te lezen. Dan snap je de kern van het verhaal.

Als de oorzaak van dit verhaal niet word opgelost, zullen we de komende jaren, wekelijks dit soort discussies te zien krijgen. Ik neem namelijk aan dat dit forum meer waard is dan dat?
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:12:29 #223
249559 crew  Lavenderr
pi_73654449
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:09 schreef Bastard het volgende:

[..]

Bastard, het is gewoon heel vervelend om van iemand steeds aan te moeten horen dat je moet léren.
Maar degene die dat steeds zegt wil van een ander niets aannemen. Dat wekt irritatie.
Ik praat voor mezelf hoor, zoals ik het ervaar.
pi_73654450
Het er niet mee eens zijn is niet iets belachelijk zetten. Wanneer leren mensen dit verschil nou eens man
pi_73654456
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bastard, het is gewoon heel vervelend om van iemand steeds aan te moeten horen dat je moet léren.
Maar degene die dat steeds zegt wil van een ander niets aannemen. Dat wekt irritatie.
Eindelijk iemand die het WEL begrijpt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')