Gebruik de zoekfunctiequote:Op dinsdag 8 september 2009 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even zoeken. tot over vijftien weken
quote:
Dat doe ik.quote:
ik heb hem niet zelf gepostquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even zoeken. tot over vijftien weken
pien! pien! pien! (hoi)quote:
goed werk pheno! Alleen jammer dat ie weggehaald isquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:58 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het topic gevonden, maar die foto is al weggehaald. Je had het gePM'ed naar MM.
Het was een jaar geleden.
Zou kunnen maar nee, ik ben zelf niet herkenbaarquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:58 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het topic gevonden, maar die foto is al weggehaald. Je had het gePM'ed naar MM.
Het was een jaar geleden.
Heb ik het net weggeklikt, momentje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zou kunnen maar nee, ik ben zelf niet herkenbaar
[..]wat knap! kan je mij de link van dat topic pm'en?
Ik hoop het ookquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:11 schreef Ladylike het volgende:
Oeh ik ga het druk krijgen, de tweede administratie gaat vandaag van start
(2e bedrijf erbij gekregen)
oh ik hoop zo dat ie me een vast contract geeft ipv weer een jaarcontract ofzo
je kan m ook gewoon hier posten... dan ben je van die twijfel afquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:12 schreef Nijns het volgende:
Oh, dat is heul niet het topic wat ik bedoeldede daadwerkelijke foto is volgens mij ook eens in een topic geplaatst (al begin ik nu te twijfelen..)
Zo is dat. Dus hopen op nog wat korte tijdelijke contractenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:12 schreef Pheno het volgende:
Ah, dat mag hij ook maar drie keer doen.
Nou ja, je leest het, dus je snapt waarom ik dacht dat dat het topic wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:12 schreef Nijns het volgende:
Oh, dat is heul niet het topic wat ik bedoeldede daadwerkelijke foto is volgens mij ook eens in een topic geplaatst (al begin ik nu te twijfelen..)
Truequote:Op dinsdag 8 september 2009 10:12 schreef Pheno het volgende:
Ah, dat mag hij ook maar drie keer doen.
Nee hoor, liever 3 lange dan 3 korte...quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:13 schreef OA het volgende:
[..]
Zo is dat. Dus hopen op nog wat korte tijdelijke contracten
Ik heb hem niet meer (serieus) en als ik hem al had, zou ik hem niet meer posten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je kan m ook gewoon hier posten... dan ben je van die twijfel af
http://joodsleven.nl/Ency(...)en-Printerversie.htmquote:Op maandag 7 september 2009 21:33 schreef Fha het volgende:
Oke.. misschien weten jullie het.
Je hebt van die... dingetjes.. die je op de deurpost moet bevestigen en die je dan moet aanraken als je binnenkomt/weg gaat en die brengen geluk. Weet iemand hoe die dingen heten? Want google kan niet zo veel met mijn fantastische omschrijving
dat kan ik bijna niet gelovenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:15 schreef Pheno het volgende:
Oh btw, Nijns, het is het enige topic waar jij en MM hebben gepost en waar het over tieten ging. Gewoon even een feitje
Ja, dat zei je niet, moet ik weer zoeken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat kan ik bijna niet gelovenals het over tieten gaat zijn MM en ik er vaak allebei
maar in dat topic waar mijn tieten in staan/stonden whatever, heb ik zelf niet gereageerd
het was ook een topic na het topic dat jij pmde
Het hoeveelste contract wordt dit dan? Het 2e toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee hoor, liever 3 lange dan 3 korte...
In deze tijd word na je 3e vaak geen vast contract gegeven
Vriendin van mij is het net weer overkomen en mij overkomt het al sinds ik werk..
Iedere keer 3 contracten en zodra het vast moet worden: "bedankt voor je inzet en succes verder"
yepquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het hoeveelste contract wordt dit dan? Het 2e toch?
Dat is wel zo, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee hoor, liever 3 lange dan 3 korte...
In deze tijd word na je 3e vaak geen vast contract gegeven
Vriendin van mij is het net weer overkomen en mij overkomt het al sinds ik werk..
Iedere keer 3 contracten en zodra het vast moet worden: "bedankt voor je inzet en succes verder"
Ja dat maakt de lijdensweg idd minder langquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:22 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is wel zo, inderdaad.
Ik bedoelde eigenlijk, als het dan toch via tijdelijke contracten naar een vast contract moet, dan beter via korte.
Ik heb vanochtend al heel veel gedaan. Moet ook wel, want ik wil op tijd naar huis, zodat de vakantie niet pas om 1700 begint.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
Na ja, ik geef het op... misschien maar wat werk gaan doen in plaats van een topic zoeken...
Vraag om een werkgeversverklaring. Heb ik ook gedaan toen ik nog een tijdelijk contract had. Was voor de bank geen enkel probleem. Of ligt dat in deze tijden anders?quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja dat maakt de lijdensweg idd minder lang
Mja als ie nu een jaarcontract biedt ga ik natuurlijk niet weigeren, maar zal wel aangeven dat ik van mening ben dat met een vast contract hij mij toch makkelijk weg krijgt, maar dat ie mij daar wel een enorm (en echt enorm!) plezier mee doet omdat ik dan dingen kan regelen
40quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
Ik mag officieel deze maand nog een week opnemen
en krijg er 1 oktober weer 20 dagen bij(of 40 bij een jaarcontract)
geen idee, toen ik nog voor ABN werkte was een intentieverklaring idd genoeg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:26 schreef OA het volgende:
[..]
Vraag om een werkgeversverklaring. Heb ik ook gedaan toen ik nog een tijdelijk contract had. Was voor de bank geen enkel probleem. Of ligt dat in deze tijden anders?
Tja, daar staat fok wel om bekend...quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
yep
@ tieten op fok enzo:
Ik heb ooit 1 lingeriepic gepost. Daar kwamen zo veel domme reacties op dat ik nooit meer ergens anders dat soort pics neerpleur dan hier.
In de KSC krijg je iig nog normale reacties.
Ik kan me best voorstellen dat je een pic of het onderwerp daarop niet mooi/leuk/spannend/whatever vindt, maar dat kan ook op een normale manier duidelijk gemaakt worden vind ik
Ja veel hequote:
hm, hoop dat het een vast wordtquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
yep
@ tieten op fok enzo:
Ik heb ooit 1 lingeriepic gepost. Daar kwamen zo veel domme reacties op dat ik nooit meer ergens anders dat soort pics neerpleur dan hier.
In de KSC krijg je iig nog normale reacties.
Ik kan me best voorstellen dat je een pic of het onderwerp daarop niet mooi/leuk/spannend/whatever vindt, maar dat kan ook op een normale manier duidelijk gemaakt worden vind ik
Dat je in onzin of klaagbaak of whatever domme reacties krijgt, Okay... dat weet je..quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, daar staat fok wel om bekend...
maar voel je vrij om hier te posten wat je wilt hoor LL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |