Vriendin van m'n vrouw heeft 80H (ja inderdaadquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:19 schreef Pingwingei het volgende:
Rugpijn is het eerste wat in me op komt
Of zo gewend dat ze t niet meer voelt. Ligt denk ik ook wel aan postuur. Soms zie je van die grassprietjes met tieten 3 keer zo groot, kan me voorstellen dat dat wel klachten oplevertquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:27 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Vriendin van m'n vrouw heeft 80H (ja inderdaad) en zij claimt nergens last van te hebben!
het kan dus zonder rugpijn, blijkbaar!
Dat lijkt me géén cup Fquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
9 posts en nog geen foto's
[ afbeelding ]
Dat zijn oma tieten. Ze moeten wel in verhouding staan natuurlijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
9 posts en nog geen foto's
[ afbeelding ]
Oma tieten? ik heb de tieten van een oma nooit gezien. Maar post wat beters danquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:43 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dat zijn oma tieten. Ze moeten wel in verhouding staan natuurlijk
Ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:46 schreef 8108139dpths het volgende:
Doet u mij dit formaatje maar:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd![]()
Het draait allemaal om de verhoudingenBij sommige vrouwen staan flinke joekels, bij andere zijn wat kleinere, prontere borstjes weer beter
C.S.?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:16 schreef Aestivate het volgende:
In before pics van dat meisje met die gi-gan-ti-sche uiers, waarvan ik niet op de naam kom.
Nee, die andere. Via Cindy Salou topic gevonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand heeft een heule grote zwarte dildo in je FoBo gezetquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:37 schreef Tinkelteefje het volgende:
grote dikke tieten gaan zo snel hangen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iemand heeft een heule grote zwarte dildo in je FoBo gezet
Tieten moeten niet te strak zijn. Voelt minder lekker als je er in knijptquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:37 schreef Tinkelteefje het volgende:
grote dikke tieten gaan zo snel hangen
Ik vind die onderste foto best leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:20 schreef Tinkelteefje het volgende:
hahaha damn
hoe meer foto's ik zie, hoe blijer ik ben met mn cup.
HEB JIJ OOK CHICKEN?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:20 schreef Tinkelteefje het volgende:
hahaha damn
hoe meer foto's ik zie, hoe blijer ik ben met mn cup.
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:51 schreef MikeyMo het volgende:
Mannen die grote borsten vies vinden ook al zitten ze op mooie dames
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:51 schreef MikeyMo het volgende:
je bent gewoon jaloers. Nu: meer foto'squote:Op vrijdag 4 september 2009 13:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Een vriendin van mij heeft cup G, en ze is behoorlijk slank. Niet leuk voor 'dr hoor. Rugpijn, borstpijn en later gaan die borsten vreselijk hangen.
pfoeh, die kwam ik ooit eens tegen op Bellies & Boobs, is geen model oidquote:
Ik had ze graag wat groter willen hebben maar op een cup G ben ik echt niet jaloers.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers. Nu: meer foto's
Nadine, die heb ik nooit zoveel aan gevonden...quote:
Vies, absoluut niet, maar een kleiner maatje is zeker mooier.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:51 schreef MikeyMo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |