Ik heb nog 8 minuten voor ik moet gaan werkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
Hai KG
Fles: neem dan ontslag johje bent zelf ook wel een beetje een zeurpietje
Klinkt als de werkdag van gisteren bij mijquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Het ou een mooie dag worden vandaag godverdomme![]()
Maar iedereen loopt ALWEER aan m'n kop te zaniken mwet z'n duffe probleempjes terwijl we alweer een week zonder backup en VPN zittenDONDER OP EN LAAT ME MET RUST.
Mijn borsten?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb nog 8 minuten voor ik moet gaan werkenHeb je nog een leuke gedachte voor me om de dag mee door te komen?
Daar kan ik inderdaad niets meequote:Op dinsdag 8 september 2009 09:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mijn borsten?nee, sorry. Eeeuh: maandag is al voorbij dus het eerste deel van de werkweek zit er alweer op?
Haha, dat komt nog wel een keer, als er een KSC-meet is. Ow wacht...quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar kan ik inderdaad niets meeVooral omdat ik geen idee heb hoe je eruit ziet
![]()
Mwah ik moet nog 11 dagen voor ik weer 1 vrije dag heb dus dat helpt niet
Toch bedanktIk ga arbeiden!
In mijn herinnering was jij veel positiever, het is dat diequote:Op dinsdag 8 september 2009 09:28 schreef Pheno het volgende:
#1461 topic verneukt in de wiki
Wiki maar bijgewerkt
Kutochtend begonnen
Nijnie!quote:
Mooi dat je de mazen in ons wegennet hebt opgezocht phenoquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:32 schreef Pheno het volgende:
Ik heb drie uur geslapen, mag ik
Dat kutrijskwaterstaat had de A12 richting Arnhem afgesloten, omleiding via Den Bosch. En die hadden ze briljant genoeg ook afgesloten. Hoeren!
Dan wordt het toch een foto showen nijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha, dat komt nog wel een keer, als er een KSC-meet is. Ow wacht...
11 dagen is te overzien toch?Werk ze!
[..]
In mijn herinnering was jij veel positiever, het is dat die-smileys het een beetje verzachten...
Sterf, badmongool.quote:
sorry ben geen badeendquote:
Jij mij ookquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nijnie!
Je welkom maakt me altijd vrolijk!
Mijn borsten zijn (met kleding weliswaar) al ooit gepost op Fok! dus zoekenquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan wordt het toch een foto showen nijn
mopperkontquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:38 schreef Pheno het volgende:
Kwartetten doe je maar in een ander topic, niet in deze kwaliteitsreeks.
quote:
Tss, gewoon weggegooid, dus dat schiet niet opquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij mij ook![]()
[..]
Mijn borsten zijn (met kleding weliswaar) al ooit gepost op Fok! dus zoeken
hallo pienquote:
Wat? In een topic hoor, dat topic bestaat nog gewoonquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, gewoon weggegooid, dus dat schiet niet op
Ja, leuk... zoeken naar een speld in een speldenbergquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij mij ook![]()
[..]
Mijn borsten zijn (met kleding weliswaar) al ooit gepost op Fok! dus zoeken
Even zoeken. tot over vijftien wekenquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat? In een topic hoor, dat topic bestaat nog gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |