vanochtend weer alles als vanouds met je koffie machine ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:55 schreef HuubTuub het volgende:
ja, ik ga er ook weer eentje maken...
en ook een mondhygiëne/waterstraal flos achtig dingquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:55 schreef wonderer het volgende:
Waterpik is een kraanmerk. Ik moet ook altijd giechelen als ik ze in de winkel zie
die heb je mee gesmokkeld vanuit USA of zijn die tegenwoordig ook gewoon in NL in een winkel te koop, of moet je daarvoor je toevlucht nemen tot een schimmige website ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:03 schreef HuubTuub het volgende:
ja, hij doet het prima. Gisteren was alleen de eerste vies. Plus er zitten nu Starbucks bonen in
Vind u pijpen leuk?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en ook een mondhygiëne/waterstraal flos achtig ding
Nee de Starbucks op Schiphol verkoopt ze, iedere Starbucks verkoopt ook bonen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die heb je mee gesmokkeld vanuit USA of zijn die tegenwoordig ook gewoon in NL in een winkel te koop, of moet je daarvoor je toevlucht nemen tot een schimmige website ?
en volgens de tandarts van mijn vader haalt het niks uit, maar het kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en ook een mondhygiëne/waterstraal flos achtig ding
Das meer CDP toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke mode
starfucks hi hi![]()
/Mieke mode
Nee. Ik ontbijt nu zelf maar met een appel en een sultanaquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En heb je vanochtend ontbijt op bed bezorgd gekregen ?
Ik vind het echt een vreselijk nummerquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:35 schreef Keukenkast het volgende:
Ik had net een tentamen en ik heb het keihard verneukt
Echt. KEIHARD
Heeeeeeeeeeeerlijk nummerquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het echt een vreselijk nummer
Ik vind het zo frans bauer meedijnerig met een hoop geschreeuw aan het einde want "dat kan ik nou eenmaal goed". Nee, geef mij maar andere Anouk nummers.quote:
PYT?quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:47 schreef Keukenkast het volgende:
Ik ben nu depressed. Ook al zit er een PYT tegenover me
Vanaf vandaag haat ik jeugd, dus....quote:
Ik vind jou een PRTquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanaf vandaag haat ik jeugd, dus....
Particularly Raunchy Thing?quote:
Pretty Ripe Thingquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Particularly Raunchy Thing?
Praktisch Rollator Trutje?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:58 schreef Peter het volgende:
De tandarts heeft m'n laatste gaatje gevuld(no phun intended
)
En dat zonder pijn/discomfort
Rijp is bijna overrijp en beurs.quote:
1 |
quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vergeleek je niet met Jane Fonda hoor snobbebobbeltje
Dat voorkom je door een strakke boxer te dragen.quote:
best wel karig op zulk een feestelijke dagquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ik ontbijt nu zelf maar met een appel en een sultana
Ik draag alleen strakke boxers. Een mooie blauwe, op het momentquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat voorkom je door een strakke boxer te dragen.
Zit de boxer te strak, zodat hij blauw aanloopt ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik draag alleen strakke boxers. Een mooie blauwe, op het moment
Het was ook een vraag van jou aan Ang3l, dus ik denk dat we zijn antwoord gewoon moeten afwachten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik draag alleen strakke boxers. Een mooie blauwe, op het moment
inderdaad, en jij weet vast ook wel wiequote:Op dinsdag 8 september 2009 12:46 schreef Nuno_G het volgende:
goedmorgen allemaal, is er weer iemand om te feliciteren
geen ideequote:Op dinsdag 8 september 2009 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad, en jij weet vast ook wel wie![]()
Hier koffie zodat je wakker kan worden
Ik draag ook alleen strakkequote:Op dinsdag 8 september 2009 12:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het was ook een vraag van jou aan Ang3l, dus ik denk dat we zijn antwoord gewoon moeten afwachten.
Plus dat die al lang in S&G hebben gestaan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:07 schreef Peter het volgende:
Ik krijg de neiging om 'PICS!' te roepen
Maar dat zou frustie zijndus ik doe het niet
En dan nu weer "O ik kan toch mee-eten!" ... aaaaaaaarghquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:11 schreef Ang3l het volgende:
Mijn plannen vandaag vliegen echt continu in de war
Eerst iemand die mee zou eten en helpen boodschappen doen die "ineens" ontdekt dat zijn moeder ook jarig is en dat ie daar zou eten. Dan iemand die gister mijn auto zou lenen en die vandaag terug zou brengen maar die gisteravond IN mijn auto een spasme-aanval kreeg en dus niet is gegaan. Brengt net de auto terug een uur geleden. Oma ziet dat ik thuis ben dus die lult me weer een uur de oren van de kop. En degene van de spasme (die zou helpen met de boodschappen omdat die ander dus niet kon) die belt dat ze om 15u naar de fysio moet dus dat we beter NU kunnen gaan boodschappen doen ipv straks, want dat gaat allemaal niet.
En ik ben nog niet aangekleed.
Snappen jullie nu waarom ik het haat mijn verjaardag te vieren?
Het loopt NOOIT en tis altijd last minute stressen.
Maar dat wist KK natuurlijk al lang. Die heeft er een sport van gemaakt om zo opvallend onopvallend naar je te gluren.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik draag ook alleen strakke
Losse boxers..Sowieso is dat een geprop in spijkerbroeken en zo.
Niet eens onopvallendquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar dat wist KK natuurlijk al lang. Die heeft er een sport van gemaakt om zo opvallend onopvallend naar je te gluren.
Nee het viel best opquote:
Om de pijn te verzachten dan maar een lief filmpje van youtubequote:Op dinsdag 8 september 2009 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan nu weer "O ik kan toch mee-eten!" ... aaaaaaaargh
Nee.... is dat...... Blouhouhouse?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Om de pijn te verzachten dan maar een lief filmpje van youtube![]()
Ja en die gaat dus helemaal uit zijn bol op ons business unit uitje onlangsquote:
N-nee... nee dank je......quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en die gaat dus helemaal uit zijn bol op ons business unit uitje onlangs
indien interesse heb ik ook nog een extended version van 19 minuten voor je
ik moest ff wennen aan het nummer.quote:
euh...PYT is playa young thug.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:47 schreef Keukenkast het volgende:
Ik ben nu depressed. Ook al zit er een PYT tegenover me
Ik heet Gert - Jan en geen Georgequote:Op dinsdag 8 september 2009 13:43 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen manginas![]()
nespresso please![]()
quote:
koffie was lekkerquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:43 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen manginas![]()
nespresso please![]()
George? ikke nie begraip.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heet Gert - Jan en geen George
klinkt een beetje als Ad v/d Berg taferelen.quote:
van de buurjongen?quote:
Michelle Pfeifer komt meer in de buurt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vergeleek je niet met Jane Fonda hoor snobbebobbeltje
o god ja.quote:
Tja schat, maar je zet ook helemaal de verkeerde mensen inquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:11 schreef Ang3l het volgende:
Mijn plannen vandaag vliegen echt continu in de war
Eerst iemand die mee zou eten en helpen boodschappen doen die "ineens" ontdekt dat zijn moeder ook jarig is en dat ie daar zou eten. Dan iemand die gister mijn auto zou lenen en die vandaag terug zou brengen maar die gisteravond IN mijn auto een spasme-aanval kreeg en dus niet is gegaan. Brengt net de auto terug een uur geleden. Oma ziet dat ik thuis ben dus die lult me weer een uur de oren van de kop. En degene van de spasme (die zou helpen met de boodschappen omdat die ander dus niet kon) die belt dat ze om 15u naar de fysio moet dus dat we beter NU kunnen gaan boodschappen doen ipv straks, want dat gaat allemaal niet.
En ik ben nog niet aangekleed.
Snappen jullie nu waarom ik het haat mijn verjaardag te vieren?
Het loopt NOOIT en tis altijd last minute stressen.
Dit riekt meer naar overmacht.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Tja schat, maar je zet ook helemaal de verkeerde mensen in
by splinning the hot coffeequote:Op dinsdag 8 september 2009 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja.
ik begrijp alleen niet waarom iedereen nat wordt van hem.
met de buurjongenquote:
Ik ben legaal hoor, manginaquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klinkt een beetje als Ad v/d Berg taferelen.
quote:
En nog steeds off limits?quote:
o god ja, 18. Ik moest ff lurken, popje.quote:
Snobbebobbeltje van mequote:Op dinsdag 8 september 2009 15:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, 18. Ik moest ff lurken, popje.![]()
than quit the baby talk.
nee hoor.![]()
Heb je een buikje, lekkertje?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:13 schreef mike_hunt het volgende:
12 uur weer trainen
Moet weer flink er aan trekken. Heb het een beetje laten verslonsen.
ach wat is off limits, this is the 21st centuryquote:
vakantie? of between jobs?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Werken? Opzouten met je werken! Ik ben aan het genieten.
een klein rolletjequote:
werkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:15 schreef mike_hunt het volgende:
Waar is iedereen? aan het werk?
werken is so 2008.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
werkenik ga zo neuken naar het strand, denk ik
neee buurjongen moet naarzijn vriendin, ga met vrienden naar beach nr 19quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omg je bent echt erg
![]()
met buurjongen?
Niks mis met een klein rolletjequote:Op dinsdag 8 september 2009 15:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een klein rolletje![]()
had niet getraind terwijl ik in Spanje zat. behalve zwemmen. Maar het eten en drinken ging gewoon door.
wtf is a stick job?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Niks mis met een klein rolletje
I don't like getting stick jobs
living la vida.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
neee buurjongen moet naarzijn vriendin, ga met vrienden naar beach nr 19
maar jij trekt er toch elke dag minimaal 1 keer flink aan ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:13 schreef mike_hunt het volgende:
12 uur weer trainen
Moet weer flink er aan trekken. Heb het een beetje laten verslonsen.
Sex met magere mensenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf is a stick job?![]()
dare i aks? (iets teveel Ricky Lake gezien)
dat had ik er ook wel uitgehaald.quote:
Dat blijkt. In de hitte met 6 tassen sjouwen...........quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Tja schat, maar je zet ook helemaal de verkeerde mensen in
die 2 kan/wil je niet combinerenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
werkenik ga zo neuken naar het strand, denk ik
aan de gewichten wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij trekt er toch elke dag minimaal 1 keer flink aan ?
Ooooooh, dat is zoquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Ow, en ik kreeg een SMS van Tibo: Vergeet dadelijk niet je balkon te checken
Bij thuiskomst bleek dat ie vanaf de binnentuin (geen idee hoe ie daar is gekomen) een kado op mijn balkon had geslingerd
gefeliciteerd jongen!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat blijkt. In de hitte met 6 tassen sjouwen...........
toch geen glaswerk?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Bij thuiskomst bleek dat ie vanaf de binnentuin (geen idee hoe ie daar is gekomen) een kado op mijn balkon had geslingerd
Zei ik toch.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
dus zijn opzet om iets stiekum te doen is wel geluktquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Ja echt super lief!quote:
HEEL veel!quote:Hoeveel bevestiging heb je nog nodig
You little codependent bitcholaquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja echt super lief!
En zijn verassingspoging is WEL gelukt.
Die van mij was in het water gevallen door hem
[..]
HEEL veel!
Ik vraag me af hoe vaak ie 't over heeft moeten doenquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
dit zijn de ochtenden bezongen door koning David, de mooie jongens zongen met hem, Sta op stephan sta op, zie het is al ochtend, aangezien de vogels zingen, is de maan al geweestquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:33 schreef Ang3l het volgende:
éstas son las mañanitas que cantaba el rey david. A los muchachos bonitos se las cantamos así. Despierta, Stephan, despierta. Mira que ya amaneció. Ya los pajaritos cantan, la luna ya se metió.
Ok, I need helpDie SMS kan ik niet vertalen
wat lief poetischquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dit zijn de ochtenden bezongen door koning David, de mooie jongens zongen met hem, Sta op stephan sta op, zie het is al ochtend, aangezien de vogels zingen, is de maan al geweest
something like that
not my cup of tea.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat lief poetisch
ik zou ter plekke gesmolten zijn als ik zulks zou ontvangen
hola oer,quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dit zijn de ochtenden bezongen door koning David, de mooie jongens zongen met hem, Sta op stephan sta op, zie het is al ochtend, aangezien de vogels zingen, is de maan al geweest
something like that
uitprinten en meenemen op reis.quote:
I'll have a large helping of the pretentious crap, pleasequote:Op dinsdag 8 september 2009 16:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
something like that
WTF???quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke mode
ik prefereer meer ouwe trekzeug, kan ik je zodirect komen onderkliederen
/Mieke mode
jij wil toch niet lief en cosy maar keiharde batserij ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
WTF???![]()
![]()
Nee, ik zie wel dat het poetisch is and shit. Maar bij mij komt het gal naar boven.![]()
of ik ben gewoon jaloers
jode middag ;-)quote:
en jij kan zelf geen wasjes draaien ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:20 schreef mike_hunt het volgende:
Xit nu een tijdje in badjas van David, want ik kan die van mij niet vinden maar die jas ruikt een beetje naar rotte groente o.i.d.![]()
![]()
nee hoor ik ben ook ontvankelijk voor lieve dingen and shit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij wil toch niet lief en cosy maar keiharde batserij ?
Het is vast een stuk uit de Bijbelquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
I'll have a large helping of the pretentious crap, please
pues nada.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jode middag ;-)
bien2..y tu!?
ja tuurlijk wel. Ik doe hier de was. Ik doe eigenlijk het hele huishouden. Omdat ik van clean surfaces houd. En als zij het doen, doe ik het toch wel weer over. Dus wij hebben de afspraak dat zij dan koken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij kan zelf geen wasjes draaien ?
het is een mexicaans kinder liedjequote:
Heb je al wat teruggeschreven? Ook iets poetisch?quote:
kvond het al summierquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
het is een mexicaans kinder liedjegezongen op verjaardagen dr moet nog een hele ltekst bij eignelijk
Echt waar?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
het is een mexicaans kinder liedjegezongen op verjaardagen dr moet nog een hele ltekst bij eignelijk
Het was een SMSquote:
Ja zoiets van: Wacht maar jongetje, ik ga je helemaal schraal raggen over 2 dagen tot het wit voor je ogen ziet. Heel poëtisch.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb je al wat teruggeschreven? Ook iets poetisch?
En de vertaling?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Qué linda esta mañana en que vengo a saludarte,
venimos todos con gusto, y placer a felicitarte
El día que tú naciste, nacieron todas las flores,
en la pila del bautismo cantaron los ruiseñores.
Ya viene amaneciendo ya la luz del día nos dio,
levántate de mañana,mira que ya amaneció.
what een charmeur ben je tochquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets van: Wacht maar jongetje, ik ga je helemaal schraal raggen over 2 dagen tot het wit voor je ogen ziet. Heel poëtisch.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Qué linda esta mañana en que vengo a saludarte,
venimos todos con gusto, y placer a felicitarte
El día que tú naciste, nacieron todas las flores,
en la pila del bautismo cantaron los ruiseñores.
Ya viene amaneciendo ya la luz del día nos dio,
levántate de mañana,mira que ya amaneció.
niet zo lui hor! jejequote:
vertaling:quote:
Wij hebben als Nederlanders toch een stuk lompere liedjesquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
niet zo lui hor! jeje
Hoe mooi is de ochtend ,waarin ik/wij je kom groeten
we zijn hier allen om je met plezier te feliciteren
de dag dat je bent geboren, zijn al de bloemen geboren
in de doopvont, zijn de nachtegalen aan het zingen
de dag breekt aan, het licht dat onze dag maakt
doet ons vroeg ontwaken, zie het is al ochtend
On the permission of another.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vertaling:
poor is the man whose pleasures depend.....
jij bent toch van de lieve dingetjes and shitquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:38 schreef Keukenkast het volgende:
Als het een liedje is vind ik het wel heel lief
u know ur shitquote:
BIJNAVRIENDJEquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij bent toch van de lieve dingetjes and shit![]()
doe je ook zo klef met je vriendje? pendelen jullie nog steeds heen en weer?
Overmorgen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u know ur shit![]()
![]()
wanneer vertrek je? Dit weekend?
wat? nog steeds bijna vriendje? what the hold up?quote:
Spannend!!quote:
quote:
ik denk dat we een beetje koudwatervrees hebben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat? nog steeds bijna vriendje? what the hold up?
houd het dan op FB. Dan heb je ook de drama niet. Je bent pas 18.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ik denk dat we een beetje koudwatervrees hebben.
en we hebben het druk etc. etc.
OHOTFBquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
houd het dan op FB. Dan heb je ook de drama niet. Je bent pas 18.
ever heard of being in love, Wilmadear?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
houd het dan op FB. Dan heb je ook de drama niet. Je bent pas 18.
Ik ga er misschien wel 3 ontmoetenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Spannend!!![]()
Dus als ik het goed heb ga je daar twee gasten ontmoeten. Maar niet tegelijkertijd. Am i right?
Neuhquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ever heard of being in love, Wilmadear?
3? ur getting around.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga er misschien wel 3 ontmoeten
En 1 daarvan is van dit topic!
Ik hou echt ZO niet van deze muziekquote:
love..ja, ik heb er van gehoord. Maar is het geen Urban Legend?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ever heard of being in love, Wilmadear?
Kweet het, tis geen 3 doors down o.i.d.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou echt ZO niet van deze muziek
Famous Blue Raincoat!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kweet het, tis geen 3 doors down o.i.d.![]()
ik heb zo mijn fases met muziek. Gisteravond de hele avond Lenard Cohen gedraaid.
alleen sleeps with butterflys vind ik super van haar.., de rest niet...versta d'r nooit hehequote:
Ja ze heeft nogal een spraakgebrekquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
alleen sleeps with butterflys vind ik super van haar.., de rest niet...versta d'r nooit hehe
alsof het allemaal al niet gecompliceerd genoeg wasquote:
Nou dat blijft bij de SMS hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
alsof het allemaal al niet gecompliceerd genoeg was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
zou die nog vrijgezel zijn?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat blijft bij de SMS hoor
Maar wel lief.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Hey, een kaart van Hugo
allemaal mensen die ineens je gaan feliciteren, zou dat door de rijping komen of uit medelijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Ik weet genoeg over mezelf dat ik JA ouder wordt maar NEE er niet uitzie als 31quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
allemaal mensen die ineens je gaan feliciteren, zou dat door de rijping komen of uit medelijden?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet genoeg over mezelf dat ik JA ouder wordt maar NEE er niet uitzie als 31
Menig dertiger: eat your heart out!
ja dat weten we allebei, en dat weten de mensen die je feliciteren ook.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet genoeg over mezelf dat ik JA ouder wordt maar NEE er niet uitzie als 31
Menig dertiger: eat your heart out!
Het een sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
sometimes it's time to grow up tho:p
Is dat al bevestigd ja?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
onze voorstelling staat NIET op GLOW
en Eindhoven word World design capital 2012
nou ik heb officieus uit betrouwbare bron zoiets begrepen, Helsinki is de nog enige andere kandidaatquote:
yea gaat tussen hun 2,quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou ik heb officieus uit betrouwbare bron zoiets begrepen, Helsinki is de nog enige andere kandidaat
Zou op zich wel passen biJ Eindhoven qua hoog aangeschreven Design Academy en de lopende projecten bij de Piazza, Strijp-S en Rondom de Admirant die dan af zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou ik heb officieus uit betrouwbare bron zoiets begrepen, Helsinki is de nog enige andere kandidaat
Charme wel, naam qua design nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
tja Eindhoven mist natuurlijk wel mondiale charme en naam
quote:
quote:
hier was het ook warm maar heb er niks van gemerkt omdat ik de hele dag in school zatquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het was te warm op het strand dus we zitten weer op het terras
lucky youquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hier was het ook warm maar heb er niks van gemerkt omdat ik de hele dag in school zat
Yerushalayim shel zahavquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l die man die jij en Berry zo op Jensen vinden lijken in de Pallaz vind ik op deze man lijken
maar geef toe, hij lijkt toch niet op jensen
Ik vind dit zo mooi, zo breekbaar, ik moet er vaak van huilen, dit hoort echt in mijn top 3 met
en
deze nr's hebben voor mij zelfs bijna een religieus karakter, als een modern reqiuem.
Goed ze zijn zwaar en dramatisch, mooi voor als ik door het gangpad glijd
samen natuurlijk met wat joodse traditionals, Ofra Haza zal niet ontbreken op mijn afscheid
Goh, dat er zo veel liefhebbers zijn van Harige Mannen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:26 schreef Great_Expectations het volgende:
A:
[ link | afbeelding ]
B:
[ link | afbeelding ]
C:
[ link | afbeelding ]
D:
[ link | afbeelding ]
E:
[ link | afbeelding ]
F:
[ link | afbeelding ]
G:
[ link | afbeelding ]
H:
[ link | afbeelding ]
I:
[ link | afbeelding ]
Poll: WieA B C D E F G H I Ik ben Peter en geil op overbehaarde gorilla's
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
heb niet gestemd, mijn type zit er nooit bijquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Goh, dat er zo veel liefhebbers zijn van Harige Mannen..
school is heeeeeeeeeeeeeel leuk zeker als je de hele dag tussen de wijven zitquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tss heb het liever warm dan de hele dag op school
vroeger werd ik alleen bij mijn oma in contact gebracht met de Joodse cultuur, vrijdagavond kwamen we als familie bij elkaar, mijn ooms in Antwerpen waren veel extremer, orthodox, maar ik was ouder toen ik daar achter kwam.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Yerushalayim shel zahav
Naomi Schemer, fijne dichteres.
Dat heb ik leren zingen toen ik zes was, van een vrouw waar ik toen niet van doorhad dat ze Joodse was.
Ik vond het heel grappig dat Steven Spielberg dit liedje, dat helemaal geen fuck met de holocaust te maken heeft uitkoos om in Schindler's List te verschijnen.
Ik hou van Joodse namen, mannen en Joods eten. En de taal.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vroeger werd ik alleen bij mijn oma in contact gebracht met de Joodse cultuur, vrijdagavond kwamen we als familie bij elkaar, mijn ooms in Antwerpen waren veel extremer, orthodox, maar ik was ouder toen ik daar achter kwam.
Thuis was geloof alleen met de nachtmis een issue, en ik ben ook wel gewoon gedoopt en heb mijn comunie ook gedaan omdat iedereen in de klas dat deed.
laat eens wat van jou type zien danquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb niet gestemd, mijn type zit er nooit bij
dat eten vind ik toch wel heel ingewikkeld allemaal, als je het strikt na leeft, daar gaat je roomsaus bij het vlees, lasagne met vlees en kaas...quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik hou van Joodse namen, mannen en Joods eten. En de taal.
Heel fijn allemaal
Dan moet je even in mn fobo kijkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb niet gestemd, mijn type zit er nooit bij
Ik vind de namen Moshe, Lieven, Daniel en Philip (roepnaam Flip en als hij oud genoeg is mag hij kiezen hoe ik hem inschrijf op de middelbare school) voor jongens mooiquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat eten vind ik toch wel heel ingewikkeld allemaal, als je het strikt na leeft, daar gaat je roomsaus bij het vlees, lasagne met vlees en kaas...
etc
als ik een zoon zou krijgen liggen voor mij de Joodse namen meer voor de hand als voor een meisje
bij een jongen vind ik Daniel erg mooi, voor een jongen eerder Sterre of Lieve ( zijn meer vlaamse invloeden)
laat G_E er maar een pol van maken, wat jullie denken dat mijn type isquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
laat eens wat van jou type zien dan
op die ene foto wel maar die staat niet in je foboquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan moet je even in mn fobo kijken
niet als de hele dag van 9 tot 5 isquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
school is heeeeeeeeeeeeeel leuk zeker als je de hele dag tussen de wijven zit
dat is wel heel makkelijk, geef maar eens wat van jezelf blootquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
laat G_E er maar een pol van maken, wat jullie denken dat mijn type is(wel CR eruit laten want dat is te makkelijk)
Welke was dat dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
op die ene foto wel maar die staat niet in je fobo
Straks neemt ie dat een beetje te letterlijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is wel heel makkelijk, geef maar eens wat van jezelf bloot
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Straks neemt ie dat een beetje te letterlijk
dat zouden jullie wel willen hequote:Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is wel heel makkelijk, geef maar eens wat van jezelf bloot
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
[..]
dat zouden jullie wel willen he :S
nog meer, zal eens het fototoestel zoekenquote:
dat zei je de vorige keer ookquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nog meer, zal eens het fototoestel zoeken
He jij hebt al een extra gekregenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat zei je de vorige keer ook
weet je dat al niet meerquote:
Met pollsquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien moet ik maar mijn eigen blote mannen blog gaan beginnen..
waar blijft die pollquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien moet ik maar mijn eigen blote mannen blog gaan beginnen..
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien was ie niet gedenkwaardig genoeg
Waarom zou ik moeite moeten doen om een blote man te posten die voldoet aan jouw wensen? Helemaal als je daar niets over kwijt wil?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waar blijft die pollof ben je bang dat je de juiste niet kan vinden
laat maar, luie homoquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeite moeten doen om een blote man te posten die voldoet aan jouw wensen? Helemaal als je daar niets over kwijt wil?
het was maar een geintje, mijn type is algemeen bekendquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent zelf de luie snikkel.
Alles met een lul?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het was maar een geintje, mijn type is algemeen bekendwas te simpel geweest
quote:
mij teveel werkquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:03 schreef Nuno_G het volgende:
je wat zijn jullie ineens geinteresserd wat ik leuk vind, maak er maar een poll van (maar wel met foto's)
dan nietquote:
doe zelfs eens wat werkquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan niet
ik verveel me, vertel eens wat leuks
nee ik ben thuis en heb geen zinquote:
ok vraag dan nietquote:
was het maar waarquote:
cheating Mofoquote:
pqquote:
en wie zou het zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
typetje van Nunito
1
2
3
zoeits denk ik :-)
nummer 1 is bekend hierquote:
paar topics terug ;-)quote:
een heel wat, maar die leek beetje op R volgens Nunitoquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een paar of heel wat?
maar hij mag wel vaker langs komen
en nummer 2, mmm het wordt moeilijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
een heel wat, maar die leek beetje op R volgens Nunito
jeje, kzou zelf voor de laatste shoppen...I think..... Keuzes...Lastigquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en nummer 2, mmm het wordt moeilijk
1= pedro rodriguez ledesma, Hij voetbalt bij de concurrent lolquote:
jij wil met mijn BF slapenquote:
kan iedereen even van mijn BF afblijvenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef Xiance het volgende:
nummertje 1 is wel lekker ja..
die vind ik zowaar ook leuk!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar met zijn BF slapen is geen probleem?![]()
![]()
nee kan niet lo sientoquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kan iedereen even van mijn BF afblijven
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kan iedereen even van mijn BF afblijven
gelukkig is mijn BF zijn gezicht smaller en heeft hij langer stijl haarquote:
misschien moet ik sowieso toch maar eens naar boliviaquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
gelukkig is mijn BF zijn gezicht smaller en heeft hij langer stijl haar
nou gelukkig maar, nog meer zin om hem mee naar huis te nemen danquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
gelukkig is mijn BF zijn gezicht smaller en heeft hij langer stijl haar
volgens mij was ik eerderquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nou gelukkig maar, nog meer zin om hem mee naar huis te nemen dan
Ow was jij die jongen die ik tackeldequote:
en nummer 3 ben ik danquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
2 honden vechten om een been, nummer 3 gaat met de buit heen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |