SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier waren we:
[HOMO] #2574 Inhoudsloos met de trein
en hier verder, flamers.
Vooruit
pipo
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
omdat je anders dan alles moet teruglezen?quote:Op maandag 7 september 2009 21:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
lang geleden dat ik in een verse reeks instapwat een rust
De rel is van het weekend al geweest dus tis nu weer even rustigquote:Op maandag 7 september 2009 21:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
lang geleden dat ik in een verse reeks instapwat een rust
he jongenquote:
u nancyquote:Op maandag 7 september 2009 21:14 schreef Ang3l het volgende:
eeeeeehhhhlll, haarmaskers voelen glibberig
vertel..quote:Op maandag 7 september 2009 21:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De rel is van het weekend al geweest dus tis nu weer even rustig
Tis de eerste ooit. Da mag best een keerquote:
De kamer ging uiteindelijk niet door, stelletje sukkels waren het. Lang verhaalquote:Op maandag 7 september 2009 21:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen![]()
das een tijd. Kom je weer eens kijken?druk aan het klussen?
exactamente!quote:Op maandag 7 september 2009 21:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omdat je anders dan alles moet teruglezen?![]()
ola btw.
wat doet dat dan? voeden?quote:Op maandag 7 september 2009 21:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis de eerste ooit. Da mag best een keer
das kut! Moet je nu heen en weer pendelen? Of zit je in Diemen bij BF?quote:Op maandag 7 september 2009 21:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
De kamer ging uiteindelijk niet door, stelletje sukkels waren het. Lang verhaal![]()
Woensdag weer een kijkavond, hopelijk dat dat wat wordt!
Verder gaat alles lekker met mij
haha, dat van BF is ook een lang verhaal. Ik heb geen contact meer met hemquote:Op maandag 7 september 2009 21:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das kut! Moet je nu heen en weer pendelen? Of zit je in Diemen bij BF?
quote:Op maandag 7 september 2009 21:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
exactamente!now get out of my head por favor jeje
quote:Op maandag 7 september 2009 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kon aan de TT zien wie er weer online was.
wtf is dat?quote:
wat??!quote:Op maandag 7 september 2009 21:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
haha, dat van BF is ook een lang verhaal. Ik heb geen contact meer met hem![]()
![]()
Ik logeer nog steeds bij mn zus in Zuid-Oost
Geeft niet, mensen moeten gewoon niet met mij spelen, thats allquote:Op maandag 7 september 2009 21:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat??!![]()
moest wel heel hard lachen, ja sorry.![]()
nah, beter nu dan een jaar later. next...
quote:Op maandag 7 september 2009 21:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Geeft niet, mensen moeten gewoon niet met mij spelen, thats alldan is het gauw over voor mij.
En, next, ja klopt ik ben al met iets anders bezig
vrij/zat/zondag iedere avond volgegoten met alcoholische versnaperingenquote:Op maandag 7 september 2009 21:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sup? what heb je gedaan het weekend?
ja, ik vind het ook de slechste tour van haar. Maar ben toch twee keer gegaan.quote:
Ehm, ik ben met een homofokker aan het daten, mag jij raden wiequote:Op maandag 7 september 2009 21:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hup, back in the saddle
![]()
Nee, leuk voor je. Toch geen collega uit de winkel, he? da's foute boel.
Hoe bevalt het werken? Zwaai je al met scepter?
uiteindelijk koop ik vast ook wel, als die in de 5 euro bak ligt.quote:Op maandag 7 september 2009 21:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik vind het ook de slechste tour van haar. Maar ben toch twee keer gegaan.![]()
en zal em ook aanschaffen.
that's my Bonnie!quote:Op maandag 7 september 2009 21:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vrij/zat/zondag iedere avond volgegoten met alcoholische versnaperingennothing too exciting but nice :-) y tu mano?
o echt waar?!quote:Op maandag 7 september 2009 21:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ehm, ik ben met een homofokker aan het daten, mag jij raden wie
Wie is CTU nou weer dan?quote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o echt waar?!![]()
ja eeeeh..raden? moet ik nou tig topics teruglezen?don't make me.
euh...CTU?
ja, ze hebt 400 milj. verdiend aan deze tour. Dus mijn centen krijgt ze niet.quote:Op maandag 7 september 2009 21:35 schreef HuubTuub het volgende:
[quote]uiteindelijk koop ik vast ook wel, als die in de 5 euro bak ligt.
Nee, want die zou ik meenemen als ik in Nederland zou zijn. Dus het is nu per post naar mij verstuurd. Vandaag. Want mijn moeder zit in Canada voor business, i think. Dus mijn broertje moest dat doen.quote:Heb je je dvd met muziek al?
o sorry.quote:
Nee, niet CDPquote:Op maandag 7 september 2009 21:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o sorry.
CDP of CPD...ja sorry. ik weet het niet meer.
O bitch wacht ff, ik kan sneller raden. Welke regio? Als het niet het Oosten is dan valt 99% van hier af.
Als ie niet aan komt of kwijt was in de post, dan hoor je me echt wel weer, hoor!quote:Op maandag 7 september 2009 21:42 schreef HuubTuub het volgende:
Oh je bent niet in NL geweest. Hopelijk komt 'ie aan.
whaha beter...en je word maar 2 keer 25 tochquote:Op maandag 7 september 2009 21:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
that's my Bonnie!![]()
![]()
![]()
was woensdag aangekomen. was zo gebroken dat ik meteen m'n nest in ben gegaan.
donderdag soll. gesprek en daarna uiteten en clubben. (verjaardag) Ging er weer goed aan toe. Vrijdag en zaterdag ook uitgeweest. Vrijdag had een vriend een stripact in een club. Was erg gezellig en laat. gelukkig hadden we synthetische versnaperingen. Zat. zouden we ff wat gaan drinken, maar ik ging toch op vier handen naar huis.
SAJ? want dat staat er boven.quote:Op maandag 7 september 2009 21:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, niet CDP![]()
De droogkloot van het topic.
Duh.quote:Op maandag 7 september 2009 20:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Filmen? Ik dacht meer aan een live stream op Cam4, zodat iedereen hier kan meekijken. Als Steve dat tenminste ook goed vindt.
Raadsels, zeg het nou maar gewoon meteen, saves us a hell of an amount of time!quote:Op maandag 7 september 2009 21:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, niet CDP![]()
De droogkloot van het topic.
lol, het interesseert me niet wat jullie denkenquote:Op maandag 7 september 2009 21:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
SAJ? want dat staat er boven.![]()
![]()
Leuk voor je!Hopelijk dan nu wel langer dan twee weken anders word het ackward hier.
o wacht ff......![]()
Nee hoor, Leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |