OHOTFBquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
houd het dan op FB. Dan heb je ook de drama niet. Je bent pas 18.
ever heard of being in love, Wilmadear?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
houd het dan op FB. Dan heb je ook de drama niet. Je bent pas 18.
Ik ga er misschien wel 3 ontmoetenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Spannend!!![]()
Dus als ik het goed heb ga je daar twee gasten ontmoeten. Maar niet tegelijkertijd. Am i right?
Neuhquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ever heard of being in love, Wilmadear?
3? ur getting around.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga er misschien wel 3 ontmoeten
En 1 daarvan is van dit topic!
Ik hou echt ZO niet van deze muziekquote:
love..ja, ik heb er van gehoord. Maar is het geen Urban Legend?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ever heard of being in love, Wilmadear?
Kweet het, tis geen 3 doors down o.i.d.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou echt ZO niet van deze muziek
Famous Blue Raincoat!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kweet het, tis geen 3 doors down o.i.d.![]()
ik heb zo mijn fases met muziek. Gisteravond de hele avond Lenard Cohen gedraaid.
alleen sleeps with butterflys vind ik super van haar.., de rest niet...versta d'r nooit hehequote:
Ja ze heeft nogal een spraakgebrekquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
alleen sleeps with butterflys vind ik super van haar.., de rest niet...versta d'r nooit hehe
alsof het allemaal al niet gecompliceerd genoeg wasquote:
Nou dat blijft bij de SMS hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
alsof het allemaal al niet gecompliceerd genoeg was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
zou die nog vrijgezel zijn?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat blijft bij de SMS hoor
Maar wel lief.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Hey, een kaart van Hugo
allemaal mensen die ineens je gaan feliciteren, zou dat door de rijping komen of uit medelijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Ik weet genoeg over mezelf dat ik JA ouder wordt maar NEE er niet uitzie als 31quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
allemaal mensen die ineens je gaan feliciteren, zou dat door de rijping komen of uit medelijden?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet genoeg over mezelf dat ik JA ouder wordt maar NEE er niet uitzie als 31
Menig dertiger: eat your heart out!
ja dat weten we allebei, en dat weten de mensen die je feliciteren ook.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet genoeg over mezelf dat ik JA ouder wordt maar NEE er niet uitzie als 31
Menig dertiger: eat your heart out!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |