dat eten vind ik toch wel heel ingewikkeld allemaal, als je het strikt na leeft, daar gaat je roomsaus bij het vlees, lasagne met vlees en kaas...quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik hou van Joodse namen, mannen en Joods eten. En de taal.
Heel fijn allemaal
Dan moet je even in mn fobo kijkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb niet gestemd, mijn type zit er nooit bij
Ik vind de namen Moshe, Lieven, Daniel en Philip (roepnaam Flip en als hij oud genoeg is mag hij kiezen hoe ik hem inschrijf op de middelbare school) voor jongens mooiquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat eten vind ik toch wel heel ingewikkeld allemaal, als je het strikt na leeft, daar gaat je roomsaus bij het vlees, lasagne met vlees en kaas...
etc
als ik een zoon zou krijgen liggen voor mij de Joodse namen meer voor de hand als voor een meisje
bij een jongen vind ik Daniel erg mooi, voor een jongen eerder Sterre of Lieve ( zijn meer vlaamse invloeden)
laat G_E er maar een pol van maken, wat jullie denken dat mijn type isquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
laat eens wat van jou type zien dan
op die ene foto wel maar die staat niet in je foboquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan moet je even in mn fobo kijken
niet als de hele dag van 9 tot 5 isquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
school is heeeeeeeeeeeeeel leuk zeker als je de hele dag tussen de wijven zit
dat is wel heel makkelijk, geef maar eens wat van jezelf blootquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
laat G_E er maar een pol van maken, wat jullie denken dat mijn type is(wel CR eruit laten want dat is te makkelijk)
Welke was dat dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
op die ene foto wel maar die staat niet in je fobo
Straks neemt ie dat een beetje te letterlijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is wel heel makkelijk, geef maar eens wat van jezelf bloot
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Straks neemt ie dat een beetje te letterlijk
dat zouden jullie wel willen hequote:Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is wel heel makkelijk, geef maar eens wat van jezelf bloot
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
[..]
dat zouden jullie wel willen he :S
nog meer, zal eens het fototoestel zoekenquote:
dat zei je de vorige keer ookquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nog meer, zal eens het fototoestel zoeken
He jij hebt al een extra gekregenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat zei je de vorige keer ook
weet je dat al niet meerquote:
Met pollsquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien moet ik maar mijn eigen blote mannen blog gaan beginnen..
waar blijft die pollquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien moet ik maar mijn eigen blote mannen blog gaan beginnen..
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien was ie niet gedenkwaardig genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |