Het een sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
sometimes it's time to grow up tho:p
Is dat al bevestigd ja?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
onze voorstelling staat NIET op GLOW
en Eindhoven word World design capital 2012
nou ik heb officieus uit betrouwbare bron zoiets begrepen, Helsinki is de nog enige andere kandidaatquote:
yea gaat tussen hun 2,quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou ik heb officieus uit betrouwbare bron zoiets begrepen, Helsinki is de nog enige andere kandidaat
Zou op zich wel passen biJ Eindhoven qua hoog aangeschreven Design Academy en de lopende projecten bij de Piazza, Strijp-S en Rondom de Admirant die dan af zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou ik heb officieus uit betrouwbare bron zoiets begrepen, Helsinki is de nog enige andere kandidaat
Charme wel, naam qua design nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
tja Eindhoven mist natuurlijk wel mondiale charme en naam
quote:
quote:
hier was het ook warm maar heb er niks van gemerkt omdat ik de hele dag in school zatquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het was te warm op het strand dus we zitten weer op het terras
lucky youquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hier was het ook warm maar heb er niks van gemerkt omdat ik de hele dag in school zat
Yerushalayim shel zahavquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l die man die jij en Berry zo op Jensen vinden lijken in de Pallaz vind ik op deze man lijken
maar geef toe, hij lijkt toch niet op jensen
Ik vind dit zo mooi, zo breekbaar, ik moet er vaak van huilen, dit hoort echt in mijn top 3 met
en
deze nr's hebben voor mij zelfs bijna een religieus karakter, als een modern reqiuem.
Goed ze zijn zwaar en dramatisch, mooi voor als ik door het gangpad glijd
samen natuurlijk met wat joodse traditionals, Ofra Haza zal niet ontbreken op mijn afscheid
Goh, dat er zo veel liefhebbers zijn van Harige Mannen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:26 schreef Great_Expectations het volgende:
A:
[ link | afbeelding ]
B:
[ link | afbeelding ]
C:
[ link | afbeelding ]
D:
[ link | afbeelding ]
E:
[ link | afbeelding ]
F:
[ link | afbeelding ]
G:
[ link | afbeelding ]
H:
[ link | afbeelding ]
I:
[ link | afbeelding ]
Poll: WieA B C D E F G H I Ik ben Peter en geil op overbehaarde gorilla's
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
heb niet gestemd, mijn type zit er nooit bijquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Goh, dat er zo veel liefhebbers zijn van Harige Mannen..
school is heeeeeeeeeeeeeel leuk zeker als je de hele dag tussen de wijven zitquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tss heb het liever warm dan de hele dag op school
vroeger werd ik alleen bij mijn oma in contact gebracht met de Joodse cultuur, vrijdagavond kwamen we als familie bij elkaar, mijn ooms in Antwerpen waren veel extremer, orthodox, maar ik was ouder toen ik daar achter kwam.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Yerushalayim shel zahav
Naomi Schemer, fijne dichteres.
Dat heb ik leren zingen toen ik zes was, van een vrouw waar ik toen niet van doorhad dat ze Joodse was.
Ik vond het heel grappig dat Steven Spielberg dit liedje, dat helemaal geen fuck met de holocaust te maken heeft uitkoos om in Schindler's List te verschijnen.
Ik hou van Joodse namen, mannen en Joods eten. En de taal.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vroeger werd ik alleen bij mijn oma in contact gebracht met de Joodse cultuur, vrijdagavond kwamen we als familie bij elkaar, mijn ooms in Antwerpen waren veel extremer, orthodox, maar ik was ouder toen ik daar achter kwam.
Thuis was geloof alleen met de nachtmis een issue, en ik ben ook wel gewoon gedoopt en heb mijn comunie ook gedaan omdat iedereen in de klas dat deed.
laat eens wat van jou type zien danquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb niet gestemd, mijn type zit er nooit bij
dat eten vind ik toch wel heel ingewikkeld allemaal, als je het strikt na leeft, daar gaat je roomsaus bij het vlees, lasagne met vlees en kaas...quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik hou van Joodse namen, mannen en Joods eten. En de taal.
Heel fijn allemaal
Dan moet je even in mn fobo kijkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb niet gestemd, mijn type zit er nooit bij
Ik vind de namen Moshe, Lieven, Daniel en Philip (roepnaam Flip en als hij oud genoeg is mag hij kiezen hoe ik hem inschrijf op de middelbare school) voor jongens mooiquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat eten vind ik toch wel heel ingewikkeld allemaal, als je het strikt na leeft, daar gaat je roomsaus bij het vlees, lasagne met vlees en kaas...
etc
als ik een zoon zou krijgen liggen voor mij de Joodse namen meer voor de hand als voor een meisje
bij een jongen vind ik Daniel erg mooi, voor een jongen eerder Sterre of Lieve ( zijn meer vlaamse invloeden)
laat G_E er maar een pol van maken, wat jullie denken dat mijn type isquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
laat eens wat van jou type zien dan
op die ene foto wel maar die staat niet in je foboquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan moet je even in mn fobo kijken
niet als de hele dag van 9 tot 5 isquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
school is heeeeeeeeeeeeeel leuk zeker als je de hele dag tussen de wijven zit
dat is wel heel makkelijk, geef maar eens wat van jezelf blootquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
laat G_E er maar een pol van maken, wat jullie denken dat mijn type is(wel CR eruit laten want dat is te makkelijk)
Welke was dat dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
op die ene foto wel maar die staat niet in je fobo
Straks neemt ie dat een beetje te letterlijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is wel heel makkelijk, geef maar eens wat van jezelf bloot
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Straks neemt ie dat een beetje te letterlijk
dat zouden jullie wel willen hequote:Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is wel heel makkelijk, geef maar eens wat van jezelf bloot
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
[..]
dat zouden jullie wel willen he :S
nog meer, zal eens het fototoestel zoekenquote:
dat zei je de vorige keer ookquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nog meer, zal eens het fototoestel zoeken
He jij hebt al een extra gekregenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat zei je de vorige keer ook
weet je dat al niet meerquote:
Met pollsquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien moet ik maar mijn eigen blote mannen blog gaan beginnen..
waar blijft die pollquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien moet ik maar mijn eigen blote mannen blog gaan beginnen..
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien was ie niet gedenkwaardig genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |