ach wat is off limits, this is the 21st centuryquote:
vakantie? of between jobs?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Werken? Opzouten met je werken! Ik ben aan het genieten.
een klein rolletjequote:
werkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:15 schreef mike_hunt het volgende:
Waar is iedereen? aan het werk?
werken is so 2008.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
werkenik ga zo neuken naar het strand, denk ik
neee buurjongen moet naarzijn vriendin, ga met vrienden naar beach nr 19quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omg je bent echt erg
![]()
met buurjongen?
Niks mis met een klein rolletjequote:Op dinsdag 8 september 2009 15:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een klein rolletje![]()
had niet getraind terwijl ik in Spanje zat. behalve zwemmen. Maar het eten en drinken ging gewoon door.
wtf is a stick job?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Niks mis met een klein rolletje
I don't like getting stick jobs
living la vida.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
neee buurjongen moet naarzijn vriendin, ga met vrienden naar beach nr 19
maar jij trekt er toch elke dag minimaal 1 keer flink aan ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:13 schreef mike_hunt het volgende:
12 uur weer trainen
Moet weer flink er aan trekken. Heb het een beetje laten verslonsen.
Sex met magere mensenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf is a stick job?![]()
dare i aks? (iets teveel Ricky Lake gezien)
dat had ik er ook wel uitgehaald.quote:
Dat blijkt. In de hitte met 6 tassen sjouwen...........quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Tja schat, maar je zet ook helemaal de verkeerde mensen in
die 2 kan/wil je niet combinerenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
werkenik ga zo neuken naar het strand, denk ik
aan de gewichten wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij trekt er toch elke dag minimaal 1 keer flink aan ?
Ooooooh, dat is zoquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Ow, en ik kreeg een SMS van Tibo: Vergeet dadelijk niet je balkon te checken
Bij thuiskomst bleek dat ie vanaf de binnentuin (geen idee hoe ie daar is gekomen) een kado op mijn balkon had geslingerd
gefeliciteerd jongen!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat blijkt. In de hitte met 6 tassen sjouwen...........
toch geen glaswerk?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Bij thuiskomst bleek dat ie vanaf de binnentuin (geen idee hoe ie daar is gekomen) een kado op mijn balkon had geslingerd
Zei ik toch.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
dus zijn opzet om iets stiekum te doen is wel geluktquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Ja echt super lief!quote:
HEEL veel!quote:Hoeveel bevestiging heb je nog nodig
You little codependent bitcholaquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja echt super lief!
En zijn verassingspoging is WEL gelukt.
Die van mij was in het water gevallen door hem
[..]
HEEL veel!
Ik vraag me af hoe vaak ie 't over heeft moeten doenquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
dit zijn de ochtenden bezongen door koning David, de mooie jongens zongen met hem, Sta op stephan sta op, zie het is al ochtend, aangezien de vogels zingen, is de maan al geweestquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:33 schreef Ang3l het volgende:
éstas son las mañanitas que cantaba el rey david. A los muchachos bonitos se las cantamos así. Despierta, Stephan, despierta. Mira que ya amaneció. Ya los pajaritos cantan, la luna ya se metió.
Ok, I need helpDie SMS kan ik niet vertalen
wat lief poetischquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dit zijn de ochtenden bezongen door koning David, de mooie jongens zongen met hem, Sta op stephan sta op, zie het is al ochtend, aangezien de vogels zingen, is de maan al geweest
something like that
not my cup of tea.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat lief poetisch
ik zou ter plekke gesmolten zijn als ik zulks zou ontvangen
hola oer,quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dit zijn de ochtenden bezongen door koning David, de mooie jongens zongen met hem, Sta op stephan sta op, zie het is al ochtend, aangezien de vogels zingen, is de maan al geweest
something like that
uitprinten en meenemen op reis.quote:
I'll have a large helping of the pretentious crap, pleasequote:Op dinsdag 8 september 2009 16:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
something like that
WTF???quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke mode
ik prefereer meer ouwe trekzeug, kan ik je zodirect komen onderkliederen
/Mieke mode
jij wil toch niet lief en cosy maar keiharde batserij ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
WTF???![]()
![]()
Nee, ik zie wel dat het poetisch is and shit. Maar bij mij komt het gal naar boven.![]()
of ik ben gewoon jaloers
jode middag ;-)quote:
en jij kan zelf geen wasjes draaien ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:20 schreef mike_hunt het volgende:
Xit nu een tijdje in badjas van David, want ik kan die van mij niet vinden maar die jas ruikt een beetje naar rotte groente o.i.d.![]()
![]()
nee hoor ik ben ook ontvankelijk voor lieve dingen and shit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij wil toch niet lief en cosy maar keiharde batserij ?
Het is vast een stuk uit de Bijbelquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
I'll have a large helping of the pretentious crap, please
pues nada.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jode middag ;-)
bien2..y tu!?
ja tuurlijk wel. Ik doe hier de was. Ik doe eigenlijk het hele huishouden. Omdat ik van clean surfaces houd. En als zij het doen, doe ik het toch wel weer over. Dus wij hebben de afspraak dat zij dan koken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij kan zelf geen wasjes draaien ?
het is een mexicaans kinder liedjequote:
Heb je al wat teruggeschreven? Ook iets poetisch?quote:
kvond het al summierquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
het is een mexicaans kinder liedjegezongen op verjaardagen dr moet nog een hele ltekst bij eignelijk
Echt waar?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
het is een mexicaans kinder liedjegezongen op verjaardagen dr moet nog een hele ltekst bij eignelijk
Het was een SMSquote:
Ja zoiets van: Wacht maar jongetje, ik ga je helemaal schraal raggen over 2 dagen tot het wit voor je ogen ziet. Heel poëtisch.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb je al wat teruggeschreven? Ook iets poetisch?
En de vertaling?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Qué linda esta mañana en que vengo a saludarte,
venimos todos con gusto, y placer a felicitarte
El día que tú naciste, nacieron todas las flores,
en la pila del bautismo cantaron los ruiseñores.
Ya viene amaneciendo ya la luz del día nos dio,
levántate de mañana,mira que ya amaneció.
what een charmeur ben je tochquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets van: Wacht maar jongetje, ik ga je helemaal schraal raggen over 2 dagen tot het wit voor je ogen ziet. Heel poëtisch.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Qué linda esta mañana en que vengo a saludarte,
venimos todos con gusto, y placer a felicitarte
El día que tú naciste, nacieron todas las flores,
en la pila del bautismo cantaron los ruiseñores.
Ya viene amaneciendo ya la luz del día nos dio,
levántate de mañana,mira que ya amaneció.
niet zo lui hor! jejequote:
vertaling:quote:
Wij hebben als Nederlanders toch een stuk lompere liedjesquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
niet zo lui hor! jeje
Hoe mooi is de ochtend ,waarin ik/wij je kom groeten
we zijn hier allen om je met plezier te feliciteren
de dag dat je bent geboren, zijn al de bloemen geboren
in de doopvont, zijn de nachtegalen aan het zingen
de dag breekt aan, het licht dat onze dag maakt
doet ons vroeg ontwaken, zie het is al ochtend
On the permission of another.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vertaling:
poor is the man whose pleasures depend.....
jij bent toch van de lieve dingetjes and shitquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:38 schreef Keukenkast het volgende:
Als het een liedje is vind ik het wel heel lief
u know ur shitquote:
BIJNAVRIENDJEquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij bent toch van de lieve dingetjes and shit![]()
doe je ook zo klef met je vriendje? pendelen jullie nog steeds heen en weer?
Overmorgen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u know ur shit![]()
![]()
wanneer vertrek je? Dit weekend?
wat? nog steeds bijna vriendje? what the hold up?quote:
Spannend!!quote:
quote:
ik denk dat we een beetje koudwatervrees hebben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat? nog steeds bijna vriendje? what the hold up?
houd het dan op FB. Dan heb je ook de drama niet. Je bent pas 18.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ik denk dat we een beetje koudwatervrees hebben.
en we hebben het druk etc. etc.
OHOTFBquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
houd het dan op FB. Dan heb je ook de drama niet. Je bent pas 18.
ever heard of being in love, Wilmadear?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
houd het dan op FB. Dan heb je ook de drama niet. Je bent pas 18.
Ik ga er misschien wel 3 ontmoetenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Spannend!!![]()
Dus als ik het goed heb ga je daar twee gasten ontmoeten. Maar niet tegelijkertijd. Am i right?
Neuhquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ever heard of being in love, Wilmadear?
3? ur getting around.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga er misschien wel 3 ontmoeten
En 1 daarvan is van dit topic!
Ik hou echt ZO niet van deze muziekquote:
love..ja, ik heb er van gehoord. Maar is het geen Urban Legend?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ever heard of being in love, Wilmadear?
Kweet het, tis geen 3 doors down o.i.d.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou echt ZO niet van deze muziek
Famous Blue Raincoat!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kweet het, tis geen 3 doors down o.i.d.![]()
ik heb zo mijn fases met muziek. Gisteravond de hele avond Lenard Cohen gedraaid.
alleen sleeps with butterflys vind ik super van haar.., de rest niet...versta d'r nooit hehequote:
Ja ze heeft nogal een spraakgebrekquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
alleen sleeps with butterflys vind ik super van haar.., de rest niet...versta d'r nooit hehe
alsof het allemaal al niet gecompliceerd genoeg wasquote:
Nou dat blijft bij de SMS hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
alsof het allemaal al niet gecompliceerd genoeg was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
zou die nog vrijgezel zijn?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat blijft bij de SMS hoor
Maar wel lief.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Hey, een kaart van Hugo
allemaal mensen die ineens je gaan feliciteren, zou dat door de rijping komen of uit medelijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Ik weet genoeg over mezelf dat ik JA ouder wordt maar NEE er niet uitzie als 31quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
allemaal mensen die ineens je gaan feliciteren, zou dat door de rijping komen of uit medelijden?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet genoeg over mezelf dat ik JA ouder wordt maar NEE er niet uitzie als 31
Menig dertiger: eat your heart out!
ja dat weten we allebei, en dat weten de mensen die je feliciteren ook.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet genoeg over mezelf dat ik JA ouder wordt maar NEE er niet uitzie als 31
Menig dertiger: eat your heart out!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |