Ik luister ook al sinds Showbiz, en het is ook zeker mooie muziek, maar het is anders dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:36 schreef Stofje het volgende:
Ik vind het een goed album, ik ben tevreden. Fan van het eerste uur, sinds Showbiz al en ik ben altijd kritisch op bands waar ik fan van ben. Dit is een prima album, zitten echt hele strakke stukken tussen.
Da's toch iets goeds? Zou jammer zijn als je een album kreeg die precies voldeed aan je verwachtingen. Dat verveelt snel hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 11:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik luister ook al sinds Showbiz, en het is ook zeker mooie muziek, maar het is anders dan ik had verwacht.
Ja dat is ook weer zoquote:Op woensdag 9 september 2009 11:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Da's toch iets goeds? Zou jammer zijn als je een album kreeg die precies voldeed aan je verwachtingen. Dat verveelt snel hoor.
van de hele cd vind ik dat MK Ultra daar dan nog redelijk in de buurt komt..quote:Op woensdag 9 september 2009 08:20 schreef kweek89 het volgende:
ik mis liedjes ala Citizen Erased en Stockholm Syndrome.
Ja, die jongen is ook geen 18 meer!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:59 schreef kweek89 het volgende:
ja lekker uithalen met z'n stem doet hij niet meer, ook jammer :p
Ik vind Guiding Light ook een zeiklied, maar Invincible is een van mn favorieten! De opbouw in dat nummer is geweldig, en dan nog die prachtige gitaarsolo in het midden!!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:21 schreef Felixa het volgende:
en Guiding Light (vind ik een zeiklied, lijkt een beetje op Invincible, vind ik ook een zeiklied).
Die solo is inderdaad erg mooi, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:04 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Ik vind Guiding Light ook een zeiklied, maar Invincible is een van mn favorieten! De opbouw in dat nummer is geweldig, en dan nog die prachtige gitaarsolo in het midden!!
Vond ik ook alquote:Op woensdag 9 september 2009 11:58 schreef nijnja het volgende:
In Unnatural Selection hoor ik zelfs een beetje System of a Down
Ah kijk, wel dusquote:Op woensdag 9 september 2009 12:09 schreef Sautor het volgende:
[..]
Vond ik ook alMaar niemand wou met mij meegeloven
![]()
maandag op de radio, it is
je hebt het mij nooit gevraagd anders :pquote:Op woensdag 9 september 2009 12:09 schreef Sautor het volgende:
[..]
Vond ik ook alMaar niemand wou met mij meegeloven
![]()
maandag op de radio, it is
Wel, toen met Leon erbij, maar meneer moest er meteen overheen met New Born New Born!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:11 schreef kweek89 het volgende:
[..]
je hebt het mij nooit gevraagd anders :p
Ik heb helemaal niets gedaanquote:Op woensdag 9 september 2009 12:13 schreef Sautor het volgende:
[..]
Wel, toen met Leon erbij, maar meneer moest er meteen overheen met New Born New Born!!!
Ik had hem gister avond, dus je bent te laatquote:Op woensdag 9 september 2009 12:16 schreef Spougle het volgende:
Nee is The resistance eindelijk gelekt, moet ik zo werken. kan ik nog langer wachten.
Ik heet ook leonquote:
Waar ik hem vandaan heb is hij alweer afgehaald. Ik kan hem wel doormailenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb hem nog niet!
Wie wil mij pm-en?
Yes pleasequote:Op woensdag 9 september 2009 @ 12:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waar ik hem vandaan heb is hij alweer afgehaald. Ik kan hem wel doormailen?
Ja heel laatquote:Op woensdag 9 september 2009 12:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik had hem gister avond, dus je bent te laat
Mooi nummerquote:
Succes ermee!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:30 schreef Duizendpootje het volgende:
ik ben steeds geneigd om nummer 3,4 en 5 te skippen..
dat zijn mijn minst favorieten, UD, USoE, en GL![]()
Misschien ga ik er ooit nog de schoonheid van zien
En nu ga ik op jacht naar dat SOAD in US...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Komt helemaal goed tochquote:Op woensdag 9 september 2009 12:36 schreef MissBliss het volgende:
Jammer dat ik zo moet werken, maar vanavond heb ik iig iets om te luisteren
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Succes ermee!omg JA!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral 5.50 maakt het erg!
man dat ik dat niet eerder heb gehoord!
Inderdaad, de zang op 5.50, dat 'ohohohohohocean' (of wat ze ook zingen)quote:Op woensdag 9 september 2009 13:04 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
omg JA!!!
Vooral 5.50 maakt het erg!
man dat ik dat niet eerder heb gehoord!
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:59 schreef Sprouts het volgende:
En de symphony is om te janken. In a good way.
Over Queen is weken geleden al gesproken toen USoE stukje bij beetje bekend werd.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:49 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
Ben ik dan de enige die het een hoog Queen 2.0 gehalte vindt hebben?
- Bij United States of Eurasia : vanaf 1.15 kan je zo er achter galmen : We are the Champions (gitaarrif)
Verder veel meerstemmigheid dat mij echt heel erg doet denken aan Queen.
Maar, zeker lekker album, en duidelijk niet op safe gespeeld.
Je vergelijkt Muse met een "foute actiefilm" ?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:47 schreef Xrenity het volgende:
Gelezen en nergens echt met je eens :p
Je neemt het ook te serieus denk ik. Zo'n foute actiefilm is ook altijd vet om te zien, maar ook niet 'echt' goed.
Maargoed, blijft altijd een kwestie van smaak he
Mwah, als je zulke vergelijkingen gaat maken kan ik ook wel zeggen dat ik South Park geweldig vind, ook al is het vaak fouter dan fout. Er is wel een verschil tussen goed fout en slecht fout. Vind ik.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:47 schreef Xrenity het volgende:
Gelezen en nergens echt met je eens :p
Je neemt het ook te serieus denk ik. Zo'n foute actiefilm is ook altijd vet om te zien, maar ook niet 'echt' goed.
Maargoed, blijft altijd een kwestie van smaak he
Nou, ja, eigenlijk welquote:Op woensdag 9 september 2009 18:15 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Je vergelijkt Muse met een "foute actiefilm" ?
![]()
Wie of wat is een fagot?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:48 schreef nijnja het volgende:
Ik zou zweren dat het een fagot isMaar ik akn er ook naast zitten
Ha, Muse is het met me eensquote:Op woensdag 9 september 2009 18:43 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nou, ja, eigenlijk wel
Ik vind Muse op een compleet andere manier tof dan bijvoorbeeld The Beatles of Arctic Monkeys. Het is eigenlijk heel vaak té, maar wel goed té.
quote:The album is a lot better if you listen to the interviews about the album. Muse have written it to be deliberately cheesy, over-the-top and clichéd as possible in a lot of parts. It's meant to be brave, it's meant to be insane.
Ik wist het niet zeker dus ik gokte op klarinet.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:48 schreef nijnja het volgende:
Ik zou zweren dat het een fagot isMaar ik akn er ook naast zitten
Ooooooooh, ik dacht als in het engelse fagotquote:Op woensdag 9 september 2009 19:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fagot
Dan is het faggotquote:Op woensdag 9 september 2009 19:05 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ooooooooh, ik dacht als in het engelse fagot![]()
Die is met dubbel g.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:05 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ooooooooh, ik dacht als in het engelse fagot![]()
Nee, jij schreef het goedquote:
Als het goed is staat het in het cd-boekje.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:17 schreef Rory78 het volgende:
Fagot? Is het geen Hobo?
(ik vond Giel in De Wereld Draait Door gisteren iets TE nadrukkelijk zichzelf afvragen waarom juist dit instrument niet of nauwelijks in de popmuziek voorkomt; NB: hij meldde op de radio maandag dat hij het hele album al gehoord had..)
I Belong To You.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:18 schreef TUFKAL het volgende:
Maar in welk nummer zit nu een fagot dan?
I Belong To You (+ frans iets)quote:Op woensdag 9 september 2009 19:18 schreef TUFKAL het volgende:
Maar in welk nummer zit nu een fagot dan?
Dan weet ik nu ook waar ik dat van kende.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:20 schreef thealterego1 het volgende:
Het drummen uit Guiding Light lijkt erg op Ultravox-Vienna. Maar dat is ook een tof nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |