Dat heb ik ook een beetje. Eén zo'n knalharde solo had nog wel lekker geweestquote:Op woensdag 9 september 2009 10:04 schreef nijnja het volgende:
Verder mis ik wel een beetje de 'Plug in Baby' / 'Hysteria' gitaar /solo, het is een hele andere muse, een beetje zweverig allemaal, ik denk dat het (zoals ik altijd bij Muse heb) dat ik even moet wennen, want het klinkt wel allemaal erg mooi
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:32 schreef kweek89 het volgende:
wat is undisclosd desires trouwens een ontzettend kut nummer...mijn hemel!
Maar de solo in I Belong To You, toen ik hem hoorde moest ik gewoon lachen, zo mooi!quote:Op woensdag 9 september 2009 10:17 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje. Eén zo'n knalharde solo had nog wel lekker geweest
Guiding Light vind ik juist wel mooiquote:Op woensdag 9 september 2009 10:23 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens.
Het refrein vind ik nog wel om aan te horen, maar voor de rest echt geen goed nummer imho.
Samen met Guiding Light vind ik dat de twee minste nummers.
stel m is voor met op vocalen Lady Gaga of Britneyquote:Op woensdag 9 september 2009 10:24 schreef Stofje het volgende:
Ik vind Undisclosed Desires op de één of andere manier wel wat hebben eigenlijk.
Benoem die 5 eens danquote:Op woensdag 9 september 2009 10:36 schreef kweek89 het volgende:
[..]
stel m is voor met op vocalen Lady Gaga of Britney
ik bedoel, ik vind het briljant hoor wat lady gaga doet, en dat je zulke pop nummers kan schrijven, ik had alleen wat meer verwacht van mattje...
neemt niet weg dat er nog steeds zeker 5 goeie tracks op dit album staan
ja, het zijn goeie muzikanten...maar in mijn ogen is Matthew Bellamy een briljant muzikant(en Dom en Chris)quote:Op woensdag 9 september 2009 10:39 schreef Stofje het volgende:
Mja, zo redeneer ik denk ik niet. Lady Gaga en Britney hebben ook hele toffe nummers op hun CV staan, maar dat terzijde. Ik vind het gewoon wel okay klinken.
Ik ben sowieso, op het hele album, "de muse van vroeger" een beetje kwijt....quote:Op woensdag 9 september 2009 10:52 schreef kweek89 het volgende:
[..]
ja, het zijn goeie muzikanten...maar in mijn ogen is Matthew Bellamy een briljant muzikant(en Dom en Chris)
en dan verwacht ik mooie gitaar solo's vette drumfills, briljante bass en een stem die je kapot maakt...en je steeds verder de afgrond in duwt...steeds spannender word...
en dan hoor je undisclosed desires.
UsoE is een goed nummer dat zeker...quote:Op woensdag 9 september 2009 10:52 schreef nijnja het volgende:
Haha ja oke, dat ripoff, maar als je er niet echt op let valt dat ook wel mee toch? Verder vind ik United States of Eurasia en I Belong to You echt de briljantste nummers. I Belong to You voornamelijk door alle mini onopvallende geluidjes tussendoor, en uiteraard die solo
ja, je hoort hem soms in unnatural selection...Uprising is trouwens duidelijk een vervolg op Starlight (qua muziek)quote:Op woensdag 9 september 2009 10:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben sowieso, op het hele album, "de muse van vroeger" een beetje kwijt....
Daar heb je ook wel weer een punt ja, en het valt me ergens van ze tegen dit album, natuurlijk vind ik de nummers nog wel mooi enzo, maar ik denk dat ze met een orkest minder een mooiere cd hadden gemaakt. Het enige nummer waarin ik het orkest (tenminste ik denk dat dat het is) echt mooi vind, kan ik nergens vindenquote:Op woensdag 9 september 2009 10:54 schreef kweek89 het volgende:
[..]
UsoE is een goed nummer dat zeker...
ik werk in de/met muziek, en dus ben ik heel erg kritische en luister dus altijd goed en let op...en dan kan ik me over zoiets heel erg irriteren omdat je weet dat het niet hoeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
dat krijg je als het zo gehypt wordquote:Op woensdag 9 september 2009 11:16 schreef ganzenherder het volgende:
Ojee, de algemene opinie is dus dat het album een beetje tegenvalt
Ik vind I Belong To You juist het briljantste nummer, het is niet echt muse, maar die solo, die doet het hem, man wat geweldigquote:Op woensdag 9 september 2009 11:21 schreef Felixa het volgende:
Tegenvallen... tja.
Ik vind er 3 tegenvallers bijzitten: I Belong To You (ik hou best van tempowisselingen en hard/zacht, maar dit slaat een beetje door), Undisclosed Desires (te Timbalandachtig) en Guiding Light (vind ik een zeiklied, lijkt een beetje op Invincible, vind ik ook een zeiklied).
De rest van de nummers vind ik goed tot erg goed (o.a. Resistance) alleen mis ik toch een échte ultrasuperknaller zoals Knights of Cydonia.
Unnatural selection vind ik wel een superknaller...maar inderdaad geen ultra :pquote:Op woensdag 9 september 2009 11:21 schreef Felixa het volgende:
Tegenvallen... tja.
Ik vind er 3 tegenvallers bijzitten: I Belong To You (ik hou best van tempowisselingen en hard/zacht, maar dit slaat een beetje door), Undisclosed Desires (te Timbalandachtig) en Guiding Light (vind ik een zeiklied, lijkt een beetje op Invincible, vind ik ook een zeiklied).
De rest van de nummers vind ik goed tot erg goed (o.a. Resistance) alleen mis ik toch een échte ultrasuperknaller zoals Knights of Cydonia.
Welke zijn dat nou? (heb nog niet alle nummers geluisterd)quote:Ook zal het album waarschijnlijk het hardste en het zachtste nummer dat Muse ooit heeft gemaakt bevatten.
Ik luister ook al sinds Showbiz, en het is ook zeker mooie muziek, maar het is anders dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:36 schreef Stofje het volgende:
Ik vind het een goed album, ik ben tevreden. Fan van het eerste uur, sinds Showbiz al en ik ben altijd kritisch op bands waar ik fan van ben. Dit is een prima album, zitten echt hele strakke stukken tussen.
Da's toch iets goeds? Zou jammer zijn als je een album kreeg die precies voldeed aan je verwachtingen. Dat verveelt snel hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 11:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik luister ook al sinds Showbiz, en het is ook zeker mooie muziek, maar het is anders dan ik had verwacht.
Ja dat is ook weer zoquote:Op woensdag 9 september 2009 11:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Da's toch iets goeds? Zou jammer zijn als je een album kreeg die precies voldeed aan je verwachtingen. Dat verveelt snel hoor.
van de hele cd vind ik dat MK Ultra daar dan nog redelijk in de buurt komt..quote:Op woensdag 9 september 2009 08:20 schreef kweek89 het volgende:
ik mis liedjes ala Citizen Erased en Stockholm Syndrome.
Ja, die jongen is ook geen 18 meer!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:59 schreef kweek89 het volgende:
ja lekker uithalen met z'n stem doet hij niet meer, ook jammer :p
Ik vind Guiding Light ook een zeiklied, maar Invincible is een van mn favorieten! De opbouw in dat nummer is geweldig, en dan nog die prachtige gitaarsolo in het midden!!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:21 schreef Felixa het volgende:
en Guiding Light (vind ik een zeiklied, lijkt een beetje op Invincible, vind ik ook een zeiklied).
Die solo is inderdaad erg mooi, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:04 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Ik vind Guiding Light ook een zeiklied, maar Invincible is een van mn favorieten! De opbouw in dat nummer is geweldig, en dan nog die prachtige gitaarsolo in het midden!!
Vond ik ook alquote:Op woensdag 9 september 2009 11:58 schreef nijnja het volgende:
In Unnatural Selection hoor ik zelfs een beetje System of a Down
Ah kijk, wel dusquote:Op woensdag 9 september 2009 12:09 schreef Sautor het volgende:
[..]
Vond ik ook alMaar niemand wou met mij meegeloven
![]()
maandag op de radio, it is
je hebt het mij nooit gevraagd anders :pquote:Op woensdag 9 september 2009 12:09 schreef Sautor het volgende:
[..]
Vond ik ook alMaar niemand wou met mij meegeloven
![]()
maandag op de radio, it is
Wel, toen met Leon erbij, maar meneer moest er meteen overheen met New Born New Born!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:11 schreef kweek89 het volgende:
[..]
je hebt het mij nooit gevraagd anders :p
Ik heb helemaal niets gedaanquote:Op woensdag 9 september 2009 12:13 schreef Sautor het volgende:
[..]
Wel, toen met Leon erbij, maar meneer moest er meteen overheen met New Born New Born!!!
Ik had hem gister avond, dus je bent te laatquote:Op woensdag 9 september 2009 12:16 schreef Spougle het volgende:
Nee is The resistance eindelijk gelekt, moet ik zo werken. kan ik nog langer wachten.
Ik heet ook leonquote:
Waar ik hem vandaan heb is hij alweer afgehaald. Ik kan hem wel doormailenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb hem nog niet!
Wie wil mij pm-en?
Yes pleasequote:Op woensdag 9 september 2009 @ 12:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waar ik hem vandaan heb is hij alweer afgehaald. Ik kan hem wel doormailen?
Ja heel laatquote:Op woensdag 9 september 2009 12:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik had hem gister avond, dus je bent te laat
Mooi nummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |