Mwoa. Ik weet het niet. Ik zit vandaag ook een beetje Muse te luisteren en de discografie van Muse staat gelijk aan de kwaliteit. Showbiz en Origin of Symmetry zijn de besten, Absolution wat minder, Black Holes weer wat minder. Ik hoop dat ze me verrassen en de dalende lijn zullen ombuigen, maar ik heb er vooralsnog een hard hoofd in.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:24 schreef supkaa het volgende:
[..]
Ik kan nu echt niet meer wachten, vooral na die show van gister
Ik vond die show ook echt geniaal!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:24 schreef supkaa het volgende:
[..]
Ik kan nu echt niet meer wachten, vooral na die show van gister
Hmm, ik vind Absolution veruit het beste wat ze ooit gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mwoa. Ik weet het niet. Ik zit vandaag ook een beetje Muse te luisteren en de discografie van Muse staat gelijk aan de kwaliteit. Showbiz en Origin of Symmetry zijn de besten, Absolution wat minder, Black Holes weer wat minder. Ik hoop dat ze me verrassen en de dalende lijn zullen ombuigen, maar ik heb er vooralsnog een hard hoofd in.
Begrijp me niet verkeerd, Absolution en Black Holes zijn prima albums maar gewoon wat minder dan de eerste twee. Wat ik totnutoe van The Resistance gehoord heb zullen ze die dalende lijn denk ik voortzetten. Maar wellicht zit er nog wel wat briljants tussen, ik wacht nog even af.
Neequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:55 schreef Leonos het volgende:
[..]
En met gedeeltelijk bedoel je halve nummers?
Ik snap eerlijk gezegd niet wat Showbiz nou zo'n geweldig album maakt. Waarom vindt iedereen dat album zo geweldig terwijl BHAR vaak afgekraakt wordt? Aangezien ik geen fan van het eerste uur ben heb ik af en toe een beetje idee dat het meer met nostalgie te maken heeft dan puur met de kwaliteit van de nummers zelf....Vroeger was immers alles beter en tegenwoordig is alles kutquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mwoa. Ik weet het niet. Ik zit vandaag ook een beetje Muse te luisteren en de discografie van Muse staat gelijk aan de kwaliteit. Showbiz en Origin of Symmetry zijn de besten, Absolution wat minder, Black Holes weer wat minder. Ik hoop dat ze me verrassen en de dalende lijn zullen ombuigen, maar ik heb er vooralsnog een hard hoofd in.
Begrijp me niet verkeerd, Absolution en Black Holes zijn prima albums maar gewoon wat minder dan de eerste twee. Wat ik totnutoe van The Resistance gehoord heb zullen ze die dalende lijn denk ik voortzetten. Maar wellicht zit er nog wel wat briljants tussen, ik wacht nog even af.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:37 schreef Innuendo het volgende:
Op dit moment is iemand op Muselive bezig om alles te rippen en te uploaden, schijnt eindelijk ook nog eens echt waar te zijn (geen Reckless e.d.).. met als gevolg dat bij mij nu Muselive compleet down is
![]()
Wat is Resistance een heerlijk nummer.
Lijkt het nu wel op. Iedereen is hierheen verhuisd, van ML: http://twitter.com/#search?q=%23museleakquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:46 schreef intraxz het volgende:
[..]
Dus nog even en we kunnen het complete album downloaden?
Niet kut hè! Ik vind alle albums van Muse totnutoe geweldig, de band staat met stip op nummer één bij me. Maar deels heb je wellicht gelijk met die nostalgie, maar aan de andere kant kent Showbiz mijns inziens geen zwakke nummers en bijvoorbeeld BHAR wel. Ik luister gewoon heel graag naar Showbiz en dat is voor een groot deel wellicht uit nostalgie inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:40 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet wat Showbiz nou zo'n geweldig album maakt. Waarom vindt iedereen dat album zo geweldig terwijl BHAR vaak afgekraakt wordt? Aangezien ik geen fan van het eerste uur ben heb ik af en toe een beetje idee dat het meer met nostalgie te maken heeft dan puur met de kwaliteit van de nummers zelf....Vroeger was immers alles beter en tegenwoordig is alles kut
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:13 schreef Innuendo het volgende:
Leak is definitief nu.... geloof ik.. ff checken
Echt dus!
Ja die pleur ik dus net van mijn computer omdat ik dacht dat dat juist de neppe wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:09 schreef Innuendo het volgende:
rond de 64 MB.
Die van 126 heeft een aantal bestanden bij zich die virussen schijnen te zijn (RAR + EXE file).
Dan kun je nu toch al wel luisteren?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:11 schreef Christiaan het volgende:
Ik moet ook resisten. Niet voor niks 70 euro betaald.
Ja maar ik zit nu op een 400-eurolaptop, met echt kutspeakers erin en geen externe, beetje heel erg zonde zo...quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan kun je nu toch al wel luisteren?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:33 schreef Yevgeni het volgende:
Eindelijk is 'ie binnen! Nu een heerlijke luisterbeurt in een donkere kamer met m'n Sennheiser koptelefoon. Top!
Het erge is nog dat je hier alleen maar hoort, ooooh, de symphonyquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:37 schreef supkaa het volgende:
oooh de verleiding.. ik wil eigenlijk wachten tot ik de cd heb, dit is echt de ultieme test!
Er gaat niets boven een heerlijke luisterbeurt, starend naar een plafond, alles goed op je in laten komen...quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:35 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Ik ook
Donkere kamer en Sennheiser koptelefoon
![]()
I belong to you nu... nu al geweldig.. haha.
Matt z'n Frans is echt uh... apart.
En die klarinet.. of wat het ook is... wat een nummer
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:41 schreef Sautor het volgende:
[..]
Het erge is nog dat je hier alleen maar hoort, ooooh, de symphony![]()
Niet in Muse-gedeeltesquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:42 schreef supkaa het volgende:
[..]
InderdaadZit ook op een muse forum en nu komen natuurlijk alle reviews en meningen.. Misschien moet ik niet op internet komen tot ik de cd heb, heb toch geen vrienden die muse zo leuk vinden dus dat scheelt
quote:
Geef eens wat tipsquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:43 schreef Sautor het volgende:
[..]
Niet in Muse-gedeeltes![]()
Of gewoon zoals ik gedaan heb een hele rits andere albums downloaden
Nee dat wil je niet!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:50 schreef Sprouts het volgende:
Ojee, kom er net achter dat een gedownloade .rar waarvan ik dacht dat 'ie fake was toch the real thing is. Gewetenswroeging! Ik kán nu de symphony luisteren..maar wil ik dat? Aaah!
Je wil het je wil het!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:50 schreef Sprouts het volgende:
Ojee, kom er net achter dat een gedownloade .rar waarvan ik dacht dat 'ie fake was toch the real thing is. Gewetenswroeging! Ik kán nu de symphony luisteren..maar wil ik dat? Aaah!
Loops een wat last.fm lijstjes langs, kijk eens hier hier voor de nieuwste albums, luister naar BBC1quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:47 schreef Gubbe85 het volgende:
wil iemand ALSJEBLIEEEEEFT een pm sturen met daarin een link naar t album
ik kan em niet vindenen ik wil em zo graag luisteren
iemand help mij!!
Dankquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:53 schreef Sautor het volgende:
[..]
Loops een wat last.fm lijstjes langs, kijk eens hier hier voor de nieuwste albums, luister naar BBC1
Hetzelfde probleem, vrienden zitten me nu ook al te pushenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:31 schreef ganzenherder het volgende:
Ik wil het niet luisteren nu, ik wil het wel luisteren nu, nee toch niet. GODVERDOMMUHHHH![]()
zit jij nou stiekem toch te luisteren?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:51 schreef ganzenherder het volgende:
Resistance albumversie is veeeeel beter
Die kende ik al van youtubequote:Op woensdag 9 september 2009 00:58 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
zit jij nou stiekem toch te luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |