Ik luister ook al sinds Showbiz, en het is ook zeker mooie muziek, maar het is anders dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:36 schreef Stofje het volgende:
Ik vind het een goed album, ik ben tevreden. Fan van het eerste uur, sinds Showbiz al en ik ben altijd kritisch op bands waar ik fan van ben. Dit is een prima album, zitten echt hele strakke stukken tussen.
Da's toch iets goeds? Zou jammer zijn als je een album kreeg die precies voldeed aan je verwachtingen. Dat verveelt snel hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 11:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik luister ook al sinds Showbiz, en het is ook zeker mooie muziek, maar het is anders dan ik had verwacht.
Ja dat is ook weer zoquote:Op woensdag 9 september 2009 11:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Da's toch iets goeds? Zou jammer zijn als je een album kreeg die precies voldeed aan je verwachtingen. Dat verveelt snel hoor.
van de hele cd vind ik dat MK Ultra daar dan nog redelijk in de buurt komt..quote:Op woensdag 9 september 2009 08:20 schreef kweek89 het volgende:
ik mis liedjes ala Citizen Erased en Stockholm Syndrome.
Ja, die jongen is ook geen 18 meer!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:59 schreef kweek89 het volgende:
ja lekker uithalen met z'n stem doet hij niet meer, ook jammer :p
Ik vind Guiding Light ook een zeiklied, maar Invincible is een van mn favorieten! De opbouw in dat nummer is geweldig, en dan nog die prachtige gitaarsolo in het midden!!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:21 schreef Felixa het volgende:
en Guiding Light (vind ik een zeiklied, lijkt een beetje op Invincible, vind ik ook een zeiklied).
Die solo is inderdaad erg mooi, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:04 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Ik vind Guiding Light ook een zeiklied, maar Invincible is een van mn favorieten! De opbouw in dat nummer is geweldig, en dan nog die prachtige gitaarsolo in het midden!!
Vond ik ook alquote:Op woensdag 9 september 2009 11:58 schreef nijnja het volgende:
In Unnatural Selection hoor ik zelfs een beetje System of a Down
Ah kijk, wel dusquote:Op woensdag 9 september 2009 12:09 schreef Sautor het volgende:
[..]
Vond ik ook alMaar niemand wou met mij meegeloven
![]()
maandag op de radio, it is
je hebt het mij nooit gevraagd anders :pquote:Op woensdag 9 september 2009 12:09 schreef Sautor het volgende:
[..]
Vond ik ook alMaar niemand wou met mij meegeloven
![]()
maandag op de radio, it is
Wel, toen met Leon erbij, maar meneer moest er meteen overheen met New Born New Born!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:11 schreef kweek89 het volgende:
[..]
je hebt het mij nooit gevraagd anders :p
Ik heb helemaal niets gedaanquote:Op woensdag 9 september 2009 12:13 schreef Sautor het volgende:
[..]
Wel, toen met Leon erbij, maar meneer moest er meteen overheen met New Born New Born!!!
Ik had hem gister avond, dus je bent te laatquote:Op woensdag 9 september 2009 12:16 schreef Spougle het volgende:
Nee is The resistance eindelijk gelekt, moet ik zo werken. kan ik nog langer wachten.
Ik heet ook leonquote:
Waar ik hem vandaan heb is hij alweer afgehaald. Ik kan hem wel doormailenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb hem nog niet!
Wie wil mij pm-en?
Yes pleasequote:Op woensdag 9 september 2009 @ 12:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waar ik hem vandaan heb is hij alweer afgehaald. Ik kan hem wel doormailen?
Ja heel laatquote:Op woensdag 9 september 2009 12:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik had hem gister avond, dus je bent te laat
Mooi nummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |