Mwah, als je zulke vergelijkingen gaat maken kan ik ook wel zeggen dat ik South Park geweldig vind, ook al is het vaak fouter dan fout. Er is wel een verschil tussen goed fout en slecht fout. Vind ik.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:47 schreef Xrenity het volgende:
Gelezen en nergens echt met je eens :p
Je neemt het ook te serieus denk ik. Zo'n foute actiefilm is ook altijd vet om te zien, maar ook niet 'echt' goed.
Maargoed, blijft altijd een kwestie van smaak he
Nou, ja, eigenlijk welquote:Op woensdag 9 september 2009 18:15 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Je vergelijkt Muse met een "foute actiefilm" ?
![]()
Wie of wat is een fagot?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:48 schreef nijnja het volgende:
Ik zou zweren dat het een fagot isMaar ik akn er ook naast zitten
Ha, Muse is het met me eensquote:Op woensdag 9 september 2009 18:43 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nou, ja, eigenlijk wel
Ik vind Muse op een compleet andere manier tof dan bijvoorbeeld The Beatles of Arctic Monkeys. Het is eigenlijk heel vaak té, maar wel goed té.
quote:The album is a lot better if you listen to the interviews about the album. Muse have written it to be deliberately cheesy, over-the-top and clichéd as possible in a lot of parts. It's meant to be brave, it's meant to be insane.
Ik wist het niet zeker dus ik gokte op klarinet.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:48 schreef nijnja het volgende:
Ik zou zweren dat het een fagot isMaar ik akn er ook naast zitten
Ooooooooh, ik dacht als in het engelse fagotquote:Op woensdag 9 september 2009 19:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fagot
Dan is het faggotquote:Op woensdag 9 september 2009 19:05 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ooooooooh, ik dacht als in het engelse fagot![]()
Die is met dubbel g.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:05 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ooooooooh, ik dacht als in het engelse fagot![]()
Nee, jij schreef het goedquote:
Als het goed is staat het in het cd-boekje.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:17 schreef Rory78 het volgende:
Fagot? Is het geen Hobo?
(ik vond Giel in De Wereld Draait Door gisteren iets TE nadrukkelijk zichzelf afvragen waarom juist dit instrument niet of nauwelijks in de popmuziek voorkomt; NB: hij meldde op de radio maandag dat hij het hele album al gehoord had..)
I Belong To You.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:18 schreef TUFKAL het volgende:
Maar in welk nummer zit nu een fagot dan?
I Belong To You (+ frans iets)quote:Op woensdag 9 september 2009 19:18 schreef TUFKAL het volgende:
Maar in welk nummer zit nu een fagot dan?
Dan weet ik nu ook waar ik dat van kende.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:20 schreef thealterego1 het volgende:
Het drummen uit Guiding Light lijkt erg op Ultravox-Vienna. Maar dat is ook een tof nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |