Derde op de wereldranglijst en gewoon winnen van het sterkste voetballand in Aziëquote:Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef golfer het volgende:
We hebben al genoeg wijven in het Nederlands mannenelftal.
Nee manquote:Op maandag 7 september 2009 23:26 schreef tong80 het volgende:
Heb je wel gepost in de vrouwenvoetbal topics Bluezz ?
In England word je dan Dame genoemdquote:
Veel plezier!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gaat lukken
[ afbeelding ]
Ze maken er alleen zo'n rommeltje vanquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:27 schreef Ole het volgende:
Oeh lekker hoorr die Schotten! En heel gezellig ook..
Kijk....goede berichten !quote:Vanmorgen netjes 36.8, dus waarschijnlijk morgen weer aan de arbeid
Veel plezier Golfert en Bluezziequote:
je zoekt de banen wel uit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:41 schreef SCH het volgende:
Lerkker op het water geweest en gezwommen vandaag, alweer een personeelsuitje![]()
Zondag leuk feestje op het strand v Bloemendaal !quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:41 schreef SCH het volgende:
Morgen even de boel verbouwen in Bloemendaal
hoezo, wil je ook mod worden ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:44 schreef pascalheister het volgende:
heuj
is er al een apart vrouwenvoetbalforum?
ca va ?quote:
van je horloge !quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar haal ik die tijd vandaan?
Ik hoop het wel.. anders is dit wel een hele slechte droomquote:
Wat ergquote:Op woensdag 9 september 2009 10:24 schreef appelsientje het volgende:
Dit is echt te slecht
Moet je ook de andere clips eens luisteren
sorry...maar dacht dat je nog wakker was !quote:Op woensdag 9 september 2009 11:09 schreef Ole het volgende:
Zo, net even vakkundig mijn deurbel gesloopt.
2 keer in 4 dagen 's nachts om een uurtje of 4 wakker gebeld worden is niet leuk![]()
Nu op zoek naar eentje die ik gewoon uit kan zettten 's nachts...
Bij mij is er ooit aangebeld 'snachts omdat er brand was bij ons in de straat en het huis uit moesten.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:09 schreef Ole het volgende:
2 keer in 4 dagen 's nachts om een uurtje of 4 wakker gebeld worden is niet leuk![]()
Je hebt het wachtwoord van Bluezz gekregenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:21 schreef SCH het volgende:
Huh? Is Bluezz niet in SCHotland dan, hoe kan ze hier nu posten???
Zo opende ie FOK!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt het wachtwoord van Bluezz gekregen
Rechts bovenin het kastje achter de Wokschaal.quote:
Nee, daar staat de wodka.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rechts bovenin het kastje achter de Wokschaal.
was toch bij Holland Sport ?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:30 schreef tong80 het volgende:
SCH wat vind je hier van ?
Excelsior haalt elfjarig talent uit Koeweit
Jaquote:
Minder erg dan Radioheadquote:Op woensdag 9 september 2009 18:50 schreef pascalheister het volgende:
heuj
morgen naar Coldplay, zin an
Die persoon van de smsjes, die je niet meer kent?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:09 schreef Ole het volgende:
Of de eigenaar van het Caféquote:Op woensdag 9 september 2009 19:32 schreef maril het volgende:
[..]
Die persoon van de smsjes, die je niet meer kent?
Ik ben er op vakantie geweest toen ik 7 was. Vond het leuk. Mischien is het iets voor de jeugd.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:41 schreef SCH het volgende:
Bloemendaal is de ideale plaats om in slaap te vallen![]()
MIsschien is het gewoon saai hier
Ze hebben 1x per jaar feest als de hockeyploeg kampioen wordt maar verder is het een dood dorpquote:Op woensdag 9 september 2009 19:41 schreef SCH het volgende:
Ik ken het alleen van een bruiloft waar ik geweest ben. Ontzettend lam geworden, dus niet echt representatiefquote:Op woensdag 9 september 2009 19:41 schreef SCH het volgende:
En waarschijnlijk ben je de helft vergetenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van een bruiloft waar ik geweest ben. Ontzettend lam geworden, dus niet echt representatief
Je schrok je kapot ?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:33 schreef SCH het volgende:
We waren de kat nu al kwijtmaar helaas lag ie ergens boven
En toch zeiken ze op het Forumquote:Op woensdag 9 september 2009 22:43 schreef Bjoro het volgende:
8 gespeeld 24 punten....wat een prestatie zeg
Engeland wel vol overtuigingquote:Op woensdag 9 september 2009 23:05 schreef borisz het volgende:
Prestatie is
Engeland en Spanje gaan zich ook plaatsen vanavond.
Zekerquote:
Tegen wie ?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:21 schreef borisz het volgende:
Bahrein scoort in de 93ste minuut de 2-2 en mag op uitgoals door naar de playoffs tegen Nieuw-Zeeland om een WKticket.
Altijd moeilijkquote:Op woensdag 9 september 2009 23:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Bahrain speelde tegen Saudi Arabië.
als je er maar niet bang voor gaat wordenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef SCH het volgende:
Wat een enorme ballen en lullo's wonen hier toch zegMaar het is hier wel mooi
Nou, ik zou me hier wat dat betreft echt niet thuisvoelen. Al die poloshirts en luxe vrouwtjes. Gelukkig fietst Bluezz daar dwars doorheenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je er maar niet bang voor gaat worden
naar haar werk ?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, ik zou me hier wat dat betreft echt niet thuisvoelen. Al die poloshirts en luxe vrouwtjes. Gelukkig fietst Bluezz daar dwars doorheen
Die gasten moet je gewoon wegjagen, hou je alleen de mooie omgeving overquote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef SCH het volgende:
Wat een enorme ballen en lullo's wonen hier toch zegMaar het is hier wel mooi
Het zijn er zoveelquote:Op donderdag 10 september 2009 18:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die gasten moet je gewoon wegjagen, hou je alleen de mooie omgeving over
maar ik kijk het niet...het staat hier aan als bewegend behang, zeg maar !quote:Op donderdag 10 september 2009 18:26 schreef tong80 het volgende:
Post dat ook eens in mijn finale topic. Ben daar tegen mezelf aan het lullen.
mooie uitdaging toch?quote:
Wat een kut boektitelquote:Op donderdag 10 september 2009 18:37 schreef SCH het volgende:
AZ en Bjoor en andere joodse ouders, er is een enorm kutboek verschenen om je kinderen nog verder te indoctrineren
[ afbeelding ]
nu staat het zwart op wit (wit op rood, eigenlijk) dus is het zo !quote:Op donderdag 10 september 2009 18:37 schreef SCH het volgende:
AZ en Bjoor en andere joodse ouders, er is een enorm kutboek verschenen om je kinderen nog verder te indoctrineren
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:46 schreef Robinhoo het volgende:
Tong ik las dat je met een vriend uit Hengelo, Rusland - Duitsland gaat bekijken. Aangezien ik heul heul heul dicht bij Hengelo woon mag ik toch wel mee he?
Maarr maarrr, laat maarquote:
quote:
quote:
Nee echt gewoon nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef SCH het volgende:
Ik ga in het bad waar Bluezz normaal in ligt. Willen jullie nog meer ranzige details horen?
Was het douche putje schoon ?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef SCH het volgende:
Ik ga in het bad waar Bluezz normaal in ligt. Willen jullie nog meer ranzige details horen?
In de nachtkast laadjes gekeken ?quote:
Nee, dat durf ik nietquote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de nachtkast laadjes gekeken ?
Een kat is toch ook veel belangrijker?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:36 schreef Againzender het volgende:
zit even het AT5 nieuws te kijken. Onze dorpshoofden zijn druk bezig de begroting voor komend jaar te maken> Iedereeen mooi op tijd. Behalve mevr. Vos, die was haar kat kwijt
Nou kan dat natuurlijk gebeuren, maar zeg dan niet tegen de verslaggever dat dat niet vervelend is voor de vergadering alsof dat hele overleg geen ruk voorstelt
dan had je nu een banquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:21 schreef SCH het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik golfer was
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:25 schreef yvonne het volgende:
Golfer, wel érg verZUUrd, genoeg reden voor een ban.
Oh jee....quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:42 schreef Grulez het volgende:
Iemand hier nog ervaring met uitkeringen? ''
want ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:42 schreef Grulez het volgende:
Dat wordt verplicht solliciteren.quote:
Schaapsherderquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wordt verplicht solliciteren.
Wat was je studie ?
Wist niet dat je een Marokaan was.quote:
Neem je worstenbroodjes voor ons mee?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:23 schreef Ole het volgende:
Ik ga even boodschappen doen
wat eten we vanavond ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:23 schreef Ole het volgende:
Ik ga even boodschappen doen
spaghettiquote:
hhhhmmmmm.....lekker !quote:
Vond hem net toevallig.quote:
Wat is het nut om uren aan het strand te zitten ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:22 schreef SCH het volgende:
Door de duinen gefietst, uren aan het strand gezeten. Laat golfer nog maar even geband blijven
Zal ik zal ik zal ik....quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is het nut om uren aan het strand te zitten ?
Waarom moet iets nut hebben?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Exact. Een appeltje eten op een bankje in de duinen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:31 schreef RayMania het volgende:
De simpelste dingen in het leven zijn het mooiste.
jij zou het strand na 2 minuten al gezien hebben ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
om te pissen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij zou het strand na 2 minuten al gezien hebben ?
quote:
Nou, hier zitten toch vooral losers hoor. Wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:55 schreef Breach het volgende:
Hoi jongens
Eerste werkweek zit erop. Hoor ik nu meer bij HOOLS dan in de SC?
Hier zitten toch vooral werklozen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:55 schreef Breach het volgende:
Hoi jongens
Eerste werkweek zit erop. Hoor ik nu meer bij HOOLS dan in de SC?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier zitten toch vooral werklozen?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:42 schreef Grulez het volgende:
FF pissenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:18 schreef SCH het volgende:
Grulez zit ook in SC toch. Die zit overal om de tijd te doden.
In Hools zitten vooral notoire zeikerds.
Was het leuk ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:28 schreef pascalheister het volgende:
heuj
nog nageniet van Coldplay
Ik lig er naastquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:56 schreef SCH het volgende:
Zitten jullie morgenochtend weer aan de radio gekluisterd?
Hopelijk verandert dat nog.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:18 schreef SCH het volgende:
Grulez zit ook in SC toch. Die zit overal om de tijd te doden.
In Hools zitten vooral notoire zeikerds.
3FM staat erop jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:56 schreef SCH het volgende:
sommigen moeten gewoon werken en voetballenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:56 schreef SCH het volgende:
Radio 2 om half 9, leuk dat je geluisterd hebtquote:Op zaterdag 12 september 2009 07:27 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
welk radiostation ook al weer? en hoe laat?
Gesink heeft toch ook al 2 x voordeel van dat systeem gehad?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:35 schreef RayMania het volgende:
Stom, belachelijk, kutsysteem. Valverde 'wint' 9 seconden. Hij verdient het gewoon niet.
Maar daar streed hij echt om met aanvallen van 2-3 kilometer van tevoren.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Gesink heeft toch ook al 2 x voordeel van dat systeem gehad?
Valverde viel nu ook een keer aan, niet heel overtuigend maar wel een beetje.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar daar streed hij echt om met aanvallen van 2-3 kilometer van tevoren.
Valverde wint bij de lijn.
Hij probeerde eventjes naar die nummer 2 toe te rijden, dat was een aanvalletje waarbij Gesink het even moeilijk had.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:47 schreef RayMania het volgende:
Dat is niet aanvallen, dat is met elkaar sprinten.
Niet echt inderdaad maar het kraakte lichtjes, ik hoorde hetquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:49 schreef RayMania het volgende:
Oh, die. Dat vond ik niet echt een aanval om Gesink en Basso eraf te rijden.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:51 schreef tong80 het volgende:
Rellen bij Man City - Arsenal.
Adobayor ging als ex-Arsenal speler even voor hun vak zijn doelpunt vieren.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:50 schreef RayMania het volgende:
Dat waren de botten van Mart.
Sport ?quote:
Wat is je favoriete club ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:55 schreef appelsientje het volgende:
Ik was ff vergeten dan PSV vandaag moet voetballen
Ah, kan gebeuren. Faas Wilkes, bijvoorbeeld, ken je wel. Toch?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:55 schreef appelsientje het volgende:
Vanwaar die naam droppen ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, kan gebeuren. Faas Wilkes, bijvoorbeeld, ken je wel. Toch?
Omdat appelsientje nooit van hem gehoord had?quote:
Ken hem ook nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat appelsientje nooit van hem gehoord had?
Waarom begin je een zin niet met een hoofdletter ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
jij herkent hem niet omdat zijn naam wel goed is geschreven.
Daarom heb ik geen GSMquote:
Kan mij voorstellen dat je in je hoofd ergens anders mee bezig bentquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:55 schreef appelsientje het volgende:
Hoelang moeten we nog wachten Againzender ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen dat je in je hoofd ergens anders mee bezig bent
ik ben niet zo van planningen. Ik zie altijd wel wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoelang moeten we nog wachten Againzender ?
Wij hebben hier de kunstroute. Ga je langs kunstenaars. Waar ik er al veel van ken want bij een trouwerij of andere dingen vind ik het leuk een kunstwerk te gevenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:05 schreef Againzender het volgende:
Vandaag bij de open monumentendag wat dingen bezocht, was weer erg leuk, even kijken of er morgenochtend nog een vervolg aan gegeven kan worden
Ik bedoelde hoe lang nog bij Appesientje ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben niet zo van planningen. Ik zie altijd wel wat er gebeurt.
Oh, dat kan je beter aan hem vragen daar ik geen idee heb )quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde hoe lang nog bij Appesientje ?
Heb je gelijk inquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oh, dat kan je beter aan hem vragen daar ik geen idee heb )
niet dat ik weet, maar daar heb ik binnen een week weer duidelijkheid over....quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in
Maar is u weer zwanger ?
Ok spannend.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet dat ik weet, maar daar heb ik binnen een week weer duidelijkheid over....
nou, ik niet gezien het verleden, en daar houd ik het bij. Als ja, dan horen jullie het tzt wel natuurlijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok spannend.
Maar ik ga van ja uit
We wachten af mijn vriendquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, ik niet gezien het verleden, en daar houd ik het bij. Als ja, dan horen jullie het tzt wel natuurlijk
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:41 schreef SCH het volgende:
Nou, laat dat Eredivisielive voortaan ook maar zitten.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:41 schreef SCH het volgende:
Nou, laat dat Eredivisielive voortaan ook maar zitten.
Dat mens moet gewoon eens nadenken voordat ze er iets uitkraamt.quote:Op zondag 13 september 2009 06:12 schreef tong80 het volgende:
Hoe bizar haal je de finale van een groot toernooi ?
Ik was al bang dat er geen slotje op zou zitten ±quote:Op zondag 13 september 2009 06:12 schreef tong80 het volgende:
Hoe bizar haal je de finale van een groot toernooi ?
Afgelast vanwege overstekende koeien.quote:Op zondag 13 september 2009 11:42 schreef Breach het volgende:
Weet iemand wat Heerenveen - Groningen gister is geworden?
Zeker een leuke wedstrijd, maar wat was NAC zwak. Dus laten wij niet al te euforisch doen. Maar er waren wel gewoon weer lange ballen die aan kwamen, er was zo nu en dan balcontrole. Het leek in ieder geval ergens opquote:
Wolter Kroesquote:Op zondag 13 september 2009 19:23 schreef SCH het volgende:
Ik heb de grootste nicht van Bloemendaal, op mezelf na, ontmoet. Hij is de eigenaar van de snackbar en hield maar niet op over het geweldige concert van Wolter Kroes
Ik was erbijquote:Op zondag 13 september 2009 18:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zeker een leuke wedstrijd, maar wat was NAC zwak. Dus laten wij niet al te euforisch doen. Maar er waren wel gewoon weer lange ballen die aan kwamen, er was zo nu en dan balcontrole. Het leek in ieder geval ergens op
maar wel voor de verkeerde ploegquote:Op zondag 13 september 2009 21:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik was erbijvriend van me had kaartjes over.
NAC sloeg echt nergens op... zo slap voetbal... wel lekker veel doelpunten gezien.
Ja iddquote:Op zondag 13 september 2009 21:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wel voor de verkeerde ploeg
Hahaha dat gelukkig.. kon niet me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in de Arena wasquote:Op zondag 13 september 2009 21:49 schreef borisz het volgende:
Sien zit gewoon vaker in de ArenA dan in het Lampjesstadion.
Dat is met een d.quote:Op zondag 13 september 2009 21:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hahaha dat gelukkig.. kon niet me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in de Arena was
Waarom is 410 verhuist??
Nee.quote:Op zondag 13 september 2009 21:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat het dan dichter bij Zuid zit.
Wat is dan de reden? moesten ze?quote:
Ik weet niet eens of er ooit een officiële reden voor gegeven is. Maar 410 werd steeds populairder en groter. Maar een groter vak betekent ook dichter bij het uitvak. En je fanatieke supporters heb je daar altijd het liefst zo ver mogelijk vandaan. Dat was een belangrijke reden icm de mogelijkheid tot uitbreiding dus.quote:Op zondag 13 september 2009 22:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat is dan de reden? moesten ze?
Ze zijn volgens mij wel gezelliger dan de F-side.. die heb ik de hele wedstrijd amper gehoord
Dat stond vorig jaar in de Kickoffquote:
Beiden gelijk!quote:Vak 410 is aan verandering onderhevig en heeft sinds de oprichting een enorme groei doorgemaakt. Voor de verhuizing is gekozen om de groei van Vak 410 door te kunnen zetten en om meer vocale ondersteuning vanaf Zuid te krijgen, zoals het geval was bij de laatste twee edities van de Johan Cruijff Schaal. Met de verhuizing wordt een wens om vanuit sfeeroogpunt Vak 410 te verplaatsen naar Zuid gehonoreerd.
Tja.. De Kickoffquote:Op zondag 13 september 2009 22:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat stond vorig jaar in de Kickoff. Dat de sfeerkant aan één kant van het stadion zit.
Oke op die manierquote:Op zondag 13 september 2009 22:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of er ooit een officiële reden voor gegeven is. Maar 410 werd steeds populairder en groter. Maar een groter vak betekent ook dichter bij het uitvak. En je fanatieke supporters heb je daar altijd het liefst zo ver mogelijk vandaan. Dat was een belangrijke reden icm de mogelijkheid tot uitbreiding dus.
had dat ff gemeld van tevoren, hadden we nog een bier kunnen drinken!quote:Op zondag 13 september 2009 21:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik was erbijvriend van me had kaartjes over.
NAC sloeg echt nergens op... zo slap voetbal... wel lekker veel doelpunten gezien.
appelsientje drinkt allaen maar.......juist jaquote:Op zondag 13 september 2009 22:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
had dat ff gemeld van tevoren, hadden we nog een bier kunnen drinken!
een bekertje water dan, boeit niet, is ook een stuk goedkoper trouwensquote:Op zondag 13 september 2009 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
appelsientje drinkt allaen maar.......juist ja
In de Arena niet hoorquote:Op zondag 13 september 2009 23:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
een bekertje water dan, boeit niet, is ook een stuk goedkoper trouwens
ik zit inderdaad nog te wachten op een water-heffing in de plee als je daar een beker met water gaat vullenquote:
Wie bestelt er dan ook twee bierenquote:Op zondag 13 september 2009 23:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit inderdaad nog te wachten op een water-heffing in de plee als je daar een beker met water gaat vullen
Maar ze gaan klatvriendelijker worden heb ik gehoord. Nou merkte er weinig van vandaag:
'Hoi, ik wil graag twee Grote Bieren'
'Oh, hihi, sory meneer, het bier is op'
'![]()
'
Wij hadden het opgesplitst in twee bestellingen van 2x 2 bieren omdat wij het vermoeden hadden dat het gatal '4' wel eens te ingewikkeld zou kunnen zijn.quote:
Het is 2 bier, geen bierenquote:Op zondag 13 september 2009 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wij hadden het opgesplitst in twee bestellingen van 2x 2 bieren omdat wij het vermoeden hadden dat het gatal '4' wel eens te ingewikkeld zou kunnen zijn.
quote:Op zondag 13 september 2009 23:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit inderdaad nog te wachten op een water-heffing in de plee als je daar een beker met water gaat vullen
Maar ze gaan klatvriendelijker worden heb ik gehoord. Nou merkte er weinig van vandaag:
'Hoi, ik wil graag twee Grote Bieren'
'Oh, hihi, sory meneer, het bier is op'
'![]()
'
je zegt toch ook geen twee appel, of twee goal?quote:
60ste minuut zo ongeveerquote:Op zondag 13 september 2009 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]het bier op?
da's knap slecht geregeld
hoever in de wedstrijd was dat?
Ik ga ookquote:Op zondag 13 september 2009 23:35 schreef Againzender het volgende:
O ja, slapen, schijnt nuttig te zijn, trusten
wel weer 2 dönerquote:Op zondag 13 september 2009 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
je zegt toch ook geen twee appel, of twee goal?
quote:Op zondag 13 september 2009 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
60ste minuut zo ongeveer
Het bleek een technisch probleem trouwens, want 10 minuten later was er wel weer bier
maar wel two sheepquote:Op zondag 13 september 2009 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
je zegt toch ook geen twee appel, of twee goal?
kun je dat ook al in de Arena krijgen?quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 22:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
had dat ff gemeld van tevoren, hadden we nog een bier kunnen drinken!
Dat wordt ook wel shoarma genoemdquote:Op zondag 13 september 2009 23:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je dat ook al in de Arena krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |