Derde op de wereldranglijst en gewoon winnen van het sterkste voetballand in Aziëquote:Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef golfer het volgende:
We hebben al genoeg wijven in het Nederlands mannenelftal.
Nee manquote:Op maandag 7 september 2009 23:26 schreef tong80 het volgende:
Heb je wel gepost in de vrouwenvoetbal topics Bluezz ?
In England word je dan Dame genoemdquote:
Veel plezier!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gaat lukken
[ afbeelding ]
Ze maken er alleen zo'n rommeltje vanquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:27 schreef Ole het volgende:
Oeh lekker hoorr die Schotten! En heel gezellig ook..
Kijk....goede berichten !quote:Vanmorgen netjes 36.8, dus waarschijnlijk morgen weer aan de arbeid
Veel plezier Golfert en Bluezziequote:
je zoekt de banen wel uit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:41 schreef SCH het volgende:
Lerkker op het water geweest en gezwommen vandaag, alweer een personeelsuitje![]()
Zondag leuk feestje op het strand v Bloemendaal !quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:41 schreef SCH het volgende:
Morgen even de boel verbouwen in Bloemendaal
hoezo, wil je ook mod worden ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:44 schreef pascalheister het volgende:
heuj
is er al een apart vrouwenvoetbalforum?
ca va ?quote:
van je horloge !quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar haal ik die tijd vandaan?
Ik hoop het wel.. anders is dit wel een hele slechte droomquote:
Wat ergquote:Op woensdag 9 september 2009 10:24 schreef appelsientje het volgende:
Dit is echt te slecht
Moet je ook de andere clips eens luisteren
sorry...maar dacht dat je nog wakker was !quote:Op woensdag 9 september 2009 11:09 schreef Ole het volgende:
Zo, net even vakkundig mijn deurbel gesloopt.
2 keer in 4 dagen 's nachts om een uurtje of 4 wakker gebeld worden is niet leuk![]()
Nu op zoek naar eentje die ik gewoon uit kan zettten 's nachts...
Bij mij is er ooit aangebeld 'snachts omdat er brand was bij ons in de straat en het huis uit moesten.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:09 schreef Ole het volgende:
2 keer in 4 dagen 's nachts om een uurtje of 4 wakker gebeld worden is niet leuk![]()
Je hebt het wachtwoord van Bluezz gekregenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:21 schreef SCH het volgende:
Huh? Is Bluezz niet in SCHotland dan, hoe kan ze hier nu posten???
Zo opende ie FOK!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt het wachtwoord van Bluezz gekregen
Rechts bovenin het kastje achter de Wokschaal.quote:
Nee, daar staat de wodka.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rechts bovenin het kastje achter de Wokschaal.
was toch bij Holland Sport ?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:30 schreef tong80 het volgende:
SCH wat vind je hier van ?
Excelsior haalt elfjarig talent uit Koeweit
Jaquote:
Minder erg dan Radioheadquote:Op woensdag 9 september 2009 18:50 schreef pascalheister het volgende:
heuj
morgen naar Coldplay, zin an
Die persoon van de smsjes, die je niet meer kent?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:09 schreef Ole het volgende:
Of de eigenaar van het Caféquote:Op woensdag 9 september 2009 19:32 schreef maril het volgende:
[..]
Die persoon van de smsjes, die je niet meer kent?
Ik ben er op vakantie geweest toen ik 7 was. Vond het leuk. Mischien is het iets voor de jeugd.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:41 schreef SCH het volgende:
Bloemendaal is de ideale plaats om in slaap te vallen![]()
MIsschien is het gewoon saai hier
Ze hebben 1x per jaar feest als de hockeyploeg kampioen wordt maar verder is het een dood dorpquote:Op woensdag 9 september 2009 19:41 schreef SCH het volgende:
Ik ken het alleen van een bruiloft waar ik geweest ben. Ontzettend lam geworden, dus niet echt representatiefquote:Op woensdag 9 september 2009 19:41 schreef SCH het volgende:
En waarschijnlijk ben je de helft vergetenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van een bruiloft waar ik geweest ben. Ontzettend lam geworden, dus niet echt representatief
Je schrok je kapot ?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:33 schreef SCH het volgende:
We waren de kat nu al kwijtmaar helaas lag ie ergens boven
En toch zeiken ze op het Forumquote:Op woensdag 9 september 2009 22:43 schreef Bjoro het volgende:
8 gespeeld 24 punten....wat een prestatie zeg
Engeland wel vol overtuigingquote:Op woensdag 9 september 2009 23:05 schreef borisz het volgende:
Prestatie is
Engeland en Spanje gaan zich ook plaatsen vanavond.
Zekerquote:
Tegen wie ?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:21 schreef borisz het volgende:
Bahrein scoort in de 93ste minuut de 2-2 en mag op uitgoals door naar de playoffs tegen Nieuw-Zeeland om een WKticket.
Altijd moeilijkquote:Op woensdag 9 september 2009 23:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Bahrain speelde tegen Saudi Arabië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |