Mijn glas is meestal halfvol of Mijn glas is meestal half leeg
Zonder douche begin ik de dag niet of Dat doe ik 's avonds wel Languit in bad Ik weet welk dier vorige week op zijn honderste vader is geworden of
Ik heb geen ideeSilvie of Rafael
Ik denk dat de buren me wel eens hebben horen sexen of Dat denk ik niet
Ik ben jaloers op Hugh Heffner of Ik ben jaloers op Bill GatesIk heb een favoriete shampoo of Ik koop wat ik tegen kom
Handen door het haar of
Kam door het haarMannen met oorbellen kan niet meer of Dat blijft cool
Sprinters gaan ooit onder de 9 seconden lopen of Dat zie ik niet gebeuren
Gordon is grappig of Gordon lacht te veel over zijn eigen grappen
Zoals ik nu woon zal ik nooit meer willen verhuizen of Ik zoek straks wel een ander adres
Vanessa trouwde om het geld met Hans van Breukhoven of Hans van Breukhoven trouwde om de borsten met Vanessa
Ping Pong was mijn eerste virtuele spel of Ik begon met Pac man Boulder Dash
Lekker goedkoop in de Aldi of
Ruim assoriment in de Albert HeinDe wallen in Amsterdam of De wallen bij Maarten van Rossem
Bruine vingers bij sigarettenrokers is smerig of
Een bruine snor bij een sigarenroker is smerigWaarom draagt iemand een petje als volwassene ? of Een petje hoort bij het image
Kippenvel bij het doelpunt van Dennis op het WK-98 of Kippenvel bij het doelpunt van Marco op het EK-88Laura Dekker is een heldin of
Laura Dekker hoort op school te zittenIk gebruik altijd Times New Roman of
Ik ken meerdere lettertypesFIFA of Pro Evolution SoccerOp de middelbare school miste ik bijna geen les of
Ik spijbelde wanneer het konDe jacht van de Engelse overheid op internetpiraten zal slagen of
Overheden en ICT gaan nooit samenBelgië opsplitsen of
België ongemoeid latenTijdens het avondeten gaat de TV uit of Ik eet tijdens het NOS Journaal van 18:00Ik heb vreemde gewoontes of Totaal onbekend bij mij
Ik weet op welke snelweg doorgaans de eerste file ontstaat of
Nooit gewetenIk zit klaar voor de US Open of
Ik ben geen tennisfanInwoners van Lansingerland mogen klagen over de HSL of Wat een stel ondankbare NIMBY's
Ik houd van gala's of
Ik zorg ervoor dat ik iets beters te doen heb op die avondenVaderlandse geschiedenis of Het tabel van Mendelejev
Steve Jobs of Bill GatesBeyoncé heeft haar langste tijd gehad of
Ze is nog niet op haar hoogtepuntTerecht dat die 30 DSB-gezinnen uit huis worden geplaatst of
Is dat niet een beetje wreed?Af en toe vervloek ik mezelf dat ik een artiest/band mis of
Dat glijdt langs me heenDe bosbranden in Griekenland zijn per ongeluk aangesticht of
De bosbranden in Griekenland zijn opzettelijk aangestichtKatie Melua of KT TunstallDe Wereld Draait Door of De Tafel van 5
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]
AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.