quote:Laura Dekker is een heldin of Laura Dekker hoort op school te zitten
Ik gebruik altijd Times New Roman of Ik ken meerdere lettertypes
FIFA of Pro Evolution Soccer
Op de middelbare school miste ik bijna geen les of Ik spijbelde wanneer het kon
De jacht van de Engelse overheid op internetpiraten zal slagen of Overheden en ICT gaan nooit samen
België opsplitsen of België ongemoeid laten
Tijdens het avondeten gaat de TV uit of Ik eet tijdens het NOS Journaal van 18:00
Ik heb vreemde gewoontes of Totaal onbekend bij mij
Ik weet op welke snelweg doorgaans de eerste file ontstaat of Nooit geweten
Ik zit klaar voor de US Open of Ik ben geen tennisfan
Inwoners van Lansingerland mogen klagen over de HSL of Wat een stel ondankbare NIMBY's
Ik houd van gala's of Ik zorg ervoor dat ik iets beters te doen heb op die avonden
Vaderlandse geschiedenis of Het tabel van Mendelejev
Steve Jobs of Bill Gates
Beyoncé heeft haar langste tijd gehad of Ze is nog niet op haar hoogtepunt
Terecht dat die 30 DSB-gezinnen uit huis worden geplaatst of Is dat niet een beetje wreed?
Af en toe vervloek ik mezelf dat ik een artiest/band mis of Dat glijdt langs me heen
De bosbranden in Griekenland zijn per ongeluk aangesticht of De bosbranden in Griekenland zijn opzettelijk aangesticht
Katie Melua of KT Tunstall
De Wereld Draait Door of De Tafel van 5
Het is gebruikelijk dat Griekse politici maffiosi inhuren om een paar stroken bos plat te branden en vervolgens op diezelfde plek een nieuwe woonwijk te laten verrijzen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
De bosbranden in Griekenland zijn per ongeluk aangesticht of De bosbranden in Griekenland zijn opzettelijk aangesticht Is de uitkomst niet hetzelfde![]()
Oké. Maar ik denk nooit: zou het een ongeluk of opzet zijn? Ik denk alleen: dat is zwaar kut voor die mensen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is gebruikelijk dat Griekse politici maffiosi inhuren om een paar stroken bos plat te branden en vervolgens op diezelfde plek een nieuwe woonwijk te laten verrijzen.
Maar het is ook elk jaar goed raak. Verder vind ik het nogal verrassend dat de president en de premier gewoon blijven zitten. Of beide pipo's zijn omnipresent in de media, of een grote groep verscheurt de stembiljetten al één dag na aankomst.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oké. Maar ik denk nooit: zou het een ongeluk of opzet zijn? Ik denk alleen: dat is zwaar kut voor die mensen.
quote:Blik op de weg of Wegmisbruikers
Kassa of Radar
Zomergasten was leuk dit jaar of Zomergasten viel tegen dit jaar
In Afghanistan zou ik de Nederlandse televisie missen of In Afghanistan zou ik Fok missen
Ik luister naar buitenlandse radio-zenders of Ik houd het bij Nederland
De tafel van 5 moet onmiddellijk van de buis of Dat programma moet de kans krijgen zich te ontwikkelen
Ik heb naar het Nederlandse dames voetbal elftal gekeken of Dat heb ik niet gedaan
Ik kijk naar films op tv of Ik kijk naar mijn eigen DVD's
Belachelijk dat er niet meer wordt herhaald 's nacht of Dat hoeft niet voor mij
Triest het overlijden van Michael Zeeman of Triest het overlijden van henk van Ulsen
Pipo of Swiebertje
Bij breaking wereldnieuws kijk ik naar CNN of Daar waar mogelijk kijk ik naar de NOS
Duitse TV of Belgische TV
Radio-1 of Radio-drie
Dione de Graaf moet dit jaar de televisierring winnen in de categorie vrouwen of Dat moet iemand anders zijn
Met het oog op morgen of Onderweg naar morgen
Raar dat de NOS alleen de Nederlandse etappes van de Vuelta uitzendt of Dat is niet raar
Ik kijk 's nachts naar de US-open of Daar kijk ik 's nachts niet naar
Loekie de Leeuw moet terug op de buis of Daar zit ik niet op te wachten
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Bonusvraag:
Ofyles2 provoceert of tong80 provoceert
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Bonusvraag:
Ja, maak er een egotopic van.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Bonusvraag:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, maak er een egotopic van.
Ik ben eigenlijk niet de opvolger van tong80, ik heb juist een geheel andere stijl.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, maak er een egotopic van.
Dat was me al opgevallenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben eigenlijk niet de opvolger van tong80, ik heb juist een geheel andere stijl.
quote:Silvio beledigde Obama of Silvio heeft bewondering voor Obama
Erik van Looy of Martijn Krabbé
Coachopstelling of Vis-à-vis
Latijns of Oud-Grieks
Kanye West mag zijn kritiek uiten of Kanye West moet stoppen met muziek maken
Klappertjes of Vuvuzela
Fastfood of Slowfood
Ik kom niet rond tijdens de komende feestdagen of Feestdagen? Welke Feestdagen?
Comedy's met lachband of comedy's zonder lachband
Bart Chabot of Jan Rot
Tegeltjeswijsheid of Zelfrelativering
Albert Heijn of Aldi/Lidl
Ik eet vlees of Ik ben vegetariër
De staatsmonopolie op kansspelen is rechtsgeldig of De loterijen zijn bang voor buitenlandse concurrentie
Coldplay haalt het volgende decennium wel of Coldplay houdt dit jaar nog een afscheidstournee
Ik weet welk praatprogramma aan zijn laatste seizoen bezig is of Dat weet ik niet
Ik gebruik vaak Engelse woorden omdat het cool is of Ik bescherm mijn (moeder)taal zo goed mogelijk
Arriva of Qbuzz
Miss Montreal of Caro Emerald
Ik raak van slag als de klok straks een uurtje teruggezet wordt of Dat probleem heb ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |