SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier waren we:
[HOMO] #2574 Inhoudsloos met de trein
en hier verder, flamers.
Vooruit
pipo
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
omdat je anders dan alles moet teruglezen?quote:Op maandag 7 september 2009 21:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
lang geleden dat ik in een verse reeks instapwat een rust
De rel is van het weekend al geweest dus tis nu weer even rustigquote:Op maandag 7 september 2009 21:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
lang geleden dat ik in een verse reeks instapwat een rust
he jongenquote:
u nancyquote:Op maandag 7 september 2009 21:14 schreef Ang3l het volgende:
eeeeeehhhhlll, haarmaskers voelen glibberig
vertel..quote:Op maandag 7 september 2009 21:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De rel is van het weekend al geweest dus tis nu weer even rustig
Tis de eerste ooit. Da mag best een keerquote:
De kamer ging uiteindelijk niet door, stelletje sukkels waren het. Lang verhaalquote:Op maandag 7 september 2009 21:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen![]()
das een tijd. Kom je weer eens kijken?druk aan het klussen?
exactamente!quote:Op maandag 7 september 2009 21:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omdat je anders dan alles moet teruglezen?![]()
ola btw.
wat doet dat dan? voeden?quote:Op maandag 7 september 2009 21:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis de eerste ooit. Da mag best een keer
das kut! Moet je nu heen en weer pendelen? Of zit je in Diemen bij BF?quote:Op maandag 7 september 2009 21:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
De kamer ging uiteindelijk niet door, stelletje sukkels waren het. Lang verhaal![]()
Woensdag weer een kijkavond, hopelijk dat dat wat wordt!
Verder gaat alles lekker met mij
haha, dat van BF is ook een lang verhaal. Ik heb geen contact meer met hemquote:Op maandag 7 september 2009 21:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das kut! Moet je nu heen en weer pendelen? Of zit je in Diemen bij BF?
quote:Op maandag 7 september 2009 21:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
exactamente!now get out of my head por favor jeje
quote:Op maandag 7 september 2009 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kon aan de TT zien wie er weer online was.
wtf is dat?quote:
wat??!quote:Op maandag 7 september 2009 21:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
haha, dat van BF is ook een lang verhaal. Ik heb geen contact meer met hem![]()
![]()
Ik logeer nog steeds bij mn zus in Zuid-Oost
Geeft niet, mensen moeten gewoon niet met mij spelen, thats allquote:Op maandag 7 september 2009 21:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat??!![]()
moest wel heel hard lachen, ja sorry.![]()
nah, beter nu dan een jaar later. next...
quote:Op maandag 7 september 2009 21:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Geeft niet, mensen moeten gewoon niet met mij spelen, thats alldan is het gauw over voor mij.
En, next, ja klopt ik ben al met iets anders bezig
vrij/zat/zondag iedere avond volgegoten met alcoholische versnaperingenquote:Op maandag 7 september 2009 21:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sup? what heb je gedaan het weekend?
ja, ik vind het ook de slechste tour van haar. Maar ben toch twee keer gegaan.quote:
Ehm, ik ben met een homofokker aan het daten, mag jij raden wiequote:Op maandag 7 september 2009 21:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hup, back in the saddle
![]()
Nee, leuk voor je. Toch geen collega uit de winkel, he? da's foute boel.
Hoe bevalt het werken? Zwaai je al met scepter?
uiteindelijk koop ik vast ook wel, als die in de 5 euro bak ligt.quote:Op maandag 7 september 2009 21:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik vind het ook de slechste tour van haar. Maar ben toch twee keer gegaan.![]()
en zal em ook aanschaffen.
that's my Bonnie!quote:Op maandag 7 september 2009 21:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vrij/zat/zondag iedere avond volgegoten met alcoholische versnaperingennothing too exciting but nice :-) y tu mano?
o echt waar?!quote:Op maandag 7 september 2009 21:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ehm, ik ben met een homofokker aan het daten, mag jij raden wie
Wie is CTU nou weer dan?quote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o echt waar?!![]()
ja eeeeh..raden? moet ik nou tig topics teruglezen?don't make me.
euh...CTU?
ja, ze hebt 400 milj. verdiend aan deze tour. Dus mijn centen krijgt ze niet.quote:Op maandag 7 september 2009 21:35 schreef HuubTuub het volgende:
[quote]uiteindelijk koop ik vast ook wel, als die in de 5 euro bak ligt.
Nee, want die zou ik meenemen als ik in Nederland zou zijn. Dus het is nu per post naar mij verstuurd. Vandaag. Want mijn moeder zit in Canada voor business, i think. Dus mijn broertje moest dat doen.quote:Heb je je dvd met muziek al?
o sorry.quote:
Nee, niet CDPquote:Op maandag 7 september 2009 21:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o sorry.
CDP of CPD...ja sorry. ik weet het niet meer.
O bitch wacht ff, ik kan sneller raden. Welke regio? Als het niet het Oosten is dan valt 99% van hier af.
Als ie niet aan komt of kwijt was in de post, dan hoor je me echt wel weer, hoor!quote:Op maandag 7 september 2009 21:42 schreef HuubTuub het volgende:
Oh je bent niet in NL geweest. Hopelijk komt 'ie aan.
whaha beter...en je word maar 2 keer 25 tochquote:Op maandag 7 september 2009 21:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
that's my Bonnie!![]()
![]()
![]()
was woensdag aangekomen. was zo gebroken dat ik meteen m'n nest in ben gegaan.
donderdag soll. gesprek en daarna uiteten en clubben. (verjaardag) Ging er weer goed aan toe. Vrijdag en zaterdag ook uitgeweest. Vrijdag had een vriend een stripact in een club. Was erg gezellig en laat. gelukkig hadden we synthetische versnaperingen. Zat. zouden we ff wat gaan drinken, maar ik ging toch op vier handen naar huis.
SAJ? want dat staat er boven.quote:Op maandag 7 september 2009 21:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, niet CDP![]()
De droogkloot van het topic.
Duh.quote:Op maandag 7 september 2009 20:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Filmen? Ik dacht meer aan een live stream op Cam4, zodat iedereen hier kan meekijken. Als Steve dat tenminste ook goed vindt.
Raadsels, zeg het nou maar gewoon meteen, saves us a hell of an amount of time!quote:Op maandag 7 september 2009 21:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, niet CDP![]()
lol, het interesseert me niet wat jullie denkenquote:Op maandag 7 september 2009 21:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
SAJ? want dat staat er boven.![]()
![]()
Leuk voor je!Hopelijk dan nu wel langer dan twee weken anders word het ackward hier.
o wacht ff......![]()
Nee hoor, Leuk!
twee keer? maak er maar negen van.quote:Op maandag 7 september 2009 21:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
whaha beter...en je word maar 2 keer 25 toch
Als je maar niets laat gebeuren met de Mastertape.quote:Op maandag 7 september 2009 21:49 schreef HuubTuub het volgende:
Heb ik die net vorige week die van sendspace gedelete. Maar uploaden is geen probleem. mail dan maar even.
eh ik dacht +5? wat klets je dan over 25 heel de tijd jackass...shoulda been 24 toch lolquote:Op maandag 7 september 2009 21:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
twee keer? maak er maar negen van.![]()
ik ben nu 34.
Juist! Zo is het!quote:Op maandag 7 september 2009 21:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
lol, het interesseert me niet wat jullie denkenIk heb het sowieso naar mijn zin. En that's the most important.
Hoe is het met jou en the love?
ghetto mode onquote:
u know ur stuffquote:
Neeee, SAJquote:Op maandag 7 september 2009 21:56 schreef Desmonkey het volgende:
CDP? Droogkloot? Oh...
G_E?quote:Op maandag 7 september 2009 21:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, niet CDP![]()
Welnee joh, ik ben met Tibo aan het gay.nllenquote:
25!quote:Op maandag 7 september 2009 21:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
eh ik dacht +5? wat klets je dan over 25 heel de tijd jackass...shoulda been 24 toch lol
en 9 times? gato :-P
Das toch de zagerijn van het topic?quote:
die heb ik al een hele tijd niet meer voorbij zien komen hier.quote:
O ja, da's ook een droogklootquote:Op maandag 7 september 2009 22:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Welnee joh, ik ben met Tibo aan het gay.nllen
Ik merk het...quote:
Nee, er was er nog eentje hier. DIe was daar de beste in. God, i miss that bitch.quote:Op maandag 7 september 2009 22:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Das toch de zagerijn van het topic?
I got that before you started explaining lolquote:Op maandag 7 september 2009 22:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
25!and i'm sticking to it. Nee hoor. Zit maar te flessen.
Maar vooral hier. lijken mensen ouder dan dat ze zijn. Heb veel 20 jarigen hier gezien. (moest wel voor casting and stuff) die groot waren voor hun leeftijd. komt ook door steroids and stuff. Niet iedereen, maar toch de majority. In Nederland vind ik dan 20 nog heel kinds eruit zien. . NIet iedereen, maar toch de majority. get it?
quote:Op maandag 7 september 2009 22:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik merk het...
nee grapje natuurlijk
Ik ben slapen
Of als gezapig gaystelletje met een occasional thaiboy on the side.quote:Op maandag 7 september 2009 22:06 schreef Desmonkey het volgende:
Ach uiteindelijk eindigt iedereen toch als sugar daddy of bijstandsdaddy.. Toch stroek?
quote:Op maandag 7 september 2009 22:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
I got that before you started explaining lol
I know, m'n paar trips naar de VS deden me zwaar goed qua leeftijd depressie wegnemen lol
Slaapsequote:Op maandag 7 september 2009 22:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik merk het...
nee grapje natuurlijk
Ik ben slapen
OMG zo stereotype maar so true HAHAHAquote:Op maandag 7 september 2009 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of als gezapig gaystelletje met een occasional thaiboy on the side.
niet echt, 1 keer naar San francisco, 2 keer naar chicago , 3 keren tampa, 1 keer nycquote:
heb je een hond?quote:
o god ja, daar heb ik van gehoord!quote:Op maandag 7 september 2009 22:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
niet echt, 1 keer naar San francisco, 2 keer naar chicago , 3 keren tampa, 1 keer nyc
myspace people meetings![]()
en nog paar keer San juan PR maar das toch were different i suppose lol
Die smoes werkt in beschaafd Europa al jaaaaaaaaaaaaaaren niet meerquote:
jah maar daar trappen trappen ze niet in denk ik.quote:
Nee, het is niet die ziekte.quote:Op maandag 7 september 2009 22:12 schreef Peter het volgende:
Worden mensen snel oud in de VS bedoel je?
lijkt zo net of het een of andere sekte meeting isquote:Op maandag 7 september 2009 22:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, daar heb ik van gehoord!![]()
San Fran. moet ik ook maar eens heen gaan. Schijnt erg leuk te zijn.![]()
van gehoord???quote:Op maandag 7 september 2009 22:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, daar heb ik van gehoord!![]()
San Fran. moet ik ook maar eens heen gaan. Schijnt erg leuk te zijn.![]()
quote:
Central Park, MeMo, Broadwayquote:Op maandag 7 september 2009 22:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jah maar daar trappen trappen ze niet in denk ik.
Mike weet jjj nog iets leuks om te doen in new york behalve clubben, winkelen, vriheidsbeeld en empire state building
Ja, Chelsea is een leuke wijk. Als je van kunst houd. is er vaak exposities etc... Ja, ik weet het, je vind er geen reet aan. ik wel.quote:Op maandag 7 september 2009 22:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mike weet jjj nog iets leuks om te doen in new york behalve clubben, winkelen, vriheidsbeeld en empire state building
zolang het maar een dag kan vullenquote:Op maandag 7 september 2009 22:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, Chelsea is een leuke wijk. Als je van kunst houd. is er vaak exposities etc... Ja, ik weet het, je vind er geen reet aan. ik wel.galleries..etc.... o god , ik weet niet waar ik moet beginnen.
i like it rough, u know.quote:Op maandag 7 september 2009 22:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[quote]
van gehoord???
how do you want me to blast you of? verbal or just quickly with a gun?
quote:you'd beter not say that outloud if you really wanna fool people you're 24![]()
Niet altijd. Soms is het hier weer een heet hang ijzer, maar alleen als het komkommertijd is. Maar veel jongeren gebruiken dat.quote:Op maandag 7 september 2009 22:20 schreef Peter het volgende:
De lui met steriods sterven vanzelf uit toch? onvruchtbaarheid enzulks?
jeje, well as long as you're being DELUTED you might as well act like the fucking wizzard of oz right :-)quote:Op maandag 7 september 2009 22:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i like it rough, u know.![]()
[..]
24?? het wordt wel steeds jonger.
quote:
Ik zou gewoon weer even Bethesda gedag zeggen natuurlijkquote:Op maandag 7 september 2009 22:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Alleen vind ik Central Park een beetje fake met al die zogenaamde hippe moeders joggen and shit in de latest fashion. Maar het park an sich is echt mooi. Xou alleen s avonds er niet in gaan.
ja das ook wel weer waar.quote:Op maandag 7 september 2009 22:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje, well as long as you're being DELUTED you might as well act like the fucking wizzard of oz right :-)
jeje pobre muñecoquote:Op maandag 7 september 2009 22:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das ook wel weer waar.
Ik zei een tijdje geleden al: i dread to turn the 2 - 0.
toen werd er gezegd: U fucking bitch, ur age hasn't had a two in front of it for a lot of fucking years.
je bedoelt dit?quote:Op maandag 7 september 2009 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou gewoon weer even Bethesda gedag zeggen natuurlijk
quote:
duhquote:Op maandag 7 september 2009 22:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bedoelt dit?![]()
[ afbeelding ]
heb jij een Engelen tic?
Je kunt ook gewoon Mike doenquote:Op maandag 7 september 2009 22:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze hebben de getallen omgedraaid lieverdquote:Op maandag 7 september 2009 22:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
24?? het wordt wel steeds jonger.
ja nee, ik bedoel staat je huis vol met duizenden beeldjes ofzo? dat bedoel ik met tic.quote:
en wat houdt dat in?quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze hebben de getallen omgedraaid lieverd
Ik knows ik zeg nog steeds 27 als me leeftijd word gevraagd uit automatisme en niet verwerkt want het ging te snel je bent 30 kinda thing lolquote:Op maandag 7 september 2009 22:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, het is maar een spelletje.
Maar het gaat ook hard voor jou. Meneer-uit-1979.![]()
Hoe gaat het met het werk? Zit die oude queen er nog?Is he still a riot?
Gewoon een middagje erover heenquote:
De waarheid is hard meneerquote:
aaahh pobrecito.quote:Op maandag 7 september 2009 22:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik knows ik zeg nog steeds 27 als me leeftijd word gevraagd uit automatisme en niet verwerkt want het ging te snel je bent 30 kinda thing lol
yea hij zit er nog, maar i heard buzz of them wanting to kick him out.... hij doet eigenljk niet zo heel veel besides being véry flamboyant
af en toe is ie gewoon vervelend ook.
Grab the wheel, u cunt. Ur swerving.quote:
je zit op Fok! dus hij doet het.quote:
couldn't u tell by the TT it was me?quote:Op maandag 7 september 2009 23:01 schreef wonderer het volgende:
Kon het topic niet vinden in MyAT... ik had nog niet gepost
quote:Op maandag 7 september 2009 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Grab the wheel, u cunt. Ur swerving.
ik ben geen 42![]()
TT is niet helemaal van toepassing op jou want jij doet aan aan pissing on othersquote:Op maandag 7 september 2009 23:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
couldn't u tell by the TT it was me?![]()
Dat werkt niet bij iedereen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze hebben de getallen omgedraaid lieverd
que? ik ben geen slootje.quote:
hoe oud ben je dan? ik zag niets staan toen ik gluurde.quote:Op maandag 7 september 2009 23:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij iedereen.
Gootje?quote:
dat deed ie 1 keer, en toen keek ik like i wanted to kill him dus dat gebeurt niet meerquote:Op maandag 7 september 2009 22:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaahh pobrecito.![]()
Tenzij ie steeds van die sexuele comments maakt. Dat wordt echt annoying en ackward.
ai ur killing me.quote:
nee, sloot as in slootje springen.quote:
Hij weet dat je homo bent?quote:Op maandag 7 september 2009 23:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat deed ie 1 keer, en toen keek ik like i wanted to kill him dus dat gebeurt niet meer
maar hij noemt me querido heel de tijd, zwaar storend
hij loopt zeg maar met heel zn gay zijn op zn schouders, sometimes too much en niet bij de juiste mensen
springen? waar heb jij het over? lay off the bong, dude.quote:
Erger dan mr humphries?quote:Op maandag 7 september 2009 23:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat deed ie 1 keer, en toen keek ik like i wanted to kill him dus dat gebeurt niet meer
maar hij noemt me querido heel de tijd, zwaar storend
hij loopt zeg maar met heel zn gay zijn op zn schouders, sometimes too much en niet bij de juiste mensen
yea he knows, hijs meestel wel de payaso maar op de momenten dat het niet moet...dan is ie ook zo , bij vergaderingen en zo, of op de vloer staat ie te graag in de aandacht en beledigt die sommige klanten door z'n te bijdehante mond,quote:Op maandag 7 september 2009 23:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hij weet dat je homo bent?
Dus hij is niet de clown van de afdeling so to speak? hij is fucking irritant? Misschien kan je een handje helpen om hem ontslagen te krijgen.
Ik vind dat zo geen serie voor jouquote:
ja como Gorden in NLquote:
Hoezo niet?quote:Op maandag 7 september 2009 23:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vind dat zo geen serie voor jou![]()
Huiswerk al af?
Nah, omdat je zo afgeeft op "wijvenseries"quote:Op maandag 7 september 2009 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Nee, ga morgen wel de finishing touch doen
ik kan wel om hem lachen.quote:
Ik vond Omarosa geweldig in the Apprentice. what a cunt.quote:
deze is te makkelijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MiekeEn hier staat ook al weinig nuttigs..
Kzou het nu doen, want straks kan je het niet meerquote:Op maandag 7 september 2009 23:28 schreef Peter het volgende:
Ik moet morgen naar de tandarts.. maar ik wil eigenlijk nog een pizza eten... dillema's
tandenpoetsen misschienquote:Op maandag 7 september 2009 23:28 schreef Peter het volgende:
Ik moet morgen naar de tandarts.. maar ik wil eigenlijk nog een pizza eten... dillema's
are you being servered is nou niet echt een wijvenseriequote:Op maandag 7 september 2009 23:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nah, omdat je zo afgeeft op "wijvenseries"
Jaquote:Op maandag 7 september 2009 22:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja nee, ik bedoel staat je huis vol met duizenden beeldjes ofzo? dat bedoel ik met tic.
Die vrouw moet niet weer gaan trekkenquote:Op maandag 7 september 2009 23:30 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Kzou het nu doen, want straks kan je het niet meer![]()
.
Waarom kan dat niet?quote:Op maandag 7 september 2009 23:28 schreef Peter het volgende:
ik ben om 9.40u aan de beurt.. en heb geen ontbijt in huisquote:Op maandag 7 september 2009 23:31 schreef Xiance het volgende:
kan toch?
pizza eten -> flossen -> tanden poetsen -> slapen -> ontbijten -> tanden poetsen -> ..... -> tanden poetsen -> Tandarts
quote:Op maandag 7 september 2009 23:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
deze is te makkelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mieke
![]()
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Goed poetsen en flossen erna!quote:Op maandag 7 september 2009 23:28 schreef Peter het volgende:
look on the bright side, hij kan dan niet meer bijten.quote:Op maandag 7 september 2009 23:30 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Kzou het nu doen, want straks kan je het niet meer![]()
.
speechlessquote:Op maandag 7 september 2009 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
look on the bright side, hij kan dan niet meer bijten.
![]()
Gaat ze weer tandsteen verwijderen en overal tussen porren, zul je zien dak niet goed flos en dat ze daar commentaar op heeft.quote:
u lazy bitchquote:Op maandag 7 september 2009 23:33 schreef Peter het volgende:
[..]
ik ben om 9.40u aan de beurt.. en heb geen ontbijt in huis
'Uitslapen' tot 9u.. de tandarts zit op 300m lopen.
Je weet dat het is als karma he, na je 30e komt dit net zo hard zo niet harder terugquote:Op maandag 7 september 2009 23:32 schreef Desmonkey het volgende:
Pizza eten - 20 kipnuggets - big tasty - 2 mckroketten - frietjes - bittergarnituur
luister, jij betaalt haar. Dus that bitch moet geen attitude hebben.quote:Op maandag 7 september 2009 23:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Gaat ze weer tandsteen verwijderen en overal tussen porren, zul je zien dak niet goed flos en dat ze daar commentaar op heeft.
Ow tis nu al begonnenquote:Op maandag 7 september 2009 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat het is als karma he, na je 30e komt dit net zo hard zo niet harder terug
quote:
Dan maar likken he..quote:Op maandag 7 september 2009 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
look on the bright side, hij kan dan niet meer bijten.
![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
luister, jij betaalt haar. Dus that bitch moet geen attitude hebben.
Ik zie er bij jou anders niets vanquote:Op maandag 7 september 2009 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat het is als karma he, na je 30e komt dit net zo hard zo niet harder terug
allemaal naar oude mannen rusthuis de roze rimpelquote:Op maandag 7 september 2009 22:06 schreef Desmonkey het volgende:
Ach uiteindelijk eindigt iedereen toch als sugar daddy of bijstandsdaddy.. Toch stroek?
Ik at ook niet zoveel bergen vetquote:
op de boot van abraham van leeuwenquote:Op maandag 7 september 2009 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of als gezapig gaystelletje met een occasional thaiboy on the side.
Dat mag ook wel eensquote:Op maandag 7 september 2009 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik at ook niet zoveel bergen vet
Wel veel, dat wel. En mijn broek van m'n pak ging minder goed dicht (ok, is wel 7jr geleden gekocht)
quote:
vriendschap is als jezelf onderpissen, dat moet je me toch even uitleggen, niets is zo genant als continentieproblemen...quote:Op maandag 7 september 2009 21:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen![]()
das een tijd. Kom je weer eens kijken?druk aan het klussen?
Als je nu eens de spoiler in de TT zou openklappen Sherlock.quote:Op maandag 7 september 2009 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vriendschap is als jezelf onderpissen, dat moet je me toch even uitleggen, niets is zo genant als continentieproblemen...
Hier is het nog groterquote:Op maandag 7 september 2009 23:45 schreef Desmonkey het volgende:
Ach ja ik overdrijf ook. Er zitten ook wel weken tussen dat ik weer een 20 kipnuggets en een big tasty menu combi neem. Normaal eet ik naar mijn gevoel ook heel weinig. Mijn ontbijt is ook een appel en een kopje thee. Brood eet ik niet.
zit deze in angels in america ?quote:Op maandag 7 september 2009 22:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bedoelt dit?![]()
[ afbeelding ]
heb jij een Engelen tic?
das de belangerijkste maaltijd van de dagquote:Op maandag 7 september 2009 23:47 schreef Peter het volgende:
Ontbijt, wasda?
important meal of the dayquote:
my god!!!quote:Op maandag 7 september 2009 23:32 schreef Desmonkey het volgende:
Pizza eten - 20 kipnuggets - big tasty - 2 mckroketten - frietjes - bittergarnituur
wtf? tis dat ik een fles wijn op heb.quote:Op maandag 7 september 2009 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vriendschap is als jezelf onderpissen, dat moet je me toch even uitleggen, niets is zo genant als continentieproblemen...
crazy bitch!quote:Op maandag 7 september 2009 23:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
das de belangerijkste maaltijd van de dag
pringles wasabi!!!!quote:Op maandag 7 september 2009 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
my god!!!
tellen ze pringles tegenwoordig af, op mijn bus staat 90 pringles, om ze nou na te gaan tellen vind ik ook weer zoiets
xei precies hetzelfde tegelijkertijd.quote:
hrb ik wat gelopen?quote:Op maandag 7 september 2009 23:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf? tis dat ik een fles wijn op heb.![]()
Heb je Airborne gelopen btw....
maar das toch lastig te krijgen?quote:Op maandag 7 september 2009 23:55 schreef Desmonkey het volgende:
Ik eet liever mensenvleesch als ontbijt.
lekker he? was wel ff doorbijten lolquote:
dat je daar tijd voor hebt als je vroeg naar je werk moet.quote:Op maandag 7 september 2009 23:55 schreef Desmonkey het volgende:
2e x: Open de spoiler in de OP Sherlock!quote:Op maandag 7 september 2009 23:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hrb ik wat gelopen?
leg de TT eens uit
of je Airborne Oosterbeek hebt gelopen? Ben je niet aan het wandelen?quote:Op maandag 7 september 2009 23:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hrb ik wat gelopen?
leg de TT eens uit
zie je wel, ik dacht dat het aan mij lag.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2e x: Open de spoiler in de OP Sherlock!
nou, technisch gezien hoeft dat niet. Als ie simddags is geboren bv?quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:03 schreef Stroekie het volgende:
er is er een jarig hoera dat kun je wel zien dat is hij
ligt het toch ook ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zie je wel, ik dacht dat het aan mij lag.
Kom maar happen danquote:Op maandag 7 september 2009 23:55 schreef Desmonkey het volgende:
Wie dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:03 schreef Stroekie het volgende:
er is er een jarig hoera dat kun je wel zien dat is hij
quote:
Dank je welquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:08 schreef Peter het volgende:
Ohja, Wonderer nog gefeli, ang3l gefeli
Neequote:
u nastyquote:
En mij feliciteer je niet?quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:08 schreef Peter het volgende:
Ohja, Wonderer nog gefeli, ang3l gefeli
dus het wordt geen pizza?quote:
nope wel wijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Neewant de rest begreep em ook.
![]()
hoe is het jongen?
heb je nou al internet, u little shit?
en 6 worstenbroodjes?quote:Op maandag 7 september 2009 23:32 schreef Desmonkey het volgende:
Nee hoor, ken het wel. Tibo had het ook al geSMS't.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
u onbekend met dat kinderlied of het je dit jaar geen feestmuts gekregen ?
omdat jij te laf bent om op je verjaardag hier te komen verrimpelde theemutsquote:
o ik haal jullie door elkaarquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:11 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nee joh. Ik heb al 6 worstenbroodjes op..
Truste![]()
euh neequote:
dat vinden we allen zo prettig ja ja dus daarom zingen wij blijquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:15 schreef Xiance het volgende:
hij?
o hij heeft er wel aan gedacht dus.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, ken het wel. Tibo had het ook al geSMS't.
Hij was de allereerste! 0:02!
laf?quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
omdat jij te laf bent om op je verjaardag hier te komen verrimpelde theemuts
ouderdom daarom was hij vast sneller dan ik. Werd jij ook ouwe sok genoemd ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, ken het wel. Tibo had het ook al geSMS't.
Hij was de allereerste! 0:02!
Jep. maar hij komt morgen niet langs.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o hij heeft er wel aan gedacht dus.
promising!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ouderdom daarom was hij vast sneller dan ik. Werd jij ook ouwe sok genoemd ?
ik ben Mieke en begrijp de vraag nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:26 schreef Great_Expectations het volgende:
A:
[ link | afbeelding ]
B:
[ link | afbeelding ]
C:
[ link | afbeelding ]
D:
[ link | afbeelding ]
E:
[ link | afbeelding ]
F:
[ link | afbeelding ]
G:
[ link | afbeelding ]
H:
[ link | afbeelding ]
I:
[ link | afbeelding ]
Poll: WieA B C D E F G H I Ik ben Peter en geil op overbehaarde gorilla's
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ja en dan nu wel lopen klagen dat we je toen niet gefeliciteerd hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
laf?![]()
Nee, had het druk and shit.
Mijn meoder wel. MET gebroken teenquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
of je Airborne Oosterbeek hebt gelopen? Ben je niet aan het wandelen?
Klagen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja en dan nu wel lopen klagen dat we je toen niet gefeliciteerd hebben
Pardon? Wonderer voor 24u jarig, ang3l er gelijk na.. das wat relevanter dan meer dan een week oudquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Klagen?like i give a fuck. Hij ging iedereen af die deze recently jarig was. maar ik zat er niet bij, vandaar dat ik dat zei, maar meer als grap. Again, like i give a fuck.
Geloof me, je moet toch beter lezen.
vooruit gefeliciteerd met je 37ste verjaardagquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Klagen?like i give a fuck. Hij ging iedereen af die deze recently jarig was. maar ik zat er niet bij, vandaar dat ik dat zei, maar meer als grap. Again, like i give a fuck.
Geloof me, je moet toch beter lezen.
Schijnt een hele leuke tocht te zijn. Maud had em gelopen. Wat wel raar was, was dat bij de ingang en bord stond met een vermiste erop. Hij was vermist in dat gebied.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn meoder wel. MET gebroken teen
Nee dat had je al gedaan. Maar TMM begreep de grap niet. En dat vind ik het meest erg. Dus ik legde em dat uit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Pardon? Wonderer voor 24u jarig, ang3l er gelijk na.. das wat relevanter dan meer dan een week oud
Maargoed, als je perse gefeliciteerd wil worden kun je het krijgen hoor
quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
ik ben naar bed, slaapse iedereen
ja das waar! alles moet geschoren zijn tegenwoordig. Haar is juist mannelijk!quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Jullie geloven het zeker niet eens als ik zeg dat ik wat bescheiden borsthaar niet erg vind..
Maar ze zijn gewoon nauwelijks te vinden op al die blote-mannen-blogs..
blijft kippenvel he, ik weet nog goed dat ik gekeurd werd voor de vietnam oorlog, we hadden net het water uit de kelder van de watersnoodramp, en al die beschimmelde bloembollen weggewerkt...quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Gefeliciteerd Wonderer & Ang3l.
Heb je toen met rijstbollen de officier omgekocht?quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
blijft kippenvel he, ik weet nog goed dat ik gekeurd werd voor de vietnam oorlog, we hadden net het water uit de kelder van de watersnoodramp, en al die beschimmelde bloembollen weggewerkt...
rijstbollen, jij haalt ook alles door elkaar he, nee mijn geheugen is nog prima!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je toen met rijstbollen de officier omgekocht?
Je maliënkolder hing nog te drogen en de scharensliep had het roest nog niet van je zwaard afgeslepen.. Je page was verdronken en de reserve werd door de erfpachter nodig bevonden voor herstel van de beddestee in het voorhuis van de kleine boerderij. Je trouwe ros had nog de verkoudheid en de haver was weggedreven. De spanjaarden waren ook pas net vertrokken en hadden napoleon meegetrokken.. Je had notabene net een achternaam gekozen.. En toen die oorlog.. Vietnam.. Goedemorgen!quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
blijft kippenvel he, ik weet nog goed dat ik gekeurd werd voor de vietnam oorlog, we hadden net het water uit de kelder van de watersnoodramp, en al die beschimmelde bloembollen weggewerkt...
quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Je maliënkolder hing nog te drogen en de scharensliep had het roest nog niet van je zwaard afgeslepen.. Je page was verdronken en de reserve werd door de erfpachter nodig bevonden voor herstel van de beddestee in het voorhuis van de kleine boerderij. Je trouwe ros had nog de verkoudheid en de haver was weggedreven. De spanjaarden waren ook pas net vertrokken en hadden napoleon meegetrokken.. Je had notabene net een achternaam gekozen.. En toen die oorlog.. Vietnam.. Goedemorgen!
volgens mij neem jij mij in mijn ootjequote:Op dinsdag 8 september 2009 01:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Je maliënkolder hing nog te drogen en de scharensliep had het roest nog niet van je zwaard afgeslepen.. Je page was verdronken en de reserve werd door de erfpachter nodig bevonden voor herstel van de beddestee in het voorhuis van de kleine boerderij. Je trouwe ros had nog de verkoudheid en de haver was weggedreven. De spanjaarden waren ook pas net vertrokken en hadden napoleon meegetrokken.. Je had notabene net een achternaam gekozen.. En toen die oorlog.. Vietnam.. Goedemorgen!
Het ootje, niet jouw ootje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij neem jij mij in mijn ootje
Zie de PI (post-icon, linksboven de post bij de naam van de poster in de buurt).. dat uitroepteken hier links dusquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij neem jij mij in het ootje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die zei "Is dat echt waar?wacht even, nee dat kan toch niet dat jij de oorlog hebt meegemaakt.
Of wel? Nee toch
".
![]()
Tegenwoordig heb ik mijn oevre uitgebreidt met verhalen over mijn deelname aan de Vietnamoorlog, de watersnoodramp en de moord op bonifatus
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Hmmz..quote:To be an ancient Roman male in good standing meant you initiated penetrating acts of sex. Whether you did this with a female or a male, slave or free, wife or prostitute, made little difference -- as long as you were not on the receiving end, so to speak.
is dit nieuw voor jou?quote:
een waterpik, dat doet me denken aan 1953, ik weet nog goed...quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Zien jullie nou ook de hele tijd Google advertenties voor een Waterpik®?
wel handig dat je zo'n uitgebreide database met plaatjes hebt, dat je dit meteen "voor handen" hebt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik denk dan toch aan zoiets zeg maar..
oh mooie blonde haartjes.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Oooh, ik heb er een aantal gevonden:
Deze, deze en deze..
Lange leve internet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wel handig dat je zo'n uitgebreide database met plaatjes hebt, dat je dit meteen "voor handen" hebt.
ik blijf sites toevoegen met jouquote:
durf jij in slaap te vallen met mij alleen hier?quote:
heb ik je al eens verteld dat ik een zwak heb voor balletjes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is ook fijner voor de mensen morgenochtend hoeven ze niet vlak voordat ze naar school of werk moeten een nieuw topic te openen.
Daarbij komt, volgens mij zijn we helemaal niet alleen.
Ik kan me niet voorstellen dat Wonderer al weg is.
Die ligt vast ergens in een hoekje op de loer, in afwachting op some hot male to male action.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
hoewel die bitterballetjes die ik net in te heet vet heb gebakken, daar waag ík me zelfs niet aan, gitzwart, hoewel, vanbinnen zijn ze misschien nog lekker... en zacht...en smeuïg...quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb ik je al eens verteld dat ik een zwak heb voor balletjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |