Schijnt een hele leuke tocht te zijn. Maud had em gelopen. Wat wel raar was, was dat bij de ingang en bord stond met een vermiste erop. Hij was vermist in dat gebied.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn meoder wel. MET gebroken teen
Nee dat had je al gedaan. Maar TMM begreep de grap niet. En dat vind ik het meest erg. Dus ik legde em dat uit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Pardon? Wonderer voor 24u jarig, ang3l er gelijk na.. das wat relevanter dan meer dan een week oud
Maargoed, als je perse gefeliciteerd wil worden kun je het krijgen hoor
quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
ik ben naar bed, slaapse iedereen
ja das waar! alles moet geschoren zijn tegenwoordig. Haar is juist mannelijk!quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Jullie geloven het zeker niet eens als ik zeg dat ik wat bescheiden borsthaar niet erg vind..
Maar ze zijn gewoon nauwelijks te vinden op al die blote-mannen-blogs..
blijft kippenvel he, ik weet nog goed dat ik gekeurd werd voor de vietnam oorlog, we hadden net het water uit de kelder van de watersnoodramp, en al die beschimmelde bloembollen weggewerkt...quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Gefeliciteerd Wonderer & Ang3l.
Heb je toen met rijstbollen de officier omgekocht?quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
blijft kippenvel he, ik weet nog goed dat ik gekeurd werd voor de vietnam oorlog, we hadden net het water uit de kelder van de watersnoodramp, en al die beschimmelde bloembollen weggewerkt...
rijstbollen, jij haalt ook alles door elkaar he, nee mijn geheugen is nog prima!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je toen met rijstbollen de officier omgekocht?
Je maliënkolder hing nog te drogen en de scharensliep had het roest nog niet van je zwaard afgeslepen.. Je page was verdronken en de reserve werd door de erfpachter nodig bevonden voor herstel van de beddestee in het voorhuis van de kleine boerderij. Je trouwe ros had nog de verkoudheid en de haver was weggedreven. De spanjaarden waren ook pas net vertrokken en hadden napoleon meegetrokken.. Je had notabene net een achternaam gekozen.. En toen die oorlog.. Vietnam.. Goedemorgen!quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
blijft kippenvel he, ik weet nog goed dat ik gekeurd werd voor de vietnam oorlog, we hadden net het water uit de kelder van de watersnoodramp, en al die beschimmelde bloembollen weggewerkt...
quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Je maliënkolder hing nog te drogen en de scharensliep had het roest nog niet van je zwaard afgeslepen.. Je page was verdronken en de reserve werd door de erfpachter nodig bevonden voor herstel van de beddestee in het voorhuis van de kleine boerderij. Je trouwe ros had nog de verkoudheid en de haver was weggedreven. De spanjaarden waren ook pas net vertrokken en hadden napoleon meegetrokken.. Je had notabene net een achternaam gekozen.. En toen die oorlog.. Vietnam.. Goedemorgen!
volgens mij neem jij mij in mijn ootjequote:Op dinsdag 8 september 2009 01:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Je maliënkolder hing nog te drogen en de scharensliep had het roest nog niet van je zwaard afgeslepen.. Je page was verdronken en de reserve werd door de erfpachter nodig bevonden voor herstel van de beddestee in het voorhuis van de kleine boerderij. Je trouwe ros had nog de verkoudheid en de haver was weggedreven. De spanjaarden waren ook pas net vertrokken en hadden napoleon meegetrokken.. Je had notabene net een achternaam gekozen.. En toen die oorlog.. Vietnam.. Goedemorgen!
Het ootje, niet jouw ootje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij neem jij mij in mijn ootje
Zie de PI (post-icon, linksboven de post bij de naam van de poster in de buurt).. dat uitroepteken hier links dusquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij neem jij mij in het ootje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die zei "Is dat echt waar?wacht even, nee dat kan toch niet dat jij de oorlog hebt meegemaakt.
Of wel? Nee toch
".
![]()
Tegenwoordig heb ik mijn oevre uitgebreidt met verhalen over mijn deelname aan de Vietnamoorlog, de watersnoodramp en de moord op bonifatus
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Hmmz..quote:To be an ancient Roman male in good standing meant you initiated penetrating acts of sex. Whether you did this with a female or a male, slave or free, wife or prostitute, made little difference -- as long as you were not on the receiving end, so to speak.
is dit nieuw voor jou?quote:
een waterpik, dat doet me denken aan 1953, ik weet nog goed...quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Zien jullie nou ook de hele tijd Google advertenties voor een Waterpik®?
wel handig dat je zo'n uitgebreide database met plaatjes hebt, dat je dit meteen "voor handen" hebt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik denk dan toch aan zoiets zeg maar..
oh mooie blonde haartjes.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Oooh, ik heb er een aantal gevonden:
Deze, deze en deze..
Lange leve internet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wel handig dat je zo'n uitgebreide database met plaatjes hebt, dat je dit meteen "voor handen" hebt.
ik blijf sites toevoegen met jouquote:
durf jij in slaap te vallen met mij alleen hier?quote:
heb ik je al eens verteld dat ik een zwak heb voor balletjes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is ook fijner voor de mensen morgenochtend hoeven ze niet vlak voordat ze naar school of werk moeten een nieuw topic te openen.
Daarbij komt, volgens mij zijn we helemaal niet alleen.
Ik kan me niet voorstellen dat Wonderer al weg is.
Die ligt vast ergens in een hoekje op de loer, in afwachting op some hot male to male action.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
hoewel die bitterballetjes die ik net in te heet vet heb gebakken, daar waag ík me zelfs niet aan, gitzwart, hoewel, vanbinnen zijn ze misschien nog lekker... en zacht...en smeuïg...quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb ik je al eens verteld dat ik een zwak heb voor balletjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |