Slaapsequote:Op maandag 7 september 2009 22:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik merk het...
nee grapje natuurlijk
Ik ben slapen
OMG zo stereotype maar so true HAHAHAquote:Op maandag 7 september 2009 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of als gezapig gaystelletje met een occasional thaiboy on the side.
niet echt, 1 keer naar San francisco, 2 keer naar chicago , 3 keren tampa, 1 keer nycquote:
heb je een hond?quote:
o god ja, daar heb ik van gehoord!quote:Op maandag 7 september 2009 22:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
niet echt, 1 keer naar San francisco, 2 keer naar chicago , 3 keren tampa, 1 keer nyc
myspace people meetings![]()
en nog paar keer San juan PR maar das toch were different i suppose lol
Die smoes werkt in beschaafd Europa al jaaaaaaaaaaaaaaren niet meerquote:
jah maar daar trappen trappen ze niet in denk ik.quote:
Nee, het is niet die ziekte.quote:Op maandag 7 september 2009 22:12 schreef Peter het volgende:
Worden mensen snel oud in de VS bedoel je?
lijkt zo net of het een of andere sekte meeting isquote:Op maandag 7 september 2009 22:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, daar heb ik van gehoord!![]()
San Fran. moet ik ook maar eens heen gaan. Schijnt erg leuk te zijn.![]()
van gehoord???quote:Op maandag 7 september 2009 22:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, daar heb ik van gehoord!![]()
San Fran. moet ik ook maar eens heen gaan. Schijnt erg leuk te zijn.![]()
quote:
Central Park, MeMo, Broadwayquote:Op maandag 7 september 2009 22:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jah maar daar trappen trappen ze niet in denk ik.
Mike weet jjj nog iets leuks om te doen in new york behalve clubben, winkelen, vriheidsbeeld en empire state building
Ja, Chelsea is een leuke wijk. Als je van kunst houd. is er vaak exposities etc... Ja, ik weet het, je vind er geen reet aan. ik wel.quote:Op maandag 7 september 2009 22:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jah maar daar trappen trappen ze niet in denk ik.
Mike weet jjj nog iets leuks om te doen in new york behalve clubben, winkelen, vriheidsbeeld en empire state building
zolang het maar een dag kan vullenquote:Op maandag 7 september 2009 22:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, Chelsea is een leuke wijk. Als je van kunst houd. is er vaak exposities etc... Ja, ik weet het, je vind er geen reet aan. ik wel.galleries..etc.... o god , ik weet niet waar ik moet beginnen.
i like it rough, u know.quote:Op maandag 7 september 2009 22:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[quote]
van gehoord???
how do you want me to blast you of? verbal or just quickly with a gun?
quote:you'd beter not say that outloud if you really wanna fool people you're 24![]()
Niet altijd. Soms is het hier weer een heet hang ijzer, maar alleen als het komkommertijd is. Maar veel jongeren gebruiken dat.quote:Op maandag 7 september 2009 22:20 schreef Peter het volgende:
De lui met steriods sterven vanzelf uit toch? onvruchtbaarheid enzulks?
jeje, well as long as you're being DELUTED you might as well act like the fucking wizzard of oz right :-)quote:Op maandag 7 september 2009 22:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i like it rough, u know.![]()
[..]
24?? het wordt wel steeds jonger.
quote:
Ik zou gewoon weer even Bethesda gedag zeggen natuurlijkquote:Op maandag 7 september 2009 22:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Alleen vind ik Central Park een beetje fake met al die zogenaamde hippe moeders joggen and shit in de latest fashion. Maar het park an sich is echt mooi. Xou alleen s avonds er niet in gaan.
ja das ook wel weer waar.quote:Op maandag 7 september 2009 22:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje, well as long as you're being DELUTED you might as well act like the fucking wizzard of oz right :-)
jeje pobre muñecoquote:Op maandag 7 september 2009 22:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das ook wel weer waar.
Ik zei een tijdje geleden al: i dread to turn the 2 - 0.
toen werd er gezegd: U fucking bitch, ur age hasn't had a two in front of it for a lot of fucking years.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |