twee keer? maak er maar negen van.quote:Op maandag 7 september 2009 21:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
whaha beter...en je word maar 2 keer 25 toch
Als je maar niets laat gebeuren met de Mastertape.quote:Op maandag 7 september 2009 21:49 schreef HuubTuub het volgende:
Heb ik die net vorige week die van sendspace gedelete. Maar uploaden is geen probleem. mail dan maar even.
eh ik dacht +5? wat klets je dan over 25 heel de tijd jackass...shoulda been 24 toch lolquote:Op maandag 7 september 2009 21:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
twee keer? maak er maar negen van.![]()
ik ben nu 34.
Juist! Zo is het!quote:Op maandag 7 september 2009 21:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
lol, het interesseert me niet wat jullie denkenIk heb het sowieso naar mijn zin. En that's the most important.
Hoe is het met jou en the love?
ghetto mode onquote:
u know ur stuffquote:
Neeee, SAJquote:Op maandag 7 september 2009 21:56 schreef Desmonkey het volgende:
CDP? Droogkloot? Oh...
G_E?quote:Op maandag 7 september 2009 21:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, niet CDP![]()
De droogkloot van het topic.
Welnee joh, ik ben met Tibo aan het gay.nllenquote:
25!quote:Op maandag 7 september 2009 21:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
eh ik dacht +5? wat klets je dan over 25 heel de tijd jackass...shoulda been 24 toch lol
en 9 times? gato :-P
Das toch de zagerijn van het topic?quote:
die heb ik al een hele tijd niet meer voorbij zien komen hier.quote:
O ja, da's ook een droogklootquote:Op maandag 7 september 2009 22:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Welnee joh, ik ben met Tibo aan het gay.nllen
Ik merk het...quote:
Nee, er was er nog eentje hier. DIe was daar de beste in. God, i miss that bitch.quote:Op maandag 7 september 2009 22:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Das toch de zagerijn van het topic?
I got that before you started explaining lolquote:Op maandag 7 september 2009 22:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
25!and i'm sticking to it. Nee hoor. Zit maar te flessen.
Maar vooral hier. lijken mensen ouder dan dat ze zijn. Heb veel 20 jarigen hier gezien. (moest wel voor casting and stuff) die groot waren voor hun leeftijd. komt ook door steroids and stuff. Niet iedereen, maar toch de majority. In Nederland vind ik dan 20 nog heel kinds eruit zien. . NIet iedereen, maar toch de majority. get it?
quote:Op maandag 7 september 2009 22:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik merk het...
nee grapje natuurlijk
Ik ben slapen
Of als gezapig gaystelletje met een occasional thaiboy on the side.quote:Op maandag 7 september 2009 22:06 schreef Desmonkey het volgende:
Ach uiteindelijk eindigt iedereen toch als sugar daddy of bijstandsdaddy.. Toch stroek?
quote:Op maandag 7 september 2009 22:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
I got that before you started explaining lol
I know, m'n paar trips naar de VS deden me zwaar goed qua leeftijd depressie wegnemen lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |