vanochtend weer alles als vanouds met je koffie machine ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:55 schreef HuubTuub het volgende:
ja, ik ga er ook weer eentje maken...
en ook een mondhygiëne/waterstraal flos achtig dingquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:55 schreef wonderer het volgende:
Waterpik is een kraanmerk. Ik moet ook altijd giechelen als ik ze in de winkel zie
die heb je mee gesmokkeld vanuit USA of zijn die tegenwoordig ook gewoon in NL in een winkel te koop, of moet je daarvoor je toevlucht nemen tot een schimmige website ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:03 schreef HuubTuub het volgende:
ja, hij doet het prima. Gisteren was alleen de eerste vies. Plus er zitten nu Starbucks bonen in
Vind u pijpen leuk?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en ook een mondhygiëne/waterstraal flos achtig ding
Nee de Starbucks op Schiphol verkoopt ze, iedere Starbucks verkoopt ook bonen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die heb je mee gesmokkeld vanuit USA of zijn die tegenwoordig ook gewoon in NL in een winkel te koop, of moet je daarvoor je toevlucht nemen tot een schimmige website ?
en volgens de tandarts van mijn vader haalt het niks uit, maar het kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en ook een mondhygiëne/waterstraal flos achtig ding
Das meer CDP toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke mode
starfucks hi hi![]()
/Mieke mode
Nee. Ik ontbijt nu zelf maar met een appel en een sultanaquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En heb je vanochtend ontbijt op bed bezorgd gekregen ?
Ik vind het echt een vreselijk nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |