vriendschap is als jezelf onderpissen, dat moet je me toch even uitleggen, niets is zo genant als continentieproblemen...quote:Op maandag 7 september 2009 21:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen![]()
das een tijd. Kom je weer eens kijken?druk aan het klussen?
Als je nu eens de spoiler in de TT zou openklappen Sherlock.quote:Op maandag 7 september 2009 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vriendschap is als jezelf onderpissen, dat moet je me toch even uitleggen, niets is zo genant als continentieproblemen...
Hier is het nog groterquote:Op maandag 7 september 2009 23:45 schreef Desmonkey het volgende:
Ach ja ik overdrijf ook. Er zitten ook wel weken tussen dat ik weer een 20 kipnuggets en een big tasty menu combi neem. Normaal eet ik naar mijn gevoel ook heel weinig. Mijn ontbijt is ook een appel en een kopje thee. Brood eet ik niet.
zit deze in angels in america ?quote:Op maandag 7 september 2009 22:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bedoelt dit?![]()
[ afbeelding ]
heb jij een Engelen tic?
das de belangerijkste maaltijd van de dagquote:Op maandag 7 september 2009 23:47 schreef Peter het volgende:
Ontbijt, wasda?
important meal of the dayquote:
my god!!!quote:Op maandag 7 september 2009 23:32 schreef Desmonkey het volgende:
Pizza eten - 20 kipnuggets - big tasty - 2 mckroketten - frietjes - bittergarnituur
wtf? tis dat ik een fles wijn op heb.quote:Op maandag 7 september 2009 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vriendschap is als jezelf onderpissen, dat moet je me toch even uitleggen, niets is zo genant als continentieproblemen...
crazy bitch!quote:Op maandag 7 september 2009 23:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
das de belangerijkste maaltijd van de dag
pringles wasabi!!!!quote:Op maandag 7 september 2009 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
my god!!!
tellen ze pringles tegenwoordig af, op mijn bus staat 90 pringles, om ze nou na te gaan tellen vind ik ook weer zoiets
xei precies hetzelfde tegelijkertijd.quote:
hrb ik wat gelopen?quote:Op maandag 7 september 2009 23:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf? tis dat ik een fles wijn op heb.![]()
Heb je Airborne gelopen btw....
maar das toch lastig te krijgen?quote:Op maandag 7 september 2009 23:55 schreef Desmonkey het volgende:
Ik eet liever mensenvleesch als ontbijt.
lekker he? was wel ff doorbijten lolquote:
dat je daar tijd voor hebt als je vroeg naar je werk moet.quote:Op maandag 7 september 2009 23:55 schreef Desmonkey het volgende:
Ik eet liever mensenvleesch als ontbijt.
2e x: Open de spoiler in de OP Sherlock!quote:Op maandag 7 september 2009 23:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hrb ik wat gelopen?
leg de TT eens uit
of je Airborne Oosterbeek hebt gelopen? Ben je niet aan het wandelen?quote:Op maandag 7 september 2009 23:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hrb ik wat gelopen?
leg de TT eens uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |