RTL5. Ik heb het bloemenknippen nu dan ook naar de bank verplaatstquote:Op maandag 7 september 2009 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die is al 45678 keer op tv geweest. Welke zender
Ik was al drie maanden gestopt dit jaar.quote:Op maandag 7 september 2009 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
misschien eens tijd om te stoppen met roken?
Ehm. Volgens mij mag degene die de Oreo's meebrengt altijd de muziek bepalenquote:Op maandag 7 september 2009 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
Uiteraard zet de rijder de muziek op, toch Greys?
Absofuckinlutely!quote:Op maandag 7 september 2009 20:52 schreef Anchor het volgende:
woehoeeee!!![]()
![]()
Worden er foto's/filmpjes gemaakt bij de overhandiging?
Je bent vergeten deze er bij te zetten, wat dan ook mijn keuze wordtquote:Op maandag 7 september 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
Greys, kies maar uit een van de onderstaande:
Coldplayquote:Op maandag 7 september 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
Takaiki! Takaiki! Ing!
[..]
Absofuckinlutely!
[..]
Je bent vergeten deze er bij te zetten, wat dan ook mijn keuze wordt
ik heb nog een matras en stretcher, maar die kom je vast niet halen?quote:Op maandag 7 september 2009 21:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hebben jullie nog chauffeurs nodig?
Je mag ook mee zonder iets mee te nemenquote:Op maandag 7 september 2009 21:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hebben jullie nog chauffeurs nodig?
Ik denk niet dat dat in mijn auto past...quote:Op maandag 7 september 2009 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb nog een matras en stretcher, maar die kom je vast niet halen?
Alleen alstie lekker isquote:Op maandag 7 september 2009 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mag ook mee zonder iets mee te nemen
aah gewoon proppen johquote:Op maandag 7 september 2009 21:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat in mijn auto past...
Die eer laat ik liever aan de harde werkers over. Maar mochten jullie nog omhoog zitten met vervoer, wil ik best rijden.quote:Op maandag 7 september 2009 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mag ook mee zonder iets mee te nemen
Of ik kom met deze keihard uit mn speakers aansjeesenquote:Op maandag 7 september 2009 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Coldplay![]()
Iemand vroeg me nog mee naar dat concert van ze ergens deze week, gratis, maar nee![]()
Al kreeg ik geld toe
Let op de subtiele 79quote:Op maandag 7 september 2009 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Al bezig met je grootste meesterwerk?
quote:Op maandag 7 september 2009 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
Nee ik laat Greys maar de controle over de radio houden, 2 boze vrouwen in mn auto die totaal 3x mijn leeftijd hebben wil ik niet hebben
quote:Op maandag 7 september 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Let op de subtiele 79![]()
[ afbeelding ]
Meer dan drie keer.quote:Op maandag 7 september 2009 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
Nee ik laat Greys maar de controle over de radio houden, 2 boze vrouwen in mn auto die totaal 3x mijn leeftijd hebben wil ik niet hebben
Dan 89...ik werd dit weekend toevallig nog ff 24 geschat jaquote:
je snapt hem nietquote:Op maandag 7 september 2009 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan 89...ik werd dit weekend toevallig nog ff 24 geschat ja
Ik vond het, gezien mijn zeer beperkte knutselkunsten, ook een pláátje!quote:
3,4x mijn leeftijdquote:Op maandag 7 september 2009 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff spieken hoe oud jij ook alweer bent
Ik ga jouw naam nog dik maken!quote:Op maandag 7 september 2009 21:28 schreef Qwea het volgende:
Shirtje van Kweeja
[ afbeelding ]
Shirtje van Haraaaa
[ afbeelding ]
Shirtje van Ingjaaaaa
[ afbeelding ]
Hoe weet jij zo precies hoe jong Maes is dan?quote:Op maandag 7 september 2009 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff spieken hoe oud jij ook alweer bent
Mooisquote:Op maandag 7 september 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga jouw naam nog dik maken!
En nog een beetje pimpen aangezien jouwin één kleur was en ik pas na jouw shirt de crea ingeving kreeg om dat in meer kleuren te doen. Dus jij krijgt er nog iets moois bij!
Ook ff gecheckt netquote:Op maandag 7 september 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo precies hoe jong Maes is dan?
Maar je schat ons minstens 10 jaar jonger hoor!quote:
quote:
jaquote:
Ja ik moet je nageven dat gezien de foto's in je fobo ik je wel jonger zou schatten als die geb. datum er niet stondquote:Op maandag 7 september 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je schat ons minstens 10 jaar jonger hoor!
Qua gedrag misschien wel 20
Leuke ideeën heb jij altijd hèquote:Op maandag 7 september 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het, gezien mijn zeer beperkte knutselkunsten, ook een pláátje!
Nu die van mezelf nog
Het liefst zou ik het in de hoek gooien, maar laat ik nou nog maar 'even' doorzetten.
Wat voor antieke PC hebbie dan?quote:Op maandag 7 september 2009 21:35 schreef Qwea het volgende:
Mijn fucking windows ME loopt nietgraftering
quote:Op maandag 7 september 2009 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat voor antieke PC hebbie dan?
Kan je 'm niet via surfspot ofzo downen. Of neem usenetquote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef Qwea het volgende:
[..]mn torrent. Moet hem in VMware laden, zodat ik een handleiding kan maken voor mn software opdrachten. Ding gaat gewoon niet. Zelfs niet met 1kbps
Surfspot moet je voor dokken, dat ben ik niet van planquote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je 'm niet via surfspot ofzo downen. Of neem usenet
Oh god, nou... Greys gaat vroeg naar bed vrijdag! *mental note*quote:Op maandag 7 september 2009 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik moet je nageven dat gezien de foto's in je fobo ik je wel jonger zou schatten als die geb. datum er niet stond
Nou geef vrijdag ff een gil mocht t dan nog niet gelukt zijn. Ik heb rap Usenet, daar kan ik 'm zo vandaan trekken, bak ik 'm ff, neem ik 'm zaterdag meequote:Op maandag 7 september 2009 21:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Surfspot moet je voor dokken, dat ben ik niet van planIk zal eens op de server van mn school kijken of die daar bijstaat. Gratis windows software. En anders regelen ze hem maar op school. Ik betaal niet voor janlul lesgeld
"Ja dat klopt"quote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef JJH het volgende:
Jullie hadden niks te doen? Opeens een topic vol.![]()
Trouwens, de Jumbo belde aan het eind van de middag. Of die 342 flessen bleek klopten.
Tjah dat roken héquote:Op maandag 7 september 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, nou... Greys gaat vroeg naar bed vrijdag! *mental note*
Ooh dat zou geweldig zijnquote:Op maandag 7 september 2009 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou geef vrijdag ff een gil mocht t dan nog niet gelukt zijn. Ik heb rap Usenet, daar kan ik 'm zo vandaan trekken, bak ik 'm ff, neem ik 'm zaterdag mee
HAHAHAAAAAAHAHAHAquote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef JJH het volgende:
Jullie hadden niks te doen? Opeens een topic vol.![]()
Trouwens, de Jumbo belde aan het eind van de middag. Of die 342 flessen bleek klopten.
En ja. Wat hij zegt!quote:Op maandag 7 september 2009 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
Noh, die spam hier.. gaat gewoon te ver.
ook rip voor de nabestaanden?quote:Op maandag 7 september 2009 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga druppels in mn oor doen en dat vind ik eng. Als ik binnen 5 minuten niet terug ben, rip mij.
RIP Haraquote:Op maandag 7 september 2009 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga druppels in mn oor doen en dat vind ik eng. Als ik binnen 5 minuten niet terug ben, rip mij.
Ik heb de griep nog nooit zo erg gehad. En omdat mn hand als enige ledemaat nog geen pijn deed heb ik daar maar een pan jus overheen gegooidquote:Op maandag 7 september 2009 21:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
ook rip voor de nabestaanden?
Hoe voel je je eigk? Mijn taco hoest is al weer over
Ah, meisje toch.quote:Op maandag 7 september 2009 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb de griep nog nooit zo erg gehad. En omdat mn hand als enige ledemaat nog geen pijn deed heb ik daar maar een pan jus overheen gegooid
Als je het echt zo erg hebt, en je hebt de symptomen van de taco hoest, moet je dan niet bellen?quote:Op maandag 7 september 2009 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb de griep nog nooit zo erg gehad. En omdat mn hand als enige ledemaat nog geen pijn deed heb ik daar maar een pan jus overheen gegooid
En die LUCHT!!!quote:Op maandag 7 september 2009 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je al een vrachtwagen geregeld JJH?![]()
Niet te hopen dat je over de kop gaat met 300+ flessen bleek...dan herkennen we je aan je Geert Wilderskapsel
quote:Op maandag 7 september 2009 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je al een vrachtwagen geregeld JJH?![]()
Niet te hopen dat je over de kop gaat met 300+ flessen bleek...dan herkennen we je aan je Geert Wilderskapsel
Ja, mn neus is nu aan de beurt. Ik zit mezelf hernia's te hoesten.quote:Op maandag 7 september 2009 21:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je het echt zo erg hebt, en je hebt de symptomen van de taco hoest, moet je dan niet bellen?
Ook verkouden? Ik heb neusdruppels met xylometazol gehaald. Werkt als een tiet!
xylometazol maakt het echt gelijk weer openquote:Op maandag 7 september 2009 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, mn neus is nu aan de beurt. Ik zit mezelf hernia's te hoesten.
Idd...al wilde ik nog wel ff toevoegen dat ik van harte hoop (haha) dat Hara geen buikloop heeft icm dat gehoestquote:Op maandag 7 september 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Popjes, mag de usenet en loopneus-kwekkesteijn in SC?
Of ben ik dan weer een zeikerd?
Ja zeker?
Anders blijven we nieuwe Asielactie topics openen.
zeikwijfquote:Op maandag 7 september 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Ja zeker?
*Mental picture*quote:Op maandag 7 september 2009 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd...al wilde ik nog wel ff toevoegen dat ik van harte hoop (haha) dat Hara geen buikloop heeft icm dat gehoest
quote:Op maandag 7 september 2009 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd...al wilde ik nog wel ff toevoegen dat ik van harte hoop (haha) dat Hara geen buikloop heeft icm dat gehoest
Ja dat is goed, mits je me geen popje meer noemtquote:Op maandag 7 september 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Ja zeker?
Veeg het opquote:Op maandag 7 september 2009 21:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
*Hoest hoest*
*pfrtttt*
*splet*
KUTZOOI!veeg me op
*onthoud voor zaterdagquote:Op maandag 7 september 2009 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat is goed, mits je me geen popje meer noemt
M'n mannelijkheid, wat doe je!
Mn PM ging over iets andersquote:Op maandag 7 september 2009 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb het sinds vrijdag zo erg dus niet zo grappig meer. Daarom vandaag ook maar al die druppels gehaaldquote:Op maandag 7 september 2009 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
xylometazol maakt het echt gelijk weer open![]()
Ik dacht gisteren dat ik stikte zo ergik heb ook heel de nacht wakker gelegen en in mn eigen snot liggen rollen
Ik ookquote:Op maandag 7 september 2009 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het sinds vrijdag zo erg dus niet zo grappig meer. Daarom vandaag ook maar al die druppels gehaald
Oke...... *denkt*..... BRUTUS!quote:Op maandag 7 september 2009 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat is goed, mits je me geen popje meer noemt
M'n mannelijkheid, wat doe je!
Kijk je eerst ff in zn broekje voor je hem zo'n naam geeftquote:
Dat ik mijn menstruatie op gang heb geholpen.quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat ik mijn menstruatie op gang heb geholpen.
Door t hoesten een dag te vroeg, en ik ben echt altijd met de klok gelijkquote:
Ooh, door het hoestenquote:Op maandag 7 september 2009 22:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Door t hoesten een dag te vroeg, en ik ben echt altijd met de klok gelijk
JEzus Qweaquote:Op maandag 7 september 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, door het hoestenik zag je al wild met je vingers erin raggen om maar te kunnen bloeden
Jaquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 22:16 schreef Harajuku. het volgende:
Door t hoesten een dag te vroeg, en ik ben echt altijd met de klok gelijk
quote:Op maandag 7 september 2009 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat leuk zo Greys!![]()
i
n
G
e
t
j
e
7
9
Lukt dat nog zo denk je?
Garpjuhquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat leuk zo Greys!![]()
i
n
G
e
t
j
e
7
9
Lukt dat nog zo denk je?
Ik koop ze wel voor je! Zit hier in het dorp een ubertruttig handwerkwinkeltje (echt, alleen maar knutsel- en fröbelmeuk, the horror!quote:Op maandag 7 september 2009 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja mag ik het kloteknipwerk nog zelf doen zeker![]()
Waar koop je die vellen?
( Foto's zijn aan t laden)
quote:Op maandag 7 september 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik koop ze wel voor je! Zit hier in het dorp een ubertruttig handwerkwinkeltje (echt, alleen maar knutsel- en fröbelmeuk, the horror!).
Neeeeee creabea???quote:Op maandag 7 september 2009 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook...en de bazin heet Bea![]()
Wel uberschattige baby/kinderkleding btw...alleen zo duur
Oeh wacht nou tot zondagggggggggquote:Op maandag 7 september 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
Bill met tha kuif uit het raam!![]()
En van je zuurvleesfoto kreeg ik zo'n trek dat ik de frituur heb aangegooid
Ik heb ook lekkere trek, maar nog geen boodschappen gedaan sinds we terug zijn van vakantiequote:Op maandag 7 september 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
Bill met tha kuif uit het raam!![]()
En van je zuurvleesfoto kreeg ik zo'n trek dat ik de frituur heb aangegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De balkon-actie-smijt foto's waren een stuk beter gelukt als we niet eerst waren gaan koken (zuurvlees![]()
![]()
), beppen en theeleuten maar de meuk bij daglicht hadden ingeladen naar beneden gesmeten.
![]()
Enige uitleg is wellicht nodig voor de iets minder heldere kijker: rechtsboven ziet u een hand met een plastic zak.
Die gaat NU
vallen!
Echt wel!
Linksonder!
Ik ben trouwens zooooo blij dat ik al 6 pakken allesreiniger kwijt ben en niet die baal rijst hoef te halen.![]()
Ik had nog plek voor 1 Chico.![]()
En Keesje is echt een hoer.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En kussens en kussenslopenquote:Op maandag 7 september 2009 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat heb je veel verzameld oh oh![]()
Allemaal dekens, handdoeken en hoeslakens?
Yoko heeft net mijn arm besnuffeld... en besnuffeld... ik ben helemaal bekeesd.quote:
Dat vinden wij ook ja!quote:Op maandag 7 september 2009 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Snolletje Kees ja![]()
Het was best een autootje vol idd![]()
Vooral van mensen van het chinezenforum en de vorige baasjes van Kees , echt lief!
En dr is ook nog best wat geld binnen gekomen via mijn hondenvrienden, supertof vind ik dat
Ja haar boekhouder zou het zsm overmaken...quote:Op maandag 7 september 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Echt superveel is het oh-oh!
Had je nog iets gehoord van die persoon van de knuffel?
Graag gedaan! Ruikt je home inmiddels naar stroopwafels!?quote:Op maandag 7 september 2009 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Cat nog bedankt voor de waxdingessen en de extra badbal trouwens
Oh! Da's dan wel erg natuurlijkquote:Op maandag 7 september 2009 23:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja haar boekhouder zou het zsm overmaken...
Haar man is pas overleden en iemand doet nu alle financiën voor haar, vandaar.
Niet echt handig he.....
Deed mijn moeder dat maarquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:18 schreef ElisaB het volgende:
BOEIENDE INFO:
Ik heb gisteren ook mijn bed verschoondNiets slaapt zo lekker als je eigen, net ververste bedje
Ik ken iemand die van zijn moeder elke dag een schoon bed krijgt. Echt élke dag. En twee keer per dag schone kleren. En nee, dat is niet omdat hij in bed plast of iets anders viezigs doet
EINDE BOEIENDE INFO!
Om effect. Zo van: woooooooooow 1200 euro waaaaauw thaaaanksquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:08 schreef Harajuku. het volgende:
Gewoon één semi grote me dunkt. Zie niet in waarom we twee cheques zouden geven?
Nope...quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
Mogguh Team Groen
Heeft er nou nog iemand gereageerd op de post van Dizzy-Miss-Lizzy over die bench die ze nu dus toch niet kan ophalen in Katwijk? Wat gaan we daarmee doen?
Ik lees vanmiddag weer, tot strakkies!
Vanmiddag komt ze op bezoek, dan zal ik eens nagaan of er al een ontwerp op tafel ligt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Takaiki, super dat je de cheque wil maken!![]()
Zou leuk zijn als je iig iets doet met onze actie-bannert en verder vertrouwen we volledig op jouw creabea kunsten
En ja...groot is geen probleem!
Takaiki maakt de digitale versie, maar heeft zij ook tijd om hem te laten afdrukken van de week dan nog?quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Takaiki, super dat je de cheque wil maken!![]()
Zou leuk zijn als je iig iets doet met onze actie-bannert en verder vertrouwen we volledig op jouw creabea kunsten
En ja...groot is geen probleem!
Het is erg jammer dat de vakantie van DML er tussen heeft gezeten waardoor er nu nog maar zo weinig tijd over is. Geen idee of DML dit al aan de eigenaar van de bench heeft gemeld, zal wel toch? Ik zal haar vanmiddag even PM-en of ze dat al gedaan heeft.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope...
Anboni zou em in 1ste instantie ophalen, maar die zit momenteel midden in een verhuizing.
Ik zou zo echt niet weten wie er nog meer bij Katwijk (ZH) in de buurt zit.
DML, weet de gene waar je hem op zou halen hier al van? Of was er nog geen contact geweest tussen jullie?
Anboni in Den Haag is al benaderd, maar daar was iets tussen gekomen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar er staan twee mensen met omgeving den haag en westland in de lijst, zij zitten ook in de buurt dus wellicht dat zij even naar Katwijk kunnen?
Om je enigzins een richting te geven; ze woont in Haarlem.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:11 schreef MissBliss het volgende:
Is dipkip in tha house?? Want ik wil weten waar ze woont, moeten we haar ophalen of komt ze naar ons en vooral... wat is haar muzieksmaak?Ik hoop enigszins hard en rock-achtig
ik informeer zo wel ff (moet om 14:45 beginnen) hoe groot we kunnen afdrukken. We hebben ook een dtp afdeling geloog ikquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Takaiki maakt de digitale versie, maar heeft zij ook tijd om hem te laten afdrukken van de week dan nog?
Of doet iemand anders dat dan weer?
[..]
Het is erg jammer dat de vakantie van DML er tussen heeft gezeten waardoor er nu nog maar zo weinig tijd over is. Geen idee of DML dit al aan de eigenaar van de bench heeft gemeld, zal wel toch? Ik zal haar vanmiddag even PM-en of ze dat al gedaan heeft.
Ik kan het binnen een dag laten printen, op A0, A1, A3 en A4. Als je A0 of A1 wil kan je ook kiezen uit mat, heavy coated of high gloss. Maar ik weet niet wat Kweej kan en hoe lang dat duurt dus het is maar n optiequote:Op dinsdag 8 september 2009 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Takaiki maakt de digitale versie, maar heeft zij ook tijd om hem te laten afdrukken van de week dan nog?
Of doet iemand anders dat dan weer?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:57 schreef ElisaB het volgende:
Morriz kan morgen in de tweede helft van de middag in Katwijk zijn. Moet ik wel heel zeker weten dat ie er terecht kan, want ik denk niet dat zijn andere baasje het heel leuk vindt als ie voor janjoker naar daar rijdt
Je hebt alle gegevens nu als het goed is...ik zag net dat z'n 06 in de aller aller aller eerste mail stondquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:59 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb weinig gelegenheid om nog iets te regelen, maar als ik een adres heb waar hij op zeker morgen tussen 14:00 en 15:00 terecht kan, dan ga ik hem inplannen!
Q smst net of ze het nou nog moet nagaan van die cheque.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Mss wel handig dat we deze laatste week es lekker concreet gaan doen en doorpakken (yeah right![]()
)
Dusss...Q afwachten mbt cheque.
En BB, wat een lief aanbod! Maar ik neem dat je het graag zsm wil weten of je " moet " of niet lijkt me.
F_R, kun jij dan vanavond nog laten weten of je vader het evt. wil doen?![]()
Vanmiddag ga ik Kivo bellen; 400 euro? Of gaan we toch nog achter bezems aan?
Ik zal haar 06 eens proberen. En over een uurtje is ze sowieso bij mij.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Q smst net of ze het nou nog moet nagaan van die cheque.
Of gaat Takaiki hem al laten afdrukken?
Als de Kivo deal duidelijk is wil ze daar ook wel een kleinere cheque voor maken als we dat graag willen.quote:Alles komt goed.![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
Zelf knippen en plakken vind ik ook wel schattig eigenlijk!![]()
Op een groot stuk karton dan?
Hoi!quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:48 schreef Jessy.G het volgende:
Hoi iedereen!
Japs!quote:Zo te zien gaat het heel wat worden zaterdag!![]()
Man/vrouw of 20, schat ik zo.quote:Met hoeveel mensen komen jullie?
Een hele lijst.quote:En wat nemen jullie allemaal precies mee?
14.00 uur!quote:En hoe laat komen jullie?
En gelijk heb je. Er gebuert zoveel, het is hier niet bij te houden.quote:Sorry voor de vragen maar heb geen tijd om al die drukke topics door te lezen
Wie vraagt dat precies?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:48 schreef Jessy.G het volgende:
Hoi iedereen!
Zo te zien gaat het heel wat worden zaterdag!Met hoeveel mensen komen jullie? En wat nemen jullie allemaal precies mee? En hoe laat komen jullie?
Sorry voor de vragen maar heb geen tijd om al die drukke topics door te lezen
Isgoe....quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:49 schreef Cat22 het volgende:
Ik snap ook niet zo goed waarom we steeds meer meer meer spul willen kopen. Zij weten toch het beste hoe ze hun geld willen besteden en het is niet alsof we nu al met lege handen aankomen daar.![]()
Ik zal Takaiki dadelijk eens uitvragen over haar artistieke activiteiten.
Ing, geef jij ons door of er een Kivo cheque moet komen en wat erop moet staan?
IK! Ik vroeg het me gewoon af haha, maken jullie je geen zorgen!quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wie vraagt dat precies?![]()
![]()
We nemen iig veeeeel spullen mee en ik gok dat we met ong. 20 pers. komen.
Zorg maar dat jullie tegen 2 uur met man en macht klaarstaan
Geen rijst ook meer dus? Nee he? Dat kopen ze dan ook zelf maar?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Isgoe....
Laten we dan 400 Kivo doen idd...en de rest op de sjek....volgens mij komen we dan uit op ong. 5100![]()
Ik zie het deze week niet zitten iig om nog achter actieboodschappen aan te gaan
Ik wilde wel, maar ik mag niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:50 schreef Jessy.G het volgende:
Oh en mensen! Zouden jullie even willen stemmen voor Dierenthuis bij deze actie?
http://mijngoededoel.detelefoongids.nl/nomineer/index.php?id=71
Kan wel alleen maar als je hier uit de buurt komt zie ik net!![]()
quote:Sorry, je kunt alleen een goed doel uit je eigen regio nomineren. Kies je eigen regio.
Er zijn nog 3 andere chicks en een heel forum om mee te denken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:53 schreef Greys het volgende:
En niets zeggen he Jessy?
Sorry Ing, vanavond kan ik weer bruut knopen doorhakken, nu ben ik een tikkie nerveus voor vanmiddag en dus labiel![]()
Dan kies je een willekeurige postcode uit die regio.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:54 schreef Jessy.G het volgende:
[..]
IK! Ik vroeg het me gewoon af haha, maken jullie je geen zorgen!
Ah! Ies geloekt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan kies je een willekeurige postcode uit die regio.![]()
Heb ik ook gedaan.
Ok. Zal ik nog een suggestie doen voor wat kledij voor tijdens de rit?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:05 schreef Greys het volgende:
Oh, Brutus... Maes is hier om 11.00 uur zaterdag.
Dus je kunt je harem tegelijk oppikken!
Kledij? Of bedoel je muziek?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok. Zal ik nog een suggestie doen voor wat kledij voor tijdens de rit?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok. Zal ik nog een suggestie doen voor wat kledij voor tijdens de rit?
Zal je vast leuk staan, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Gepast in groen ofzo?
IK GA NIET IN GROENquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zal je vast leuk staan, inderdaad.
Hahahahaaaaaaaaaahahahahaquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:17 schreef Muis006 het volgende:
Moet je zo door de drive rennen en zeggen dat je het blaadje sla bent.
Tussen 12.45 en 13.15 uur bij de McDo in Helmond!quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:18 schreef Ynske het volgende:
hoi
ben weer in het land van de levenden
hoelaat was er ook alweer afgesproken zaterdag?
ok, dat gaat me lukkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Tussen 12.45 en 13.15 uur bij de McDo in Helmond!
Ik ook!quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, dat gaat me lukkendan hoef ik niet te vroeg op
heb er zin in
groen....quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Chips en Ynske, hebben jullie toevallig ook iets groens om aan te trekken?
quote:
Ik heb niets groens,quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Chips en Ynske, hebben jullie toevallig ook iets groens om aan te trekken?
Maar Greys, alles staat jou toch goed?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en ik heb geen groen jurkie. Wel een lange rode. Val ik wel op tussen alle groentjes!
lol grasmatje in de haren vlechtenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:26 schreef Muis006 het volgende:
Anders koop je bij Action ofzo zo'n nep grasmatje, een kleintje, en die plak je met rolletjes ducktape op de rug van je shirt.
Daar moeten we het nog maar eens over hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar Greys, alles staat jou toch goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Fotoooooooooquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:28 schreef ElisaB het volgende:
Mijn petje is binnen; ik lijk wel een jong knulletje
Haal bij de Zeeman een groen shirtje!quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb niets groens,..
Tenzij je wilt dat ik als elf verschijn,.
Laten we dat maar niet doen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar moeten we het nog maar eens over hebben
Maar die rode staat me inderdaad goed
SexyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Nee, geen Zeemangroen shirtjequote:Op dinsdag 8 september 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Fotooooooooo![]()
[..]
Haal bij de Zeeman een groen shirtje!
Of doe je haar groen!Team Groen FTW!
Samenvatting:quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:33 schreef Dipkip het volgende:
Greys stuurde me hierheen*gewild voelt* ff teruglezen.
Ik heb anders wel een Zeemangroenshirtje aan zaterdag.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, geen Zeemangroen shirtje
Ik zal zien wat ik voor groens kan frutselen,.
Ik heb overigens wel pompons, maar die zijn niet groen,.
Dat die van jullie gepimped zijn en ik niet zo handig ben!quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb anders wel een Zeemangroenshirtje aan zaterdag.
Wat is daar mis mee?
Haaaai Dip to the Kip terug van college yoquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:11 schreef MissBliss het volgende:
Is dipkip in tha house?? Want ik wil weten waar ze woont, moeten we haar ophalen of komt ze naar ons en vooral... wat is haar muzieksmaak?Ik hoop enigszins hard en rock-achtig
Ik heb een grasgroene jas, dus als het niet al te warm is zit ik goedquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
Samenvatting:
- je bent ook gewild
- je moet iets groens aan zaterdag
- MissBliss wilde weten waar je woont en of ze je moeten halen of dat jullie ergens afspreken
Ik val af. Ik kan het wel laten printen op de dpt afdeling... maar dat gaat dan via een externe drukkerij en dat kost veul poen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan het binnen een dag laten printen, op A0, A1, A3 en A4. Als je A0 of A1 wil kan je ook kiezen uit mat, heavy coated of high gloss. Maar ik weet niet wat Kweej kan en hoe lang dat duurt dus het is maar n optie
Waarom ervoor betalen als ze het gratis krijgenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
Ing, ik heb die mail nog eens nagelezen, maar die dame van DTH dacht echt dat het gekocht werd bij Kivo door vrijwilligers!Maar wilde die man niets verdienen dan door waardebonnen te verkopen? Dan kunnen ze iets extra kopen!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar moeten we het nog maar eens over hebben
Maar die rode staat me inderdaad goed
Ik val niet zo op vrouwen zonder hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tevens wil ik jullie het popcorn topic voor vanavond niet onthouden: Krentenbol is een faker
Omdat je dan meer hebt?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom ervoor betalen als ze het gratis krijgen
Morgen even bellen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef Qwea het volgende:
ik heb godverdomme nog steeds geen bericht van die kauwstaafjes!
Foon neemt ze nooit op. Was ook met de shampoo. Mail is altijd wél snel beantwoord.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik val niet zo op vrouwen zonder hoofd![]()
Tevens wil ik jullie het popcorn topic voor vanavond niet onthouden: Krentenbol is een faker
Nu meteen maar even alsjeblieft!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Foon neemt ze nooit op. Was ook met de shampoo. Mail is altijd wél snel beantwoord.
Wanneer mailen? maandag was de laatste x dacht ik. ooh nee vrijdag zie ik.
Dus nu of morgen? Roep maar
Ik neem de telefoon ook nooit op.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu meteen maar even alsjeblieft!
Waarom nemen ze de telefoon nooit op?
Had je maar vast half zekerheidquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
Het is niet alsof we het zaterdag niet in het echt zien mop!
Vandaarquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik neem de telefoon ook nooit op.
Dat was mijn idee eiks ookquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom ervoor betalen als ze het gratis krijgen
Ja, geen ideequote:Op dinsdag 8 september 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu meteen maar even alsjeblieft!
Waarom nemen ze de telefoon nooit op?
Stel nou worst case, dat ze er niet zijn. Moet ik dan last minute even een kerel van de markt bellen bij wie ik ook altijd het voer voor Baloe haal? Ik heb namelijk een andere gevraagd die er stond ter vervanging... en ik heb die kerel zn nr van baloe's voer...quote:Alyssa,
Heb je de staafjes al? Indien nee, zou je er voor me achteraan willen gaan? Ik heb het echt voor vrijdag avond 20:00 nodig.
Groeten,
Denise
We wilden het graag zaterdag gaan brengen, dus dat lijkt me een goede uiterstequote:Op dinsdag 8 september 2009 19:37 schreef Qwea het volgende:
Wat is de uiterste tijd/dag die ik hiervoor kan aanhouden?
Denk wel dat ze daar korting op krijgen...en ik neem ook aan dat ze wel een bepaald merk/soort gebruiken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:40 schreef ElisaB het volgende:
Ze hebben zeker korting op de ontwormpilletjes he? Anders kunnen we ook nog een shitload aan ontwormpilletjes kopen bij de DA van Qwea (ja, of bij die van mij; ook best heur).
Ik ga zo bellen!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Denk wel dat ze daar korting op krijgen...en ik neem ook aan dat ze wel een bepaald merk/soort gebruiken.
Hebbie al gebeld met T.?
Moet ik het navragen? Aan miranda?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:40 schreef ElisaB het volgende:
Ze hebben zeker korting op de ontwormpilletjes he? Anders kunnen we ook nog een shitload aan ontwormpilletjes kopen bij de DA van Qwea (ja, of bij die van mij; ook best heur).
Ja, nou neequote:Op dinsdag 8 september 2009 19:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We wilden het graag zaterdag gaan brengen, dus dat lijkt me een goede uiterste
Ik zou het doen!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:49 schreef Qwea het volgende:
Moet ik het navragen? Aan miranda?
Gelijk antwoord gaarne, want ik heb dan nog 10 min om te doen
je zou t eventueel bij mij in Utrecht kunnen droppenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:25 schreef tirannetje24 het volgende:
I have a problem....
Ik ga het niet redden om zaterdag op tijd in Helmond te zijn....![]()
![]()
Ik heb alleen nog de pillen die ik opgehaald heb...
Kan ik deze bij iemand afgeven ?
Morgen en vrijdag rij ik tussen Arnhem en Rotterdam. Of over de a12 (utrecht) of a15 (gorinchem) afhankelijk van de file of waar de pillen heen moeten.
Of is er iemand in de omgeving Arnhem die wel naar Helmond gaat as Zaterdag?
Mijn excuses dat het niet gaat lukken! Maar mn werk is killing me atm!
Vandaar dat ik ook amper hier aanwezig ben geweest...
Ik hoor het graag. Als het kan via PM als iemand de pillen kan overnemen etc...
Thnx!
ok, dat zou fijn zijn!quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
je zou t eventueel bij mij in Utrecht kunnen droppen
morgen heul de dagquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ok, dat zou fijn zijn!
Hoe zullen we dat afspreken?
Op welke tijden ben jij thuis?
Moet morgenochtend al veel te vroeg in Rotterdam zijn dus dat is wrs geen optie!
Hoe laat ben je (einde) middag of begin avond thuis?
Brievenbus lukt niet, daar is de fles te groot voor...
quote:Op dinsdag 8 september 2009 @ 18:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Haaaai Dip to the Kip terug van college yo![]()
![]()
Cat heeft het al gezegd, maar ik woon dus in Haarlem, ophalen is heelmaar ik kan ook naar een treinstation bij jullie in de buurt gaan als dat veel scheelt voor jullie? Dat jullie niet een takke eind omrijden ofzo, ben al zo blij dat ik mee mag rijden
![]()
Muzieksmaak, ik hou wel van hard en rock, mn vriend is van de deathmetaldus ik ben het een en ander gewend
maar als je celine dion gaat draaien spring ik uit het raampje
Gek laten maken? Is niet aan de orde hoor, daar moet wel wat meer voor gebeuren.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
Greys,
Doe is in je mandje gaan hier en je niet gek laten maken in ONZ
Wat tof!quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef mafkees01 het volgende:
Hoe staat het hier?
Ik ga gewoon zaterdag een kat ophalenWas zo verliefd geworden hier, dat ik er 1 meeneem uit het asiel
Katten zijn lieffff
JE CAPS ZIT VAST?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
MUUHAHAh OMG GREYS![]()
![]()
![]()
ZAL IK JE EENS WAT VERTELLEN![]()
![]()
![]()
![]()
Wat mij betreft zetten we dat er gewoon fijn bij op de chequequote:Op dinsdag 8 september 2009 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Origamiedames...willen we, als we van de Krentenbol-schrik bekomen zijn, ons even beraden wat we nou met die 400 gaan doen
Ik las die spoiler van jequote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef Greys het volgende:En toen snapte ik pas dat je nick van Greys Anatomy kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat je gewoon een beetje grijs werd al ofzo![]()
Heb me meerdere malen afgevraagd waar het nou voor zou staan![]()
Oh, en ik maar denken dat je nu ging opbiechten dat je het wel gheyl vond als ik ook eens een keertje vloek!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik las die spoiler van je
[..]
En toen snapte ik pas dat je nick van Greys Anatomy kwam![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat je gewoon een beetje grijs werd al ofzo![]()
Heb me meerdere malen afgevraagd waar het nou voor zou staan
Maar beste Greys (van Anatomy hehe!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, en ik maar denken dat je nu ging opbiechten dat je het wel gheyl vond als ik ook eens een keertje vloek!
Maar inderdaad, daar is het van. Vlotje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |