Isgoe....quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:49 schreef Cat22 het volgende:
Ik snap ook niet zo goed waarom we steeds meer meer meer spul willen kopen. Zij weten toch het beste hoe ze hun geld willen besteden en het is niet alsof we nu al met lege handen aankomen daar.![]()
Ik zal Takaiki dadelijk eens uitvragen over haar artistieke activiteiten.
Ing, geef jij ons door of er een Kivo cheque moet komen en wat erop moet staan?
IK! Ik vroeg het me gewoon af haha, maken jullie je geen zorgen!quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wie vraagt dat precies?![]()
![]()
We nemen iig veeeeel spullen mee en ik gok dat we met ong. 20 pers. komen.
Zorg maar dat jullie tegen 2 uur met man en macht klaarstaan
Geen rijst ook meer dus? Nee he? Dat kopen ze dan ook zelf maar?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Isgoe....
Laten we dan 400 Kivo doen idd...en de rest op de sjek....volgens mij komen we dan uit op ong. 5100![]()
Ik zie het deze week niet zitten iig om nog achter actieboodschappen aan te gaan
Ik wilde wel, maar ik mag niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:50 schreef Jessy.G het volgende:
Oh en mensen! Zouden jullie even willen stemmen voor Dierenthuis bij deze actie?
http://mijngoededoel.detelefoongids.nl/nomineer/index.php?id=71
Kan wel alleen maar als je hier uit de buurt komt zie ik net!![]()
quote:Sorry, je kunt alleen een goed doel uit je eigen regio nomineren. Kies je eigen regio.
Er zijn nog 3 andere chicks en een heel forum om mee te denken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:53 schreef Greys het volgende:
En niets zeggen he Jessy?
Sorry Ing, vanavond kan ik weer bruut knopen doorhakken, nu ben ik een tikkie nerveus voor vanmiddag en dus labiel![]()
Dan kies je een willekeurige postcode uit die regio.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:54 schreef Jessy.G het volgende:
[..]
IK! Ik vroeg het me gewoon af haha, maken jullie je geen zorgen!
Ah! Ies geloekt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan kies je een willekeurige postcode uit die regio.![]()
Heb ik ook gedaan.
Ok. Zal ik nog een suggestie doen voor wat kledij voor tijdens de rit?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:05 schreef Greys het volgende:
Oh, Brutus... Maes is hier om 11.00 uur zaterdag.
Dus je kunt je harem tegelijk oppikken!
Kledij? Of bedoel je muziek?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok. Zal ik nog een suggestie doen voor wat kledij voor tijdens de rit?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok. Zal ik nog een suggestie doen voor wat kledij voor tijdens de rit?
Zal je vast leuk staan, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Gepast in groen ofzo?
IK GA NIET IN GROENquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zal je vast leuk staan, inderdaad.
Hahahahaaaaaaaaaahahahahaquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:17 schreef Muis006 het volgende:
Moet je zo door de drive rennen en zeggen dat je het blaadje sla bent.
Tussen 12.45 en 13.15 uur bij de McDo in Helmond!quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:18 schreef Ynske het volgende:
hoi
ben weer in het land van de levenden
hoelaat was er ook alweer afgesproken zaterdag?
ok, dat gaat me lukkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Tussen 12.45 en 13.15 uur bij de McDo in Helmond!
Ik ook!quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, dat gaat me lukkendan hoef ik niet te vroeg op
heb er zin in
groen....quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Chips en Ynske, hebben jullie toevallig ook iets groens om aan te trekken?
quote:
Ik heb niets groens,quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Chips en Ynske, hebben jullie toevallig ook iets groens om aan te trekken?
Maar Greys, alles staat jou toch goed?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en ik heb geen groen jurkie. Wel een lange rode. Val ik wel op tussen alle groentjes!
lol grasmatje in de haren vlechtenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:26 schreef Muis006 het volgende:
Anders koop je bij Action ofzo zo'n nep grasmatje, een kleintje, en die plak je met rolletjes ducktape op de rug van je shirt.
Daar moeten we het nog maar eens over hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar Greys, alles staat jou toch goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Fotoooooooooquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:28 schreef ElisaB het volgende:
Mijn petje is binnen; ik lijk wel een jong knulletje
Haal bij de Zeeman een groen shirtje!quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb niets groens,..
Tenzij je wilt dat ik als elf verschijn,.
Laten we dat maar niet doen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar moeten we het nog maar eens over hebben
Maar die rode staat me inderdaad goed
SexyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Nee, geen Zeemangroen shirtjequote:Op dinsdag 8 september 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Fotooooooooo![]()
[..]
Haal bij de Zeeman een groen shirtje!
Of doe je haar groen!Team Groen FTW!
Samenvatting:quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:33 schreef Dipkip het volgende:
Greys stuurde me hierheen*gewild voelt* ff teruglezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |