Om effect. Zo van: woooooooooow 1200 euro waaaaauw thaaaanksquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:08 schreef Harajuku. het volgende:
Gewoon één semi grote me dunkt. Zie niet in waarom we twee cheques zouden geven?
Nope...quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
Mogguh Team Groen
Heeft er nou nog iemand gereageerd op de post van Dizzy-Miss-Lizzy over die bench die ze nu dus toch niet kan ophalen in Katwijk? Wat gaan we daarmee doen?
Ik lees vanmiddag weer, tot strakkies!
Vanmiddag komt ze op bezoek, dan zal ik eens nagaan of er al een ontwerp op tafel ligt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Takaiki, super dat je de cheque wil maken!![]()
Zou leuk zijn als je iig iets doet met onze actie-bannert en verder vertrouwen we volledig op jouw creabea kunsten
En ja...groot is geen probleem!
Takaiki maakt de digitale versie, maar heeft zij ook tijd om hem te laten afdrukken van de week dan nog?quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Takaiki, super dat je de cheque wil maken!![]()
Zou leuk zijn als je iig iets doet met onze actie-bannert en verder vertrouwen we volledig op jouw creabea kunsten
En ja...groot is geen probleem!
Het is erg jammer dat de vakantie van DML er tussen heeft gezeten waardoor er nu nog maar zo weinig tijd over is. Geen idee of DML dit al aan de eigenaar van de bench heeft gemeld, zal wel toch? Ik zal haar vanmiddag even PM-en of ze dat al gedaan heeft.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope...
Anboni zou em in 1ste instantie ophalen, maar die zit momenteel midden in een verhuizing.
Ik zou zo echt niet weten wie er nog meer bij Katwijk (ZH) in de buurt zit.
DML, weet de gene waar je hem op zou halen hier al van? Of was er nog geen contact geweest tussen jullie?
Anboni in Den Haag is al benaderd, maar daar was iets tussen gekomen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar er staan twee mensen met omgeving den haag en westland in de lijst, zij zitten ook in de buurt dus wellicht dat zij even naar Katwijk kunnen?
Om je enigzins een richting te geven; ze woont in Haarlem.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:11 schreef MissBliss het volgende:
Is dipkip in tha house?? Want ik wil weten waar ze woont, moeten we haar ophalen of komt ze naar ons en vooral... wat is haar muzieksmaak?Ik hoop enigszins hard en rock-achtig
ik informeer zo wel ff (moet om 14:45 beginnen) hoe groot we kunnen afdrukken. We hebben ook een dtp afdeling geloog ikquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Takaiki maakt de digitale versie, maar heeft zij ook tijd om hem te laten afdrukken van de week dan nog?
Of doet iemand anders dat dan weer?
[..]
Het is erg jammer dat de vakantie van DML er tussen heeft gezeten waardoor er nu nog maar zo weinig tijd over is. Geen idee of DML dit al aan de eigenaar van de bench heeft gemeld, zal wel toch? Ik zal haar vanmiddag even PM-en of ze dat al gedaan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |